quote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb het idee dat er iets bewerkt is.
Ja kom er net vanaf.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
3x raden.. ik ken ze
dimi, woar hoelaat wanneer?
Ik zie dat net pasquote:
Is altijd eerste voertuig nodig of niet voor dagelijks gebruik. Als je er eentje vind zonder die 2 dingen meld t dan ff aubquote:Op maandag 5 mei 2008 01:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar een oldtimer? Heb je daar geen eerste voertuig voor nodig?
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef fs180 het volgende:
amwb heeft dat, alleen wel max aantal km, maar hoe checken ze datniet
Wat moet je dan betalenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Inderdaad, hetzelfde als hem op je moeders naam zet. Als je NSB-buren dan zeggen dat jij hem elke zondag poetst en er elke dag mee naar school gaat, ben je goed de lul.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat ook in dat je m niet dagelijks mag gebruiken, 2 getuigen zijn genoeg om je hele leven lang te moeten betalen. Niet dat ik er mee zit, ik heb t goed (maar duur) voor elkaar.
Schadevergoeding voor de persoon die je gehandicapt hebt gereden bijvquote:
Ja klopt, naar school, werk en vriendin. Brommer voor de fun is veel beter, blijft je brommer ook netter maar ik wil vrijheid en haat OV, als het gratis is (zoals bij jou) is het iets beter, nogsteeds kudtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef fs180 het volgende:
dan rij je dr vast mee naar school ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |