42quote:Op woensdag 30 april 2008 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
10....
+50 voor degene die het antwoord weet.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:26 schreef shmoopy het volgende:
Nee, ik wil eerst weten wat Litso betekent.
DAS DIKKE SMEGMA OP JE PIEMOOOL!!!!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:27 schreef Litso het volgende:
[..]
+50 voor degene die het antwoord weet.
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil verdomme geen posts in PUB.
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:28 schreef Litso het volgende:
Shmoopy doet een trucje met haar boezem.
+10! Tadaa!
14.
oh ohquote:
Daarom dus. Hiermee pwn ik zeker 4 á 5 mensen in 1 keer.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil verdomme geen posts in PUB.
en Tmaatje popcorn pakt...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh oh [ afbeelding ]
* Het_hupt dekking zoekt
Hee, Litso, klap op je muil hebben, vuige lekkert?quote:
Edit: oh popcorn, ik las eerst Het_huptquote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat betekent jou naam ? houniet ?
Oeh. Vechten?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:38 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hee, Litso, klap op je muil hebben, vuige lekkert?
En hij kan er niks aan doen, want hij mag nog helemaal niet modden in andermans forum, de n00b.quote:
Oh, zat die gast niet op ONZ?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En hij kan er niks aan doen, want hij mag nog helemaal niet modden in andermans forum, de n00b.
Ik verpletter je met mijn tieten, en kom er een week later achter dat er een plat Litsootje onder ligt, so I guess that's a yes.quote:
Wát heeft hij gedaan?!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, zat die gast niet op ONZ?
Enneh, waarom plukt ie dan dat ene topic uit KLB hierheen?:o
Goddomme ik zit hier met een laptop op schoot, denk je dat dat lekker zit?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik verpletter je met mijn tieten, en kom er een week later achter dat er een plat Litsootje onder ligt, so I guess that's a yes.
Doen!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:46 schreef MASD het volgende:
Verzoek om de TT te veranderen naar: "Schmoopy is tof!"
Je spelt mijn naam nog fout ook, beschuitlul!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:46 schreef MASD het volgende:
Verzoek om de TT te veranderen naar: "Schmoopy is tof!"
Daar zat ik op te wachtenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je spelt mijn naam nog fout ook, beschuitlul!
Jij biedt nú je excuses aan!
En de TT dus veranderen, dankjewelalsjeblieft.
Toch
Ja heu. Jij zette mij voor schut op FOK!radio. Mijn imago.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je spelt mijn naam nog fout ook, beschuitlul!
Jij biedt nú je excuses aan!
En de TT dus veranderen, dankjewelalsjeblieft.
Toch
Ik wil?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil ook in de tt
Te laat, tis nu een MASD bashtopicquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Houniet het volgende:
Wie?
ff verbeterdquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is nu officieel het mooiste bagger topic van vandaag
Consumptiebonnen inleveren bij mij, en je kleurtje afgeven bij de balie.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja heu. Jij zette mij voor schut op FOK!radio. Mijn imago.
uh huh, ikke nietquote:Op woensdag 30 april 2008 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Consumptiebonnen inleveren bij mij, en je kleurtje afgeven bij de balie.
Next!
En ik ben niet eens dronken.quote:
Leipe shit ouwequote:
Wijntje dan maar, of liever toch maar een breezah?quote:
Hoiquote:Op woensdag 30 april 2008 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi hounietje
zal wel weer wat over je memmen zitten te paintenquote:
Aai noow hoe joe aar!quote:
quote:
Daar stond niets van in het afwezigheidstopic.quote:
Het wat?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar stond niets van in het afwezigheidstopic.
Ik ga weer wat anders doen, wie doen we morgen?quote:
Pumaatje?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga weer wat anders doen, wie doen we morgen?
Newbies genoeg..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
'k wou um ff extra aandacht gevenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Negeer 'dat' nou maar gewoon, het denkt een recht tot bestaan te hebben.
je bent wel erg stil in eensquote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
goh, dat was me niet opgevallenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
de kleuter proberen rustig te krijgenquote:
Nou je het zegt.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Oh?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Keurig omschreven mijn waarde.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kleuter proberen rustig te krijgen
ik heb een derde tepelquote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..
Nee... ik ben niet zo'n user... haal niet ouwe koeien uit de sloot...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
Kap es... ik krijg positieve aandacht... vergal het nou eens niet...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hier moest ik bijna van huilen.
Oh.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Nee... ik ben niet zo'n user... haal niet ouwe koeien uit de sloot...![]()
Meneertje zit toch niet in de gefrustreerde 40 jarige hangtepel tent omdat zijn topic door Snakey is gesloten hea?quote:
het ging mij om het inlik gedeelte, Tmaatje vergeet af en toe, dat ze al mod isquote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hier moest ik bijna van huilen.
Neu, maar wel dat jullie beroepsbaggeraars/ pubers zijn....quote:Op woensdag 30 april 2008 22:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het ging mij om het inlik gedeelte, Tmaatje vergeet af en toe, dat ze al mod is
iddquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Zeg Het_hupt, volgens mij hebben we de blauw bloedigen weggemest!
alles beter dan een beroepsinlikkerquote:Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, maar wel dat jullie beroepsbaggeraars/ pubers zijn....
Doe eens aardig tegen dat modje, ik kom er net weer achter dat het een vrouwtje is, die moet je speciaal behandelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan een beroepsinlikker
idd, het Darwinisme viert weer hoogtij op Fok!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Sebasser het volgende:
Oh ik gruwel gewoon bij het zien van het woord? 'hea'echt, dan heb je dus bij mij echt geen bestaansrecht meer.
Die van een bij U welbekende FA stellen niet veel voor, en die is volgens mij ook extra oranje.quote:
Huppelding 2007 wil zijn opmerking terug...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan een beroepsinlikker
ken dr een beetjequote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen dat modje, ik kom er net weer achter dat het een vrouwtje is, die moet je speciaal behandelen.
Mijn rug is anders bijzonder aantrekkelijk, ik denk dat ik dat maar probeer als inlikmethode.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ken dr een beetje
gewoon voor je houden, zeker niet je rug toe keren
zat jij toen nog niet onder je steen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Huppelding 2007 wil zijn opmerking terug...
is je rug "knife proof" dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn rug is anders bijzonder aantrekkelijk, ik denk dat ik dat maar probeer als inlikmethode.
De steen van onbekenden?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zat jij toen nog niet onder je steen?
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een slimme vent, die zijn veiligheid kent
alles beter dan zonder condoom in de gaybar stappen, en zeggen dat je anale maagdelijkheid wilt verliezenquote:
Zelfs met ben je niet veilig voor een x aantal langzaam dodende anale aandoeningen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan zonder condoom in de gaybar stappen, en zeggen dat je anale maagdelijkheid wilt verliezen
heb jij geen [PAINT] topique waar jij je geweldige kunsten in kunt vertonen?quote:
ah, sry, in ben op dat gebied ook nog maagd, en hoop dat tot m'n dood te blijven ookquote:Op woensdag 30 april 2008 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zelfs met ben je niet veilig voor een x aantal langzaam dodende anale aandoeningen.
Je erkent gewoon geen kwaliteitsbagger, wat niet al te raar is opzich.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden
Ernstig he.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden
Stoerquote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Die is wel heel ernstig dacht ik zo.
Ik ben weg, ik ben al 40 uur te lang op.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Die is wel heel ernstig dacht ik zo.
Ik ben weg, ik ben al 40 uur te lang op.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hierbij wens ik U ook een waarde dood toe.
lolquote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hierbij wens ik U ook een waarde dood toe.
Ook gij brutus?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hierbij ben je een tweede First voor mij geworden.
Zonde.
jij weet ook iemand positief te stimuleren zegquote:Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef Sebasser het volgende:
We hadden het zo fijn kunnen hebben, zo samen. zo op de top. H_h.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef Sebasser het volgende:
We hadden het zo fijn kunnen hebben, zo samen. zo op de top. H_h.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |