quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
Vandaag is rood!
Jij bent zeker die schilder uit het nummer van The Rolling Stones?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:35 schreef Bos81 het volgende:
Geef mij maar zwart
Toen was ik nog niet geborenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent zeker die schilder uit het nummer van The Rolling Stones?
Je zal maar in de crew zittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:14 schreef dndiek het volgende:
Die kleurtjes van de crew zijn maar lelijk
quote:
Het wordt gewoon als een zondag gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
14:30 is toch geen tijd om te voetballen, op donderdag.
Wie spelen er dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
14:30 is toch geen tijd om te voetballen, op donderdag.
Oow ja, de playoffsquote:
Tja... Controverse boven alles he...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke comebacks zijn zelfs voor Fokbegrippen opvallend.
Middag! Nu eerst Safin - Berrer maar kijken.
Goed dat je het zegt! Ik dacht dat het vanavond was!quote:
Slecht geacteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag is rood, de dag dat DAM blauw wordt.
Doe maar net of je er niets van af weet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaag is rood, de dag dat DAM blauw wordt.
Hier ook al blauw? Je weet toch dat jeje werk niet mee naar huis moet nemen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe maar net of je er niets van af weet!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag is blauw!!! Nieuw (achter-) neefje geboren [ afbeelding ]
Sjimz is de enige nieuwe blauwe. Van de 3 EK mods waren er 2 al mod: Ray en Blightquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjimz, mod? [ afbeelding ] Nóg een blauwe helm erbij, jij ook gefeli en succes [ afbeelding ]
Wie nog meer?
Yups, inmiddels bijgelezenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz is de enige nieuwe blauwe. Van de 3 EK mods waren er 2 al mod: Ray en Blight
dus...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:34 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik denk dat SCH spontaan de Groninger Studenten Amateur Voetbal Vereniging Forward gaat supporteren (NSFW).
Geen azijn?quote:
En wij in de Arenaquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, we maken het in Groningen wel af
Is dat zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:Sjimz gefeliciteerd, nogal wat oud mods achter je gelaten
wat een kanjers he ? 3x in de laatste 4 seizoenen geloof ik !quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelen jullie elk seizoen nacompetitie? Dat idee krijg ik een beetje.
vergeet ome dick nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sjimmie, Ajax en DEn Bosch van Harte
Wat is er dan gebeurd?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Ger Senden, trieste manier om afscheid te nemen van het voetbal.
Okee, dat is meestal 1 wedstrijd. Hopelijk voor hem moet Roda dus nog meer dan 1 wedstrijd (ken heel dat play-off systeem erg slecht)quote:
Ja, ik heb geen nagels meer over van de spanningquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier\. Iedereen aan het genieten van Fiorentina - Rangers ?
En in de gids staat kwart over elf. Waren er geen verlengingen zapte half nederland 3 kwartier te laat naar de Samenvatingenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
Samenvattingen gaan pas beginnen na de uefa cup wedstrijd
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
Heerlijk. Pa moet vaker met vakantie gaanquote:
Dan mag je langer opblijvenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heerlijk. Pa moet vaker met vakantie gaan
Het is niet dat ik om 23.30 naar bed moet. Hij vindt dat ik lang genoeg achter de PC heb gezeten. Ik ga niet altijd meteen slapen als ik de PC uitzet hoor.quote:
Maar je bent toch een volwassen vent die dat heel goed zelf kan beslissen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik om 23.30 naar bed moet. Hij vindt dat ik lang genoeg achter de PC heb gezeten. Ik ga niet altijd meteen slapen als ik de PC uitzet hoor.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben vanmiddag trouwens enorm uit mijn spijkerbroek gescheurd toen ik bij de 1-1 op een hekje wilde gaan staan
Ja,maar ik betaal niet de stroomrekening en daar gaat het Pa vooral omquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je bent toch een volwassen vent die dat heel goed zelf kan beslissen?
quote:
TR, DAM en Tennessee!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie behalve mij heeft sjim dan nog achter zich gelaten eendje? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik wilde je een biertje en een schouderklop geven*, maar die schouderklop kan je nu dus vergeten hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik loop zo wel even langs m'n ouders, weet ik zeker van dat ze postzegels hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |