alles beter dan een beroepsinlikkerquote:Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, maar wel dat jullie beroepsbaggeraars/ pubers zijn....
Doe eens aardig tegen dat modje, ik kom er net weer achter dat het een vrouwtje is, die moet je speciaal behandelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan een beroepsinlikker
idd, het Darwinisme viert weer hoogtij op Fok!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Sebasser het volgende:
Oh ik gruwel gewoon bij het zien van het woord? 'hea'echt, dan heb je dus bij mij echt geen bestaansrecht meer.
Die van een bij U welbekende FA stellen niet veel voor, en die is volgens mij ook extra oranje.quote:
Huppelding 2007 wil zijn opmerking terug...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan een beroepsinlikker
ken dr een beetjequote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen dat modje, ik kom er net weer achter dat het een vrouwtje is, die moet je speciaal behandelen.
Mijn rug is anders bijzonder aantrekkelijk, ik denk dat ik dat maar probeer als inlikmethode.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ken dr een beetje
gewoon voor je houden, zeker niet je rug toe keren
zat jij toen nog niet onder je steen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Huppelding 2007 wil zijn opmerking terug...
is je rug "knife proof" dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn rug is anders bijzonder aantrekkelijk, ik denk dat ik dat maar probeer als inlikmethode.
De steen van onbekenden?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zat jij toen nog niet onder je steen?
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een slimme vent, die zijn veiligheid kent
alles beter dan zonder condoom in de gaybar stappen, en zeggen dat je anale maagdelijkheid wilt verliezenquote:
Zelfs met ben je niet veilig voor een x aantal langzaam dodende anale aandoeningen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alles beter dan zonder condoom in de gaybar stappen, en zeggen dat je anale maagdelijkheid wilt verliezen
heb jij geen [PAINT] topique waar jij je geweldige kunsten in kunt vertonen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |