Eindelijk eens journalisten die een keer zinnige vragen stellen en ook echt weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wist niet dat programmabladen echt goede journalisten stuurden.
Tsja, Vara kent geen slechte journalisten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
In Vara TV Magazine van komende week. Een dag vroeger bezorgd vanwege K'day.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Staat in de Vara-gids. Maar interview stelt niets voor. Geen reden om die gids te kopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees Veronicaquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
Is het echt slim???/ Ik weet het nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:
Huub is slim bezig alles wat hij nu zegt moeten B en A maar aanhoren
Goh wat toevallig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Jawel want als B of A nu flipt nemen die journalisten dat mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Is het echt slim???/ Ik weet het niet
Ik mag hopen dat dit grappenderwijs is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die rafel van Dennis zijn witte jasje over zijn linkerbeen...haha!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nice pic..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom het zo kort moet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Zijn ze opgezet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Scanqueen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dezelfde diversiteit als de NOS, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |