quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
Daar is de neushoorn weer. Helaas heeft de camera hem niet in de gaten.
Om daar te zijn bedoel je ? Ja, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:55 schreef Silvieja het volgende:
In t echt is het veel mooier!
ouch,dat is een flink littekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:43 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk net ontkomen aan iets
mooie duidelijke picturequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
Hij had haast, maar vond toch nog even tijd om een geurvlag uit te zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mazzel. Maar ik bewerk ze ook altijd nog een beetje.quote:
Nee, loop af en toe naar binnen, maar ben ook in de tuin bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, mazzel. Maar ik bewerk ze ook altijd nog een beetje.
Zag je die zebra's hollen? Spelen met de kleine, leek het wel.
Ha, ik ook. Het is nog wel even wennen, dat werken in de tuin. Ben de bladeren aan het wegwerken. Erger is, er is een enorme conifeer dood gegaan; heel plotseling, en ik heb geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:43 schreef methan het volgende:
[..]
Nee, loop af en toe naar binnen, maar ben ook in de tuin bezig
ik vind vogels sowieso altijd tof,reigers zijn dan wel niet zo apart maar het zijn wel mooie dierenquote:
over ziektes van bomen weet ik niets.. Maar dat is inderdaad erg. Hier grasmaaien en paardebloemen uitsteken !!!!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, ik ook. Het is nog wel even wennen, dat werken in de tuin. Ben de bladeren aan het wegwerken. Erger is, er is een enorme conifeer dood gegaan; heel plotseling, en ik heb geen idee waarom.
[ afbeelding ]
mooie foto'squote:Op zondag 4 mei 2008 08:05 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben vast alle restjes van de prooi van de koning der dieren opgegeten. Zie die dikke buik
Waarom wis je je picture weer, was toch een mooie opname ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:42 schreef Disana het volgende:
-
Was praktisch een dubbelaar met die van jou, vandaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:51 schreef methan het volgende:
[..]
Waarom wis je je picture weer, was toch een mooie opneme ?
is toch geen probleem?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Was praktisch een dubbelaar met die van jou, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |