Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
de kleuter proberen rustig te krijgenquote:
Nou je het zegt.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
Oh?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Keurig omschreven mijn waarde.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kleuter proberen rustig te krijgen
ik heb een derde tepelquote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..
Nee... ik ben niet zo'n user... haal niet ouwe koeien uit de sloot...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
Kap es... ik krijg positieve aandacht... vergal het nou eens niet...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hier moest ik bijna van huilen.
Oh.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Nee... ik ben niet zo'n user... haal niet ouwe koeien uit de sloot...![]()
Meneertje zit toch niet in de gefrustreerde 40 jarige hangtepel tent omdat zijn topic door Snakey is gesloten hea?quote:
het ging mij om het inlik gedeelte, Tmaatje vergeet af en toe, dat ze al mod isquote:Op woensdag 30 april 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hier moest ik bijna van huilen.
Neu, maar wel dat jullie beroepsbaggeraars/ pubers zijn....quote:Op woensdag 30 april 2008 22:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het ging mij om het inlik gedeelte, Tmaatje vergeet af en toe, dat ze al mod is
iddquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Zeg Het_hupt, volgens mij hebben we de blauw bloedigen weggemest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |