quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
Vandaag is rood!
Jij bent zeker die schilder uit het nummer van The Rolling Stones?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:35 schreef Bos81 het volgende:
Geef mij maar zwart
Toen was ik nog niet geborenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent zeker die schilder uit het nummer van The Rolling Stones?
Je zal maar in de crew zittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef dndiek het volgende:
Die kleurtjes van de crew zijn maar lelijk
quote:
Het wordt gewoon als een zondag gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
14:30 is toch geen tijd om te voetballen, op donderdag.
Wie spelen er dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
14:30 is toch geen tijd om te voetballen, op donderdag.
Oow ja, de playoffsquote:
Tja... Controverse boven alles he...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke comebacks zijn zelfs voor Fokbegrippen opvallend.
Middag! Nu eerst Safin - Berrer maar kijken.
Goed dat je het zegt! Ik dacht dat het vanavond was!quote:
Slecht geacteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag is rood, de dag dat DAM blauw wordt.
Doe maar net of je er niets van af weet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag is rood, de dag dat DAM blauw wordt.
Hier ook al blauw? Je weet toch dat jeje werk niet mee naar huis moet nemen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe maar net of je er niets van af weet!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag is blauw!!! Nieuw (achter-) neefje geboren [ afbeelding ]
Sjimz is de enige nieuwe blauwe. Van de 3 EK mods waren er 2 al mod: Ray en Blightquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjimz, mod? [ afbeelding ] Nóg een blauwe helm erbij, jij ook gefeli en succes [ afbeelding ]
Wie nog meer?
Yups, inmiddels bijgelezenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz is de enige nieuwe blauwe. Van de 3 EK mods waren er 2 al mod: Ray en Blight
dus...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:34 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik denk dat SCH spontaan de Groninger Studenten Amateur Voetbal Vereniging Forward gaat supporteren (NSFW).
Geen azijn?quote:
En wij in de Arenaquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, we maken het in Groningen wel af
Is dat zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:Sjimz gefeliciteerd, nogal wat oud mods achter je gelaten
wat een kanjers he ? 3x in de laatste 4 seizoenen geloof ik !quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelen jullie elk seizoen nacompetitie? Dat idee krijg ik een beetje.
vergeet ome dick nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sjimmie, Ajax en DEn Bosch van Harte
Wat is er dan gebeurd?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Ger Senden, trieste manier om afscheid te nemen van het voetbal.
Okee, dat is meestal 1 wedstrijd. Hopelijk voor hem moet Roda dus nog meer dan 1 wedstrijd (ken heel dat play-off systeem erg slecht)quote:
Ja, ik heb geen nagels meer over van de spanningquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier\. Iedereen aan het genieten van Fiorentina - Rangers ?
En in de gids staat kwart over elf. Waren er geen verlengingen zapte half nederland 3 kwartier te laat naar de Samenvatingenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
Samenvattingen gaan pas beginnen na de uefa cup wedstrijd
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
Heerlijk. Pa moet vaker met vakantie gaanquote:
Dan mag je langer opblijvenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heerlijk. Pa moet vaker met vakantie gaan
Het is niet dat ik om 23.30 naar bed moet. Hij vindt dat ik lang genoeg achter de PC heb gezeten. Ik ga niet altijd meteen slapen als ik de PC uitzet hoor.quote:
Maar je bent toch een volwassen vent die dat heel goed zelf kan beslissen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik om 23.30 naar bed moet. Hij vindt dat ik lang genoeg achter de PC heb gezeten. Ik ga niet altijd meteen slapen als ik de PC uitzet hoor.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben vanmiddag trouwens enorm uit mijn spijkerbroek gescheurd toen ik bij de 1-1 op een hekje wilde gaan staan
Ja,maar ik betaal niet de stroomrekening en daar gaat het Pa vooral omquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je bent toch een volwassen vent die dat heel goed zelf kan beslissen?
quote:
TR, DAM en Tennessee!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie behalve mij heeft sjim dan nog achter zich gelaten eendje? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik wilde je een biertje en een schouderklop geven*, maar die schouderklop kan je nu dus vergeten hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik loop zo wel even langs m'n ouders, weet ik zeker van dat ze postzegels hebben.
Waarover?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:39 schreef SCH het volgende:
Voor de liefhebbers: ik zit vanavond om 20.00 een half uur lang op BNR te wauwelen.
Okee, dingen die me weinig of niet interesseren, dus luister ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Journalistiek, populisme, peilingen, stand.nl en natuurlijk over jou
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dingen die me weinig of niet interesseren, dus luister ik niet.
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:02 schreef Bos81 het volgende:
Liever recht doorzee dan eromheendraaiend of net doen alsof.
Ben ik het pertinent niet mee eensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat het een VBL traditie is en EK is geen VBL forum
whheehe, ik kom er tenminste makkelijk van afquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben ik het pertinent niet mee eens.
Zijn wij eigenlijk op WK toendertijd ontgroendquote:
Ik vraag het me ook af nu. Ik ging er altijd vanuit van wel namelijk, maar ik begin te twijfelen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn wij eigenlijk op WK toendertijd ontgroend
Het enige wat ik nog weet van de eerste dag is dat het forum eerder open ging dan gepland was en ik slotjes zette voor ik zichtbaar blauw was.
Het valt nog niet tegen, morgen schijnt het hier fantastisch te worden dus je hebt gelukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:23 schreef Ole het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker weer?
Anders neem ik het morgen voor jullie mee ;Y
Het zou goed kunnen dat er 1 of 2 topics voor ons hier in VBL zijn geopend, maar volgens mij was het geen ontgroening van de gebruikelijek aard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af nu. Ik ging er altijd vanuit van wel namelijk, maar ik begin te twijfelen...
Dat zeg ik, ik neem het meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het valt nog niet tegen, morgen schijnt het hier fantastisch te worden dus je hebt geluk.
Ik ben er net weer. Nergens last van gehad tijdens mijn wandeltochtje. Vertel?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef borisz het volgende:
Hoi
net terug uit Beverwijk. Shoppen is wel redelijk geslaagd. Ik wil alleen nog een nieuwe zomerjas.
Oh en EC doe eens wat aan die hangjeugd in Velsen-Noord
Business News Radio, aparte zender.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat is BNR radio ? Is dat Radio-1 ?
Op de terugweg naar de pont gingen we via het centrum van velsen Noord. Bij de deka moesten we nog wat hebben alleen die mensen die dan bij dat pleintje rechts van de deka waren waren wat lastig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
[..]
Ik ben er net weer. Nergens last van gehad tijdens mijn wandeltochtje. Vertel?
Was een paar daagjes in Nijmegen bij vriendinlief
Ah, bij de ouderen hangplekquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de terugweg naar de pont gingen we via het centrum van velsen Noord. Bij de deka moesten we nog wat hebben alleen die mensen die dan bij dat pleintje rechts van de deka waren waren wat lastig.
eens, ik zap er wel eens langs maar is een zender die je weer snel kan vergeten.quote:
Die DA is van je ouders ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ah, bij de ouderen hangplek
40 meter van mijn huis. Op oudjaarsdag was er wel een onvoorbereide vuurwerkshow. Richting mensen die langsliepen
Er is geen DA in Velsen Noord.quote:
Dan is het zeker een gewone drogist, verkeerd gezien danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is geen DA in Velsen Noord.
Ach, zelf heb ik nooit problemen met die hangjongeren. Misschien omdat ik sommigen nog ken van vroeger.
Check.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan is het zeker een gewone drogist, verkeerd gezien dan
Ik luister het nog wel eens terugquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
NIemand geluisterd natuurlijk, mijn vrinden zitten hier niet
Ik kon hem niet vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar behoren zoals altijd eigenlijk en met jou?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Alles goed trouwens?
Sorry, het was zo slaapverwekkend, ik viel in slaap op de nieuwe bankquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik post een paar dagen niet en iedereen is meteen weer versteld van mijn poëtische tentoonspreidingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Gaat goed vandaag Catjuh. Dat is de 2de doeddoener vanaf 17.00 uur/
Kim Holland ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
FF serieus tussendoor
Iemand die wil neuken tussen nu en dat studio sport begint ?
Josef Fritzl?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
FF serieus tussendoor
hoezo...die wil echt welquote:
Is je opblaaspop kapot?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
FF serieus tussendoor
quote:De geruchten waren erg sterk, en vandaag is officieel geworden dat de finaletafel van het World Series of Poker Main Event in november gespeeld zal worden. De officiële datum 16 juli is vervangen door 9 en 10 november, dat wordt ook gemeld op de officiële website van de WSOP.
Hiermee wordt dus het verzoek van ESPN min of meer verhoord. Deze tv-zender kaartte de datumwijziging aan bij de commissie van de WSOP. Als argument werd gegeven het toernooi zodoende optimaal te kunnen hypen. "Our intent is to provide an even bigger stage for our players," laat Jeffrey Pollack weten tegenover de officiële website van de WSOP.
"Now fans and viewers will ask 'who will win' our coveted
Everest Poker
championship bracelet instead of 'who won.' The excitement and interest surrounding our final nine players will be unprecedented," vervolgt Pollack. Gisteren al, liet Pollack weten de finaletafel van de WSOP te zien als een soort Idols: "This is no different than the final chapter of American Idol or The Apprentice. It's about building interest and excitement for the final chapter of this story.
Ook ESPN is uiteraard erg content met de huidige ontwikkelingen, Jamie Horrowitz spreekt namens ESPN: "It's an exciting time for the World Series of Poker and ESPN. Jamie Horowitz, This adjustment will add a new element to a very successful and popular event. We look forward to documenting all of the exciting stories that make the WSOP Main Event the seminal competition in all of poker."
Pokerprofessionals
Voor de professionele pokerspelers lijken de huidige ontwikkelingen vooral een nadeel te zijn. Doordat amateurs in de weken tussen juli en november hun pokervaardigheden bij kunnen schaven, zal de zogenaamde 'edge' die professionals hebben slinken.
Toch lijken vrijwel alle professionals in te stemmen met het voorstel. Eerder al lieten Daniel Negreanu, Greg Raymer en Johnny Chan weten zich te kunnen vinden in de verschuiving. Ook Tom Schneider, Player of the Year van WSOP 2007, is voorstander van het wijziging. "I think it is fantastic idea, and I can't wait to make a final table like this. Two years ago, who came in fourth? You probably don't remember. In this format, everyone who makes the final table will be remembered. They will get promoted properly and everyone will get the attention that they deserve for such an accomplishment," aldus Schneider.
"I think that they are finally making a big enough deal out of this event. There will be a proper build-up to the most exciting poker tournament in the world. It is really going to put anyone who makes the final table on the poker map and in history," zo besluit Schneider.
Niekie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:38 schreef Messenga het volgende:
Mike.
Het is dat je net een beetje blauw ziet, anders had ik gevraagd of je voor Oostenrijk bent.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is een beetje verbeterd nu. Cape klopte niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat je net een beetje blauw ziet, anders had ik gevraagd of je voor Oostenrijk bent.
Daar had ik niet eens opgelet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is een beetje verbeterd nu. Cape klopte niet helemaal.
Cape is nu ook Oranje hè, als ik die cape rood gelaten had, had je dat mogen denken.
Hoiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik er een keer in de nachtelijke uren is er helemaal niemand
Wat ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blijkbaar is het tong toch gelukt.
Ik ga in ieder geval slapen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:57 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz heeft ook een eigen EK-smilie !
[ afbeelding ]
Linkje ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister SCHradio
2 friezen met elkaarHad je niet de neiging hem in het fries eens ff lekker uit te SCHelden, des FOK!s
Maar de regisseur mag Amerika niet inquote:
Ik wacht steeds op het moment dat ie vraagt ga m aar mee naar het keldertjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hij blijft netjes hewat een zeveraar die red. van het frieSCHe dagblad
Dat doe ik nu via het linkje van Bluezzquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Jaap nu nog? Is het ook ergens terug te luisteren?
Ok, ga ik weer liggen Tong.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:42 schreef tong80 het volgende:
Ja Bjoro
Dit is geen tijd om op te staan Tong
Trusten jongenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ga ik weer liggen Tong.
Trusten Tong
Hoeveel natte dromen heb je gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen met de mooie stem van SCH
koffie is overrated!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:27 schreef SCH het volgende:
Zullen we niet eerst even koffie zetten?
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
FF serieus tussendoor
Mod zijn is overrated!quote:
Verkapte kijk-mij-eens-jaloers-zijn-nadat-mijn-sollicitatiebrief-niet-goed-genoeg-was-post.quote:
Weer misluktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen! Eindelijk heerlijke koffie hier. Gister bij m'n broer koffie gedronken, was de koffiemelk bedorven (ja ik drink met koffiemelk). Gisteravond neem ik thuis koffie, helemaal op, blijft er een laag prut hangen op de bodem, ook bedorven! Terwijl de houdsbaarheiddatum in 2010 ligt
. Bijna was ik er niet meer.
Ik wilde net je radiopraatje terugluisteren, maar nu hoeft het al niet meerquote:
Sorry, maar ik neuk nog liever mezelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-jaloers-zijn-nadat-mijn-sollicitatiebrief-niet-goed-genoeg-was-post.
Die kans was ook groter dat dat ging gebeuren!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik neuk nog liever mezelf.
Nu al weer terug van je feestje?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die kans was ook groter dat dat ging gebeuren!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef Ole het volgende:
We zijn weer thuis![]()
lekker weer heb ik meegenomen he
Ik kan best aardig zijn, somsquote:
Biertje dan maar?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef RayMania het volgende:
Zo, klaar. Tijd om van het weer te 'genieten'.
huldequote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef RayMania het volgende:
Zo, klaar. Tijd om van het weer te 'genieten'.
Ik zapte af en toe langs. Kon me verder niet trekken. Wielrennen op de Belg was leuker, net als de aye-aye op Animal Planet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
Leuke eerste wedstrijd van de handbalfinale.
Moet ik helpen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kon me verder niet trekken.
quote:
Bron:Elfvoetbalquote:Het duel tussen Treviso en Grosseto in de Serie B is in de twintigste minuut gestaakt bij een 0-1 stand. Op dat moment waarschuwden de supporters van Treviso de scheidsrechter dat er buiten het stadion een schot was gevallen. Daarbij was een politieagente gewond geraakt.
Volgens de eerste informatie gaat het om een zelfmoordpoging van de agente. Een collega probeerde die poging te verhinderen en raakte daarbij lichtgewond. De suicidale politievrouw werd zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd. Daar overleed ze niet veel later aan haar verwondingen.
Het duel tussen Treviso en Grosseto is definitief gestaakt na dit bizarre incident.
Ja stom van me. Stond een standje te hoog. De uitlaat maakte al zo'n raar geluid.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
Ach gossie, kus voor je moeder tong.
Wist helemaal niet dat ze een rollator heeft. Heb je die opgevoerd ofzo?
Ik heb iets tegen homoSCH en BieSCHquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:39 schreef kleineschwester het volgende:
Heten jullie me geen welkom ?![]()
Ik ben nieuw
Weet je mop:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Hoi icoontjesbouwster!
Kan je een Slaven Bilic-smilie maken voor me?
Welkom in Hools!
Oh, kleinzusje is de bouwster.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:44 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Weet je mop:
1. Ik ben alleen bekend met AJAX![]()
2. Ik ben een Newbee qua smilies betreft
3. Ik ben eigen baas IRL, omdat ik niet tegen orders kan
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:44 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Weet je mop:
1. Ik ben alleen bekend met AJAX![]()
2. Ik ben een Newbee qua smilies betreft
3. Ik ben eigen baas IRL, omdat ik niet tegen orders kan
Jonguhhh !!!!quote:
quote:
Stiekem ben jij gewoon een kloon.quote:
Man, ik ben de meest herkenbare kloon van FOKquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon een kloon.
Ik ga naar het Witte Theater om een oud jaargenootje te supporteren in de IJmond Popprijs. Meteen een beetje reünie dus.
Als ze in IJdorp had gelegen was ze binnen 7.4 seconden beroofd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef tong80 het volgende:
M'n moeder is gevallen. Haar rollator klapte dubbel en ze viel voorover. Ze heeft tien minuten op de grond gelegen voordat iemand haar zag liggen. Gelukkig niks gebroken. Wel blauwe plakken en een geschaafde neus.
Yep, deze episode kon er dit jaar ook nog wel bijquote:
Normaal gesproken heet ik vrouwelijke bezoekers welkom, maar lag even te slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:39 schreef kleineschwester het volgende:
Ik ben nieuw
Is dat je PR?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ze in IJdorp had gelegen was ze binnen 7.4 seconden beroofd.
dat is minderquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef tong80 het volgende:
M'n moeder is gevallen. Haar rollator klapte dubbel en ze viel voorover. Ze heeft tien minuten op de grond gelegen voordat iemand haar zag liggen. Gelukkig niks gebroken. Wel blauwe plakken en een geschaafde neus.
Jij nieuw?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:39 schreef kleineschwester het volgende:
Ik ben nieuw
Ben snel naar Ned-1 gezaptquote:
Of je had Albert Verlinde voor moeten zijn en Onno Hoes voor je moeten winnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Ik had zo gehoopt dat het zou stortregenen vandaag. Komt zo, is vervelend trekje van me. De overburen vieren vandaag de bruiloft van hun dochter bij hun in de tuin. Hij is directeur van een zorgverzekeraar en op kosten van onze premies hebben ze weet ik wat allemaal gehuurd voor het enorme feest van dochterlief. Van die CDA-stemmers die alles meezit in het leven. Dan had het vandaag gvd toch gewoon wel even mogen regenen? Maar nee hoor, God zorgt dan weer voor 20 graden. Ik denk dat ik ook maar CDA ga stemmen
Stem dan SGPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Ik had zo gehoopt dat het zou stortregenen vandaag. Komt zo, is vervelend trekje van me. De overburen vieren vandaag de bruiloft van hun dochter bij hun in de tuin. Hij is directeur van een zorgverzekeraar en op kosten van onze premies hebben ze weet ik wat allemaal gehuurd voor het enorme feest van dochterlief. Van die CDA-stemmers die alles meezit in het leven. Dan had het vandaag gvd toch gewoon wel even mogen regenen? Maar nee hoor, God zorgt dan weer voor 20 graden. Ik denk dat ik ook maar CDA ga stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |