Ik heb ook zoiets van: waarom denkt Bart dat hij de wannabees kan redden? Omdat hij toevallig BB heeft gewonnen? Kom op zeg, alsof Bart het grote voorbeeld is van omhoog gevallen tv-bekendheden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aardige gozer hoor, die Bart....maar who the fuck is Bart eigenlijk? Redder in nood die het gepeupel daar wel even op de rit zal helpenIk kan in ieder geval voor zestig procent met Brian en Amanda mee gaan in hun commentaar.
quote:
Gemiddeld dan zeker? en nu meer dan 50 keer in 1 jaar ... Yep controle beheersing is een vakquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
brian wordt maar 2x per jaar boos/para
ooooooh nou dat valt mee dan
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen, die twee zien toch ook buitenstaanders reageren als ze een optreden of wat dan ook hebben. Helaas hebben die twee zo`n betonplaat voor de kop, dat niets meer helpt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik vaak in allerlei bewoordingen gezegd. Het is feitelijk schandalig, en je ziet met Bart al hoe fout het zal gaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemiddeld dan zeker? en nu meer dan 50 keer in 1 jaar ... Yep controle beheersing is een vak
Wat je ook vindt van de actie van die broer van Claire, ik vind de reactie van B&A daarna nog veel schandaliger: Ze geven er iemand de schuld van (zeggen dat ze hem dood willen slaan of zo), terwijl die persoon er niets mee te maken heeft. Brian wil graag voor eigen rechter spelen. En dat is NOOIT goed. Meteen doodsbedreigingen enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Effectiever voor watReïntegratie?
Dat wat die broer van Claire deed was gewoon een lafhartige lutserige streek. Als hij echt lef had gehad ('t schijnt dat hij een nogal grote muil heeft), dan had hij het onder de ogen van Brian gedaan. Het is niet aan Bart, als vriendje van die lafhartige lutser, om daar op terug te komen.
Daarentegen begrijp ik wel weer, dat het velen hier goed uitkomt.....
+666quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).
Zoals iemand al zei eerder: het is vooral de schuld van de Febo, dat ze zo zonder kritiek of reality check zo ontwikkeld zijn.
Ciao, en van hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
Ik wens jullie alvast voor morgen een leuke dag toe.
Zou nu wel tijd worden voor ALLE niet gesencureerde post + Internet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is jammer dat ze al zo lang geen internet meer hebben.Onbeperkt toegang tot internet en de fora zou een heel andere kooi hebben opgeleverd
Ongeacht spelinfo van buitenaf (maar daar hadden ze dan ook allemaal "hun spel" op aan kunnen passen
)
Lafhartige lutserige streek?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Effectiever voor watReïntegratie?
Dat wat die broer van Claire deed was gewoon een lafhartige lutserige streek. Als hij echt lef had gehad ('t schijnt dat hij een nogal grote muil heeft), dan had hij het onder de ogen van Brian gedaan. Het is niet aan Bart, als vriendje van die lafhartige lutser, om daar op terug te komen.
Daarentegen begrijp ik wel weer, dat het velen hier goed uitkomt.....
Daar heb je gelijk in. Ware het niet dat ze door het programma omhoog getild zijn en op een voetstuk gezet. Waren ze gewoon in de maatschappij gebleven, dan zouden ze tegenslag nog enigszins kunnen incasseren; zoals het nu is, denken ze allebei dat ze heel wat zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen, die twee zien toch ook buitenstaanders reageren als ze een optreden of wat dan ook hebben. Helaas hebben die twee zo`n betonplaat voor de kop, dat niets meer helpt.Afschrijven dan maar is mijn mening.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
Zou nu wel tijd worden voor ALLE niet gesencureerde post + Internet.
Laat ze op die manier ook maar rustig aan de buitenwereld wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |