Eindelijk eens journalisten die een keer zinnige vragen stellen en ook echt weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wist niet dat programmabladen echt goede journalisten stuurden.
Tsja, Vara kent geen slechte journalisten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
In Vara TV Magazine van komende week. Een dag vroeger bezorgd vanwege K'day.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Staat in de Vara-gids. Maar interview stelt niets voor. Geen reden om die gids te kopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees Veronicaquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
Is het echt slim???/ Ik weet het nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:
Huub is slim bezig alles wat hij nu zegt moeten B en A maar aanhoren
Goh wat toevallig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Jawel want als B of A nu flipt nemen die journalisten dat mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Is het echt slim???/ Ik weet het niet
Ik mag hopen dat dit grappenderwijs is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die rafel van Dennis zijn witte jasje over zijn linkerbeen...haha!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nice pic..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom het zo kort moet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Zijn ze opgezet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Scanqueen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dezelfde diversiteit als de NOS, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
Rat roept del op het matje dat ze van tafel weggelopen is
OMG, wat ziet dat er (niet) uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat leest ook lekker weg. Maar dan net anders, zeg maarquote:
vast van diequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef Ziet het volgende:
lijkt wel of ze een blauwe plek op haar hoofd heeft, amanda
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG, wat ziet dat er (niet) uitEn kutje pielandijvie staat weer met haar knietje omhoog.
Wel jammer dat ik Bart net gemist heb.
Bart zei er toch wat van?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
Brian gaat nu dellie manieren bij brengen, hij vind het nu opeens niet "leuk" dat dellie zomaar wegliep.
Het is dat Huub erop wees anders had Brian er niets over gezegd.
Wat een idioot.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Marieke_B het volgende:
B: Hij heeft een hele grote fout aan het eind gemaakt. Hij heeft zich heel erg laten kennen maar dat vertel ik je straks...
Leg eens uit? Ik snap em nog steeds niet...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Ziet het volgende:
[..]
oh wat ben ik een doos zeg
ik snap nu pas het ketchup einde van bart![]()
Rode petjes en pammetjes in de aanslag.quote:
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian hoopt dat Bart snel terugkomt want hij gaat hem met de uitspraak confronteren en hij zal hem strak aankijken.
Over ketchup!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijken![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het heeeeeeeeeeel fijn krijgen met Amanda in de buitenwereld!![]()
Het wordt een feest met die 2!![]()
In de rij bij de appie - Oh, kijk, dat is toch die Brian van DGK? Jaaaa, die met die snol gaat, jeweetwel, die slabek met die harde stem, die pruik en die neptieten!
Brian is het met Amanda eens, denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian is te laf om echt zijn mening te geven....hij is bang voor ruzie,......lafaard
Nou, ik denk dat Brian zonder camera's zijn handjes niet lang thuis gaat houden...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Dark het volgende:
Brian gaat het heeeeeeeeeeel fijn krijgen met Amanda in de buitenwereld!![]()
Het wordt een feest met die 2!![]()
In de rij bij de appie - Oh, kijk, dat is toch die Brian van DGK? Jaaaa, die met die snol gaat, jeweetwel, die slabek met die harde stem, die pruik en die neptieten!
Go Chufi go!quote:
Bart moet echt gaan schuilen hoor......quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dieenebart, lees je mee? Je moet nu wel bang worden hoor, Brian gaat je strak aankijken![]()
Bart verliest zijn objectiviteit door te blijven slapen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel gelijk over het punt dat Bart (blijkbaar) getraumatiseerd is door de camera`s.
Want Bart wil (of kan het echt niet opbrengen) niet blijven slapen: om de bewoners beter te leren kennen.
Nee, hij zei echt "DGK". En zijn doel was om de boel te relativeren...maar dat gaat er niet in bij sommigen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Del zegt dat Bart heeft gezegd dat flippo;s nog bekender waren dan de gouden kooi
Hij zei toch dat Flippo's een grotere rage waren dan Big Brother?
Huub was wat over de zeik over de vragen die hij kreeg over het snelle huwelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:57 schreef avonne het volgende:
Waar gaat het bij H&C over?
ken iemand effe luistere?
Tadaa weer gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Let op Dellie gaat achter af dealen dat Bart niet meer binnen mag komen.
Ik voel het gewoon aankomen.
Zo'n giga punt is dat niet want dat heeft Bart zelf al toegegeven dat hij na zijn BB hotel er echt geen zin meer in had om te slapen onder het toezicht van de camera'squote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel gelijk over het punt dat Bart (blijkbaar) getraumatiseerd is door de camera`s.
Want Bart wil (of kan het echt niet opbrengen) niet blijven slapen: om de bewoners beter te leren kennen.
dat zou als waarschuwing kunnen gelden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Bart ze confronteert met het feit dat B&A direct Eric de schuld gaven...terwijl ze geen bewijs hebben...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef Kinga het volgende:
OWWWWW wacht. Ketchup, van Bram dat. NU snap ik em...
Amanda wil al bellen... slijmen bij flensje, dat bart niet meer mag komen zeker.
Ja Bart, dat was het dan............quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Amanda wil meteen bellen,nou daaag Bart .
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een abstract gesprek.
Zelfverhemeling ... hoor ik dat nu goed?
Brian is nog in de war met de tandarts. Hij bedoelt wrs zijn verheemelte.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een abstract gesprek.
Zelfverhemeling ... hoor ik dat nu goed?
ZIjn motivatie om het niet te doen is dat hij (zegt hij zelf) getraumatiseerd is door camera`s.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bart verliest zijn objectiviteit door te blijven slapen.
Ahh, dan heb ik dat verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, hij zei echt "DGK". En zijn doel was om de boel te relativeren...maar dat gaat er niet in bij sommigen...
Geen kritiek...maar feedback heet dat toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Nu denk ik wel dat Amanda van geen enkele reïntegratiecoach kritiek accepteerd.
Brian doet dit trouwens wel okay, geduldig Amanda het verhaal laten vertellen, en daarna met zijn kritiekpunt komen.
Prachtig...quote:
Van mij niet, hij heeft te duidelijk gekozen......tegen het arrogante aan ook....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:05 schreef pullup het volgende:
Bart mag er wat mij betreft morgen weer in zo te horen
Zo typical.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef schatje het volgende:
Wat maken ze zich druk om een beetje ketchup? En dan zeggen dat Huub niet kan relativeren.
En dat is slecht want? ....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij niet, hij heeft te duidelijk gekozen......tegen het arrogante aan ook....
Ja, hij was geweldig!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef Eg_Wel het volgende:
Wees gerust.. Brian weet precies hoe Bart te pareren!
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:03 schreef avonne het volgende:
Brian heeft niks te vinden over wat Bart wel of niet doet, of vindt.
Het gaat erom dat Brian er zélf iets van leert. Om er over na te denken en er iets van mee te nemen voor zichzelf.
Nou ja, hij is iemand die zonder aanziens des persoons, zonder voorkeuren zijn hulp zou moeten aanbieden. Althans, dat waren zijn eigen woorden, zo kwam hij de vorige keer binnen.quote:
Om er toch nog iets van te maken..quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
I smell a rat... fess up, you doctored this image!
Denk dat Huub vermoedt dat Amanda op het matje zit bij Brian!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Waarom roept Huub "burka" naar Claire toen ze wegliep? Ik schakelde net in.
Inderdaad, mooi gezegd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Ziet het volgende:
eigenlijk is dit toch geniaal mensen...
Bart komt vertellen over de gemene buitenwereld
Amanda is het er niet mee eens,
want het is maar net hoe je er zelf mee om gaat
en moet je zien wat een opmerking van Bart over ketchup al met ze doet:
DOEL BART = BEREIKT!
(nu alleen nog even een keer terug om ze deze beelden te laten zien
en dan als voorbeeld dat dit soort dingen ook in de buitenwereld tegen je gezegd worden,
ondanks dat 'je er geen zin in hebt')
Dat is zelfverhemelingquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of het toeval is, maar bij bijna alle caps van brian hangen zijn oogleden voor zijn pupillen of speurt hij hogere regionen af.
Dit was wat effectiever hoor. En wat mazaru zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, hij is iemand die zonder aanziens des persoons, zonder voorkeuren zijn hulp zou moeten aanbieden. Althans, dat waren zijn eigen woorden, zo kwam hij de vorige keer binnen.
Daar waar hij vorige keer nog iets inhoud had, heb ik hem daar nu totaal niet op kunnen betrappen.
Professionele coaches zullen duidelijk maken dat het als feedback, opbouwend, bedoeld is, als ze kritiekpunten hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:05 schreef agter het volgende:
[..]
Geen kritiek...maar feedback heet dat toch?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brain kan alles aan. Hij gaat al over de zeik van een kloddertje ketchup.
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef Dark het volgende:
A en B gaan het echt superzwaar krijgen............te zwaar, denk ik ( juichen tussen haakjes)
![]()
Met een fles ketchupquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
En Bart staat dus morgenochtend om 11 uur weer voor de deur?
Ik hoop voor Brian en Amanda dat dat ketchup incident snel vergeten wordt in de buitenwereld...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brain kan alles aan. Hij gaat al over de zeik van een kloddertje ketchup.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
brian wordt maar 2x per jaar boos/para
ooooooh nou dat valt mee dan
Ja, dat laatste heb ik vaak in allerlei bewoordingen gezegd. Het is feitelijk schandalig, en je ziet met Bart al hoe fout het zal gaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
[..]
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).
Zoals iemand al zei eerder: het is vooral de schuld van de Febo, dat ze zo zonder kritiek of reality check zo ontwikkeld zijn.
Effectiever voor watquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was wat effectiever hoor. En wat mazaru zegt
Ik heb ook zoiets van: waarom denkt Bart dat hij de wannabees kan redden? Omdat hij toevallig BB heeft gewonnen? Kom op zeg, alsof Bart het grote voorbeeld is van omhoog gevallen tv-bekendheden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aardige gozer hoor, die Bart....maar who the fuck is Bart eigenlijk? Redder in nood die het gepeupel daar wel even op de rit zal helpenIk kan in ieder geval voor zestig procent met Brian en Amanda mee gaan in hun commentaar.
quote:
Gemiddeld dan zeker? en nu meer dan 50 keer in 1 jaar ... Yep controle beheersing is een vakquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
brian wordt maar 2x per jaar boos/para
ooooooh nou dat valt mee dan
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen, die twee zien toch ook buitenstaanders reageren als ze een optreden of wat dan ook hebben. Helaas hebben die twee zo`n betonplaat voor de kop, dat niets meer helpt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik vaak in allerlei bewoordingen gezegd. Het is feitelijk schandalig, en je ziet met Bart al hoe fout het zal gaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemiddeld dan zeker? en nu meer dan 50 keer in 1 jaar ... Yep controle beheersing is een vak
Wat je ook vindt van de actie van die broer van Claire, ik vind de reactie van B&A daarna nog veel schandaliger: Ze geven er iemand de schuld van (zeggen dat ze hem dood willen slaan of zo), terwijl die persoon er niets mee te maken heeft. Brian wil graag voor eigen rechter spelen. En dat is NOOIT goed. Meteen doodsbedreigingen enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Effectiever voor watReïntegratie?
Dat wat die broer van Claire deed was gewoon een lafhartige lutserige streek. Als hij echt lef had gehad ('t schijnt dat hij een nogal grote muil heeft), dan had hij het onder de ogen van Brian gedaan. Het is niet aan Bart, als vriendje van die lafhartige lutser, om daar op terug te komen.
Daarentegen begrijp ik wel weer, dat het velen hier goed uitkomt.....
+666quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).
Zoals iemand al zei eerder: het is vooral de schuld van de Febo, dat ze zo zonder kritiek of reality check zo ontwikkeld zijn.
Ciao, en van hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
Ik wens jullie alvast voor morgen een leuke dag toe.
Zou nu wel tijd worden voor ALLE niet gesencureerde post + Internet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is jammer dat ze al zo lang geen internet meer hebben.Onbeperkt toegang tot internet en de fora zou een heel andere kooi hebben opgeleverd
Ongeacht spelinfo van buitenaf (maar daar hadden ze dan ook allemaal "hun spel" op aan kunnen passen
)
Lafhartige lutserige streek?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Effectiever voor watReïntegratie?
Dat wat die broer van Claire deed was gewoon een lafhartige lutserige streek. Als hij echt lef had gehad ('t schijnt dat hij een nogal grote muil heeft), dan had hij het onder de ogen van Brian gedaan. Het is niet aan Bart, als vriendje van die lafhartige lutser, om daar op terug te komen.
Daarentegen begrijp ik wel weer, dat het velen hier goed uitkomt.....
Daar heb je gelijk in. Ware het niet dat ze door het programma omhoog getild zijn en op een voetstuk gezet. Waren ze gewoon in de maatschappij gebleven, dan zouden ze tegenslag nog enigszins kunnen incasseren; zoals het nu is, denken ze allebei dat ze heel wat zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen, die twee zien toch ook buitenstaanders reageren als ze een optreden of wat dan ook hebben. Helaas hebben die twee zo`n betonplaat voor de kop, dat niets meer helpt.Afschrijven dan maar is mijn mening.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
Zou nu wel tijd worden voor ALLE niet gesencureerde post + Internet.
Laat ze op die manier ook maar rustig aan de buitenwereld wennen.
Smsjes kosten veel geld...en de finale komt er nog aan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Het is wel angstig...Brian die dus de hele avond baalt en geen weerwoord heeft...en nu na 1 minuut een ommezwaai maakt ten gunste van Amanda.....ik had toch wel ingeschat dat hij vast zou houden aan zijn principe....en nu wordt Bart gebashed,....hij heeft niets meer over van zijn geld...50.000 gulden...
Brian waar zijn jouw 50.000 euro???
Brian toch wel iets minder volgens mij. Die spreekt Amanda aan op haar onfatsoenlijk gedrag, het zomaar weglopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Totaal van alle realiteit los.
Ik vrees dat Amanda zo gruwelijk verwent is in haar leven(in materiële zin) dat ze in het leven voorheen precies zo was. Maar dat is een inschatting hoor. Die griet wordt gedumpt meteen als Brian haar niet meer nodig heeft. En Brian vindt zichzelf ook al veel langer belangrijk in mijn ogen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ware het niet dat ze door het programma omhoog getild zijn en op een voetstuk gezet. Waren ze gewoon in de maatschappij gebleven, dan zouden ze tegenslag nog enigszins kunnen incasseren; zoals het nu is, denken ze allebei dat ze heel wat zijn.
Groep Jaap weet dat hij Brian en Amanda zo nog maar nodig kan hebben.....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie toch een duidelijk onwil van Jaap, om iets samen met Huub te doen.
Het is niet de eerste keer dat Huub toenadering zoekt.
edit: Al heeft hij wel het idee morgen hierover een groepsgesprek te houden, om Brian en Amanda over de zeik te krijgen.
Omdat de anderen het daarover hadden en hij terecht inschat dat dat nog te berde gebracht gaat worden door Huub. Hij is inderdaad minder wereldvreemd dan Amanda, maar nog steeds way out there.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian toch wel iets minder volgens mij. Die spreekt Amanda aan op haar onfatsoenlijk gedrag, het zomaar weglopen.
Amanda heeft Bart toch, die helpt haar wel op wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog maar een paar weekjes te gaanIs er opvang geregeld?
Brian zegt nu al dat de "die persoon" nooit meer dat hok mag betreden. Tegen A en B....no way dat Bart dat hok nog eens betreed.quote:
Ze was toch echt nog iets benaderbaarder voor ze een relatie met Brian begon. Het is haar naar het hoofd gestegen, net als Brian. Van niemandallen zijn ze veranderd in mensen die denken dat hen alles toekomt. Dat laatste schrijf ik toch echt wel toe aan de verwennerij en verheerlijking door de redactie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees dat Amanda zo gruwelijk verwent is in haar leven(in materiële zin) dat ze in het leven voorheen precies zo was. Maar dat is een inschatting hoor. Die griet wordt gedumpt meteen als Brian haar niet meer nodig heeft. En Brian vindt zichzelf ook al veel langer belangrijk in mijn ogen.
Amanda is aan het overleven, een straatmeid. Helaas, die heeft duidelijk gemist wat een kind nodig heeft.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nog maar een paar weekjes te gaanIs er opvang geregeld?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Als ze morgen allemaal de villa uitgaan, dan zullen ze ook wel de uitslag van de enquette van de Telegraaf te horen krijgen
En tijdens de dropping denk ik dat ze nog wel wat meer te horen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Als ze morgen allemaal de villa uitgaan, dan zullen ze ook wel de uitslag van de enquette van de Telegraaf te horen krijgen
`MIjn god Brian....ik moet betalen bij de supermarkt!`quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was toch echt nog iets benaderbaarder voor ze een relatie met Brian begon. Het is haar naar het hoofd gestegen, net als Brian. Van niemandallen zijn ze veranderd in mensen die denken dat hen alles toekomt. Dat laatste schrijf ik toch echt wel toe aan de verwennerij en verheerlijking door de redactie.
Dan weet die rat het ook waarschijnlijk alquote:
Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
Dus rat heeft doorgebeld dat Bart niet meer mag binnenkomen?
En hij mag al naar achter komen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
Dus rat heeft doorgebeld dat Bart niet meer mag binnenkomen?
LOL.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
`MIjn god Brian....ik moet betalen bij de supermarkt!`
Bart wilde geen details of locatie geven, maar ze gaan koninginnedag vieren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaan ze morgen doen dan?
Als ze echt principes hebben doen ze morgen niet mee met die dropping, want dat komt van Bart af.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
De laffe losers gaan op bedje liggen.
Goffer. En morgen de hele dag weg.
Dure dagstreams.
Hoe laat lopen ze af?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
De laffe losers gaan op bedje liggen.
Goffer. En morgen de hele dag weg.
Dure dagstreams.
Toedeledokie Bartquote:
Oh, ik dacht dat het morgenochtend die dropping al was?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Bart wilde geen details of locatie geven, maar ze gaan koninginnedag vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |