Straks kan je niet meer spammen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
Zometeen trouwens maar even wat weten, ik ben moe van al dat spammen![]()
Eens, maar als het dan toch niet gebeurt, moet je het zelf doen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
broertje opbellen dan.
En anders gewoon ophalen en meesleuren.
Leuk dat ze je huis gebruiken, en dat het mag, maar als je dan zegt dat je het opruimt, moet je dat ook wel doen imo.
Ja wat denk je zelfquote:
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak.
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?quote:Op donderdag 1 mei 200812:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak [afbeelding].
tja, volgend jaar misschien weerquote:Op donderdag 1 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar oranje stond me zo goed [afbeelding].
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranjequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?
Ag, tijdens het EK kan je het weer aanvragen denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranje.
het moest rood voorstellenquote:Op donderdag 1 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranje [afbeelding].
rood wit blauwquote:Op donderdag 1 mei 200812:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag, tijdens het EK kan je het weer aanvragen denk ik [afbeelding].
Heul nietquote:
Ik niet. Heeel misschien de tweede ronde.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit maandagavond in de Arena
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Wat ik nou weer mee maak...
Ik kreeg laatst opeens een collegekaart binnen van de HU.
Terwijl ik heel geen lessen volg bij hun, omdat ze me niet toegelaten hebben.
Kijk ik net op m'n rekening, hebben ze in eens 253 euro collegegeld afgeschreven!
Dat moet toch zeker niet kunnen?
Morgen maandag eerst maar eens over bellen om dat geld terug te claimen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Kijk ik net op m'n rekening, hebben ze in eens 253 euro collegegeld afgeschreven!
Open er trouwens ff een KLB topic over kunnen we lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Open er trouwens ff een KLB topic over kunnen we lachen
quote:
P0wnedquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Je topics in FOT worden beter ontvangen....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.
dus gewoon een KLB-topic openen in FOT.quote:Op donderdag 1 mei 200814:15 schreef OA het volgende:
[..]
Je topics in FOT worden beter ontvangen....
Iets met Polen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus gewoon een KLB-topic openen in FOT.
waarop? Ik heb text_only... geen adsquote:Op donderdag 1 mei 200814:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt toch wel geklikt he? [afbeelding]
Smartquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarop? Ik heb text_only... geen ads
Inderdaad, toevallig zin om te spammenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat is het hier rustig, is iedereen aan het staken op deze Wereld Staak-dag?
Nou, kom op dan.quote:Op donderdag 1 mei 200814:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, toevallig zin om te spammen [afbeelding]
200 posts niet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat zal vandaag wel niet meer lukken trouwens.
Ik was ff wegwegwegquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
er is echt niemand verder he?
ja, dat ga ik niet meer halen... ben op dit moment een griepaanval aan het winnen... gisterenavond zwakjes, nu al een stuk beter. Nog een keer vroeg naar bed, want ziek woden kan ik nu niet, moet de 5e naar Jakarta en zo..quote:
kut zooiquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat ga ik niet meer halen... ben op dit moment een griepaanval aan het winnen... gisterenavond zwakjes, nu al een stuk beter. Nog een keer vroeg naar bed, want ziek woden kan ik nu niet, moet de 5e naar Jakarta en zo..
Bij mij welquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Kut..
http://www.spitsnieuws.nl(...)ds_dikke_tieten.html
en de foto's werken niet
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, ik wordt niet ziek hoor.. positief denken
Iddquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, de foto's doen het nu wel, het was beter toen de foto's het niet deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |