je bent wel erg stil in eensquote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga weer wat anders doen, wie doen we morgen?
goh, dat was me niet opgevallenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Mensen, als jullie goed kijken, zien jullie dat Shmoopy iets meer oranje is dan al die andere...
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
de kleuter proberen rustig te krijgenquote:
Nou je het zegt.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef iuvenis het volgende:
Oh?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Shmoopy is ook iets meer dan de anderen...
Keurig omschreven mijn waarde.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de kleuter proberen rustig te krijgen
ik heb een derde tepelquote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je bent al mod... laat nu gewoon wat inlikruimte over voor mij, ik heb wat goed te maken..
Nee... ik ben niet zo'n user... haal niet ouwe koeien uit de sloot...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nominatie meest onzinnige post sinds Hitler een voorliefde had voor naakte bronstige mannen met een derde tepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |