Eindelijk eens journalisten die een keer zinnige vragen stellen en ook echt weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wist niet dat programmabladen echt goede journalisten stuurden.
Tsja, Vara kent geen slechte journalisten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
In Vara TV Magazine van komende week. Een dag vroeger bezorgd vanwege K'day.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Staat in de Vara-gids. Maar interview stelt niets voor. Geen reden om die gids te kopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
over welk interview van nadia en dennis hebben jullie het toch
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees Veronicaquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
Is het echt slim???/ Ik weet het nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:
Huub is slim bezig alles wat hij nu zegt moeten B en A maar aanhoren
Goh wat toevallig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Jawel want als B of A nu flipt nemen die journalisten dat mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Is het echt slim???/ Ik weet het niet
Ik mag hopen dat dit grappenderwijs is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden. Af en toe heeft de Vara ook slechte smaak of is het grappenderwijs?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die rafel van Dennis zijn witte jasje over zijn linkerbeen...haha!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nice pic..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom het zo kort moet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef agter het volgende:
Ze hebben niet zo lang meer...helaas gaat zo te zien het interview met Brian niet door...
Zijn ze opgezet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Scanqueen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dezelfde diversiteit als de NOS, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vara TV Magazine is dan ook een kwaliteits programmablad. Vooral door de diversiteit van journalistieke bijdragen.
Vind ik.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
Rat roept del op het matje dat ze van tafel weggelopen is
OMG, wat ziet dat er (niet) uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat leest ook lekker weg. Maar dan net anders, zeg maarquote:
vast van diequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef Ziet het volgende:
lijkt wel of ze een blauwe plek op haar hoofd heeft, amanda
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG, wat ziet dat er (niet) uitEn kutje pielandijvie staat weer met haar knietje omhoog.
Wel jammer dat ik Bart net gemist heb.
Bart zei er toch wat van?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
Brian gaat nu dellie manieren bij brengen, hij vind het nu opeens niet "leuk" dat dellie zomaar wegliep.
Het is dat Huub erop wees anders had Brian er niets over gezegd.
Wat een idioot.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Marieke_B het volgende:
B: Hij heeft een hele grote fout aan het eind gemaakt. Hij heeft zich heel erg laten kennen maar dat vertel ik je straks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |