quote:Op woensdag 30 april 2008 13:40 schreef Schunckelstar het volgende:
klopt de OP zo?
was al bang dat ik de laatste post zou maken....ik ben niet goed in het openen van topics
wat is dat voor eentje?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:48 schreef methan het volgende:
[..]
![]()
Dit is ook geen kleine vogel
[ afbeelding ]
moelijk te zienquote:Op woensdag 30 april 2008 13:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is dat voor eentje?
een gier of zo?
Ja hoor. Primaquote:Op woensdag 30 april 2008 13:40 schreef Schunckelstar het volgende:
klopt de OP zo?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 06:45 schreef methan het volgende:
een leeuw !!!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i31.tinypic.com/1zqajgy.jpg[/IMG
[IMG]http://i29.tinypic.com/rw6z9t.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben anders nooit zo vroeg, maar was klaarwakker en ben maar wat huishoudelijke karweitjes gaan doen en ondertussen stond de cam aan. en toen dequote:
scherp +1quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken, maar die letters verraden het
En dat er zo'n dork achter de camerabediening zit. Caps volgen als hij weg is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:48 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer dat ze hem van 2 kanten beschijnen met lichten
Echt fantastisch om te zien, volle buik of nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:58 schreef Schunckelstar het volgende:
hij heeft flink getafeld aan zijn buik te zien
quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt fantastisch om te zien, volle buik of niet
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
Daar is de neushoorn weer. Helaas heeft de camera hem niet in de gaten.
Om daar te zijn bedoel je ? Ja, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:55 schreef Silvieja het volgende:
In t echt is het veel mooier!
ouch,dat is een flink littekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:43 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk net ontkomen aan iets
mooie duidelijke picturequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
Hij had haast, maar vond toch nog even tijd om een geurvlag uit te zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mazzel. Maar ik bewerk ze ook altijd nog een beetje.quote:
Nee, loop af en toe naar binnen, maar ben ook in de tuin bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, mazzel. Maar ik bewerk ze ook altijd nog een beetje.
Zag je die zebra's hollen? Spelen met de kleine, leek het wel.
Ha, ik ook. Het is nog wel even wennen, dat werken in de tuin. Ben de bladeren aan het wegwerken. Erger is, er is een enorme conifeer dood gegaan; heel plotseling, en ik heb geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:43 schreef methan het volgende:
[..]
Nee, loop af en toe naar binnen, maar ben ook in de tuin bezig
ik vind vogels sowieso altijd tof,reigers zijn dan wel niet zo apart maar het zijn wel mooie dierenquote:
over ziektes van bomen weet ik niets.. Maar dat is inderdaad erg. Hier grasmaaien en paardebloemen uitsteken !!!!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, ik ook. Het is nog wel even wennen, dat werken in de tuin. Ben de bladeren aan het wegwerken. Erger is, er is een enorme conifeer dood gegaan; heel plotseling, en ik heb geen idee waarom.
[ afbeelding ]
mooie foto'squote:Op zondag 4 mei 2008 08:05 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben vast alle restjes van de prooi van de koning der dieren opgegeten. Zie die dikke buik
Waarom wis je je picture weer, was toch een mooie opname ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Disana het volgende:
-
Was praktisch een dubbelaar met die van jou, vandaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:51 schreef methan het volgende:
[..]
Waarom wis je je picture weer, was toch een mooie opneme ?
is toch geen probleem?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Was praktisch een dubbelaar met die van jou, vandaar.
ja, das nog een jonkiequote:Op zondag 4 mei 2008 14:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
eentje is het wachten moe geworden
jakhalsquote:Op zondag 4 mei 2008 15:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
wat zijn dit eigenlijk...gewoon vossen?
Ik jaag op jagersquote:Op maandag 5 mei 2008 21:29 schreef Schunckelstar het volgende:
op canvas is nu een documentaire over safari's in afrika,alleen dan gaat het niet om toeristen maar om jagers![]()
je ziet er alle beesten langskomen die je hier ook ziet
walgelijk om te zien,een letterlijk citaat : "leeuwen zijn voor ons niet meer dan consumptiemateriaal"
wel een goede documentairemaker trouwens,louis theroux
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:03 schreef Disana het volgende:
Als er nog enkele tientallen zo in dat water gingen liggen rollebollen, zou de poel helemaal leeg zijn.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Disana het volgende:
Arme wrattenzwijntjes, het grazen ruw verstoord door een jeep. Ze rennen zo hard weg als hun korte pootjes maar aan kunnen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
Er drinkt een luipaard (caps volgen).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een Bateleur!quote:
Ja, en wil ook wel eens weten wat er allemaal om hem heen gebeurdquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Disana het volgende:
Ik zal wel een onwetende stadsmuts zijn, maar ik begin het nu toch een beetje sneu te vinden dat die buffel daar nu al 2,5 uur in zijn eentje ligt te dobberen.
soms/zeldenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef ganzenherder het volgende:
Die kettingzaag is niet tof...Is dat vaker?
Dat is heul geen leeuwin, maar een luipaard.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef methan het volgende:
een leeuwin
echt hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
En als die wauws daar nou even met zijn poten van de camera zou willen blijven
Zeg dat wel. Straks toch eens gaan zoeken wat het precies is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie vogel
vogel is Da's een Bateleur!.Wist George_of_the_Jung... te vertellen (zie pagina 4)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Straks toch eens gaan zoeken wat het precies is.
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:56 schreef Schunckelstar het volgende:
daar zijn ze weer![]()
[ afbeelding ]
effe lekker afkoelen in de modder![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
een modderbad is weer eens wat anders als een bosje bloemen krijgen
wat een mooi dier is dit tochquote:Op zondag 11 mei 2008 10:48 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe tof![]()
das lang geleden!
[ afbeelding ]
mooie fotoquote:Op zondag 11 mei 2008 10:49 schreef methan het volgende:
[..]
wat een mooi dier is dit toch
[ afbeelding ]
eigenlijk is doorvoor die nek te langquote:Op zondag 11 mei 2008 10:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mooie foto![]()
ze zien er zo onhandig uit als ze gaan drinken![]()
Het lijkt wel of ze een weekrooster hebben en op zaterdag of zondag weer terug zijn bij de poelquote:
en ze blijven maar komenquote:
bij mij welquote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Dreamofyou het volgende:
op mozilla doet hij het niet?
hier ook welquote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Dreamofyou het volgende:
op mozilla doet hij het niet?
en in de schaduwquote:Op maandag 12 mei 2008 11:29 schreef Schunckelstar het volgende:
met zijn allen onder een boom effe bijkomen![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt mij een zuidelijke hoornraaf:quote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef Schunckelstar het volgende:
een bekend gezicht:
[ afbeelding ]
en een die ik nog niet eerder heb gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal hem zijn jaquote:Op maandag 12 mei 2008 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij een zuidelijke hoornraaf:
http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=121579
Nee, was het maar zo simpel. Ik zocht op 'vogels afrika', vond deze site, en ben toen gaan bladeren.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zal hem zijn ja![]()
hoe zoek je dat zo snel op welke soort het is?
gewoon de beschrijving bij google intikken?
www.birdpix.nlquote:Op maandag 12 mei 2008 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zal hem zijn ja![]()
hoe zoek je dat zo snel op welke soort het is?
gewoon de beschrijving bij google intikken?
oh jaquote:Op maandag 12 mei 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat stond toch al in de eerste url die ik gaf?
jeetje wat een kuddequote:Op maandag 12 mei 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
In een lange sliert komen de buffels aanlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de meute weer vertrekt, loopt aan het einde van de sliert een moeder met kalf die niet goed mee kan komen omdat ze mank loopt. En één buffel loopt zelfs helemaal niet mee, die blijft in het water liggen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:48 schreef Schunckelstar het volgende:
lol,precies tegelijk geplaatst...
maar wel zebras dus
Is het ook hoor, elke avond weer. Toen het weer hier nog niet zo mooi was, zat ik er bijna verlangend naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
geen beesten,maar een mooie roodgekleurde lucht met een boom nog weerspiegeld in de plas...
vond het een mooi beeld
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:31 schreef methan het volgende:
ook een mooi plaatje, vandaar
[ afbeelding ]
groene ( Brownheaded parrot) Papagaaiquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
die reeks vogelfoto's,en daar de laatste van,daar zit zo'n groene in het midden van het beeld...enig idee wat dat voor eentje is?
lijkt op een parkietje
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:46 schreef Disana het volgende:
Een modderbad, wat grazen, en tenslotte lekker schuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha,dat schurenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:46 schreef Disana het volgende:
Een modderbad, wat grazen, en tenslotte lekker schuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |