Dat is zelfverhemelingquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of het toeval is, maar bij bijna alle caps van brian hangen zijn oogleden voor zijn pupillen of speurt hij hogere regionen af.
Dit was wat effectiever hoor. En wat mazaru zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, hij is iemand die zonder aanziens des persoons, zonder voorkeuren zijn hulp zou moeten aanbieden. Althans, dat waren zijn eigen woorden, zo kwam hij de vorige keer binnen.
Daar waar hij vorige keer nog iets inhoud had, heb ik hem daar nu totaal niet op kunnen betrappen.
Professionele coaches zullen duidelijk maken dat het als feedback, opbouwend, bedoeld is, als ze kritiekpunten hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:05 schreef agter het volgende:
[..]
Geen kritiek...maar feedback heet dat toch?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brain kan alles aan. Hij gaat al over de zeik van een kloddertje ketchup.
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef Dark het volgende:
A en B gaan het echt superzwaar krijgen............te zwaar, denk ik ( juichen tussen haakjes)
![]()
Met een fles ketchupquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
En Bart staat dus morgenochtend om 11 uur weer voor de deur?
Ik hoop voor Brian en Amanda dat dat ketchup incident snel vergeten wordt in de buitenwereld...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brain kan alles aan. Hij gaat al over de zeik van een kloddertje ketchup.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
brian wordt maar 2x per jaar boos/para
ooooooh nou dat valt mee dan
Ja, dat laatste heb ik vaak in allerlei bewoordingen gezegd. Het is feitelijk schandalig, en je ziet met Bart al hoe fout het zal gaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
[..]
voor TV, als show is het wel leuk, maar zij zitten er mee voor de rest van hun leven, helemaal alleen verscholen in hun woninkje. Dat is het toch wel dieptriest dat een TV programma 2 mensen zo verknipt laat worden (ze hadden er natuurlijk al aanleg voor, daarom zijn ze in de DGK).
Zoals iemand al zei eerder: het is vooral de schuld van de Febo, dat ze zo zonder kritiek of reality check zo ontwikkeld zijn.
Effectiever voor watquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was wat effectiever hoor. En wat mazaru zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |