Is altijd eerste voertuig nodig of niet voor dagelijks gebruik. Als je er eentje vind zonder die 2 dingen meld t dan ff aubquote:Op maandag 5 mei 2008 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar een oldtimer? Heb je daar geen eerste voertuig voor nodig?
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef fs180 het volgende:
amwb heeft dat, alleen wel max aantal km, maar hoe checken ze datniet
Wat moet je dan betalenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Inderdaad, hetzelfde als hem op je moeders naam zet. Als je NSB-buren dan zeggen dat jij hem elke zondag poetst en er elke dag mee naar school gaat, ben je goed de lul.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Schadevergoeding voor de persoon die je gehandicapt hebt gereden bijvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |