quote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb het idee dat er iets bewerkt is.
Ja kom er net vanaf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
3x raden.. ik ken ze
dimi, woar hoelaat wanneer?
Ik zie dat net pasquote:
Is altijd eerste voertuig nodig of niet voor dagelijks gebruik. Als je er eentje vind zonder die 2 dingen meld t dan ff aubquote:Op maandag 5 mei 2008 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar een oldtimer? Heb je daar geen eerste voertuig voor nodig?
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef fs180 het volgende:
amwb heeft dat, alleen wel max aantal km, maar hoe checken ze datniet
Wat moet je dan betalenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Inderdaad, hetzelfde als hem op je moeders naam zet. Als je NSB-buren dan zeggen dat jij hem elke zondag poetst en er elke dag mee naar school gaat, ben je goed de lul.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Schadevergoeding voor de persoon die je gehandicapt hebt gereden bijvquote:
Ja klopt, naar school, werk en vriendin. Brommer voor de fun is veel beter, blijft je brommer ook netter maar ik wil vrijheid en haat OV, als het gratis is (zoals bij jou) is het iets beter, nogsteeds kudtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef fs180 het volgende:
dan rij je dr vast mee naar school ofzo?
koevoet flipper baksteen jwtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:01 schreef fs180 het volgende:
nu puchblok eronder uit halen en noteren wat verslepn moet worden
ori uitlaat erop?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Geks heeft zijn vrijwaringsbewijs, en tegelijkertijd al mijn onderdelen verkocht. Een deel ervan geruild voor een schijfrem slot.
Tevens de Dax defintief besteld. Can't wait! Misschien volgend weekend al lekker inrijden. 500 km / 40 per uur gemiddeld.... leuk weekend!
Voor nu wel. Uitlaatjes voor 4-takt zijn stervensduur.quote:
Inrijden is nergens voor nodig.. Gewoon lekker pittig inrijden, dan rijdt hij uiteindelijk ook stukken fijner.. Mijn scooter (ook 4takt) heb ik gewoon vanaf dat er 6km op de teller volgas gereden ( ik rij 1 lange weg met 1 bocht waarvoor ik moet remmen 8km lang volgas) en die rijdt nu lekker pittig.. Anders was hij echt te sloom denks..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Geks heeft zijn vrijwaringsbewijs, en tegelijkertijd al mijn onderdelen verkocht. Een deel ervan geruild voor een schijfrem slot.
Tevens de Dax defintief besteld. Can't wait! Misschien volgend weekend al lekker inrijden. 500 km / 40 per uur gemiddeld.... leuk weekend!
Euro 2 norm? Dat zit zelfs op mijn Riejutje volgens mij. Wat voor een verschil maakt dat als je dat eraf zou halen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor nu wel. Uitlaatjes voor 4-takt zijn stervensduur.
Wel gaat de Euro 2 norm shizzle eraf en een paar gaatje in de uitlaat.
Ja, maar ik wil deze brommer graag een paar jaar lang houden, ik hecht waarde aan een gezond benzineverbruik en zou het prettig vinden als alles heel blijft.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Inrijden is nergens voor nodig.. Gewoon lekker pittig inrijden, dan rijdt hij uiteindelijk ook stukken fijner.. Mijn scooter (ook 4takt) heb ik gewoon vanaf dat er 6km op de teller volgas gereden ( ik rij 1 lange weg met 1 bocht waarvoor ik moet remmen 8km lang volgas) en die rijdt nu lekker pittig.. Anders was hij echt te sloom denks..
Er zit bij de uitlaat een vertakking, met één of ander plastic slangetje en een stom potje. Schijnt goed voor het milieu te zijn, maar minder goed voor het lekkere 4-takt geluid dat er normaal uit komt.quote:Op zondag 11 mei 2008 06:52 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Euro 2 norm? Dat zit zelfs op mijn Riejutje volgens mij. Wat voor een verschil maakt dat als je dat eraf zou halen dan?
Ja ik ben een idioot dat ik al om 06:50 op zondagmorgen wakker ben.![]()
Yeah right, dat hebben we vaker gehoordquote:Op zondag 11 mei 2008 13:55 schreef fs180 het volgende:
rusitg inrijden en ding haalt makelijk 1 op 70/100
Kijk maar eens wat dat met je brandstofverbruik doet.quote:2-takt motoren kunnen tot 40 % van de brandstof, onverbrand door de uitlaat uitspugen.
Ook de mengsmering olie komt naar buiten.
onderschat de honda 4t niet hoor, die kunnen dat ori echt halenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:31 schreef Gibeon het volgende:
Ja, als je m slecht afstelt kan er ook wel 80% onverbrand uit de uitlaat komen. 1op70 zou nog wel kunnen, windje mee op een recht stuk, maar 1op100, no way.
Heb jij wel eens in een boekje gekeken van een auto naar t brandstofverbruik? Dat klopt ook nooit, is bij radar nog een keer onderzocht en je haalt t nooit. Kom je nog wel achterquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef fs180 het volgende:onderschat de honda 4t niet hoor, die kunnen dat ori echt halenstond ook in zon handleiding
party at dimiquote:Op maandag 12 mei 2008 11:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
JARIG MOTHERFUCKERS!
Scooter?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
¤ 888,78 schade na een mini aanrijdingkje, niet mijn fout maar nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |