Idd lees ik mee, heb ook nergens gezegd dat ik van Fok! weg zou gaan, alleen dat ik hier eigenlijk niet meer zou posten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Euc- leest mee, zo krijg ik net bevestigd in mijn.. PM!!![]()
Ik ga er nu dus maar vanuit dat het hele PM-verhaal is verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten. Anders ga je niet stiekem zitten meelezen.
Als ik het mis heb: my bad.
Verder hou ik er over op, want dit is te kinderachtiog voor woorden allemaal.
SHE is ook kinderachtig, maar dan weer op een lieve manierLief mens, waarom ben je zo vaak zo ongelukkig met die man? Jullie zijn volgens mij allebei hele bijzondere mensen. Gun elkaar eens wat licht in de ogen!
Heb dan gewoon het lef om dat ook te zeggen, waarom post je het anders.quote:En toch
Verzonden: 29 April 2008 06u13
Aan: Duderinnetje
ben ik nog steeds benieuwd wat jij denkt te weten, en wat ik gelogen zou hebben. Waarom reageer je gewoon niet op mijn herhaalde verzoeken?
Pffft ik ben net op tijd klaar met eten zie ik alweer. Wat een wijs besluit om koninginnenacht te skippen, kom maar door met die popcornquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
*pakt popcorn voor in bed*
Ik ben mijn zorgen altijd zo snel vergeten als ik hier post
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
*pakt popcorn voor in bed*
Ik ben mijn zorgen altijd zo snel vergeten als ik hier post
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Euc, je kan toch wel begrijpen dat mensen gaan denken dat er nooit een dergelijke PM is geweest als niemand het gedaan heeft en jij ook niemand aan de schandpaal wilt nagelen? (bewonderingswaardig hoor, ik had het echt direct in de SC geplaatst met naam, toenaam en andere details)
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Isabeau het volgende:
En Euc, je kan toch wel begrijpen dat mensen gaan denken dat er nooit een dergelijke PM is geweest als niemand het gedaan heeft en jij ook niemand aan de schandpaal wilt nagelen? (bewonderingswaardig hoor, ik had het echt direct in de SC geplaatst met naam, toenaam, cupmaat en andere details)
Niet zo neurotisch jij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ooooh ik ben stiekem een beetje geïrriteerd
want ik zou om 8 uur gaan fietsen, samen
en nu stond er om 10 voor half 8 een auto met de mededeling of ik even in wou stappen
dat zijn geen afspraken toch
Heerlijk jezelf zijn en merken dat je alles wonder boven wonder onder controle hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo neurotisch jij.
Het is buigen of knakken; welke voelt het lekkerst aan denk je?
Nee, ik ben echt dol op geitjes. Echt waanzinnig/verlieft/superextrabijzonderveelspeciaal stapeldol op geitjes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o SHE zag natuurlijk allen biefstuk![]()
Veel plezier in mijn stadjequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
Men, nu ga ik het rellen missen!
En het regent, en ik moet nu net naar het station lopen. Fijne avond allemaal iig, en fijne nacht, en geen dingen doen die ik ook niet zou doen, en fijne koninginnedag, en all that kind of stuff!
K doe m'n be st, maar ik ben nog nooit in utrecht geweest, dus ik weet ook niet wat het oude pothuis is! Maar, ik zal zwaaien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Veel plezier in mijn stadje![]()
Doe je zwaaien als je het oude pothuis aan je linkerhand hebt? SHE zit rechts !
Dat jij jezelluf nog een vrouw durft te noemen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je gaat er gemakshalve maar weer vanuit dat het een vrouw is he?
Pourquoi?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat jij jezelluf nog een vrouw durft te noemen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd lees ik mee, heb ook nergens gezegd dat ik van Fok! weg zou gaan, alleen dat ik hier eigenlijk niet meer zou posten.
Als jullie willen denken dat ik alles verzonnen heb, moeten jullie dat vooral doen. Degene die het heeft gedaan post ook gewoon weer gezellig mee alsof er niks aan het handje is. Ooit loopt diegene vanzelf tegen de lamp, ik ga me niet verlagen tot zo een niveau om hem/haar helemaal zwart te maken.
Wat ik pas kinderachtig vind is dat jij mij van allerlei dingen beschuldigd, maar dan niets door zet. Wat ik in de pm van vanavond naar jou heb gezet was:
[..]
Heb dan gewoon het lef om dat ook te zeggen, waarom post je het anders.
Die tent is legendaries! Dat is DE tent waar tante Bloes, toen ze nog een maagdelijk bloesje was met enige regelmaat over de bar gleed in haar strakke spijkerbroek en zijden bloesje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K doe m'n be st, maar ik ben nog nooit in utrecht geweest, dus ik weet ook niet wat het oude pothuis is! Maar, ik zal zwaaien!
Hihi Dude. Ben jij het vriendinnetje van Euc?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.
Ik word wel heel erg verwend vandaag!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Pourquoi?
En om de vreugde te verhogen doe ik er ook wel eentje hoor SHE, als voormalig stadsgenote leef ik met je mee!
[ afbeelding ]
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi Dude. Ben jij het vriendinnetje van Euc?
waarom weet jij in 2 zinnen te zeggen waar ik een half a4tje voor nodig hebquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.
Mensen die ècht niet weten waar ze het over hebben zijn onbedoeld best grappigquote:
Omdat het na 7 jaar studeren tijd werd om te gaan werken. En toen vond ik mijn ideale baan bij mijn ideale werkgever, alleen in een andere stad. Dus nu zit ik een half uurtje zuidelijker (maar ik ben nog wel heel vaak in Utrecht hoor).quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik word wel heel erg verwend vandaag!
Een mini geitje!
Nu ben ik een geboren Haagse en getogen Rotterdamse, maar Utrecht is toch wel de leukste in zijn formaat
Waarom ben je weg? En waar naartoe?
Mja, daar verdien ik min of meer mijn brood mee!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom weet jij in 2 zinnen te zeggen waar ik een half a4tje voor nodig heb
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:07 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau strooit wat liefde en geluk rond![]()
(en probeert zelf een flinke portie te vangen)
Om het overigens maar even heel ergens anders over te hebben: ik vind jouw huis altijd echt heel tof, ik heb al je topics doorgespit toen ik ging verhuizen, dat wilde ik nog even zeggenquote:
dat kan je gewoon zeggen heur, daar is verder niets geheims aan lijkt me, tenzij we tegenwoordig private-accounts hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Overigens heb ik, Sherlock die ik ben, een vermoeden ontwikkeld qua wie de vriendin-van zou zijn. Haar account heeft 24 posts, of niet Euc-je?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
De intriges, de ontmaskering, de immer vlijmscherpe analyses van Duderella, de conflictvermijdende insteek van Isa, Steer die er doorheen cruised met sexueel geladen offtopics..zucht
Ik mis alleen nog de pink panther van LIL
That's mequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
De intriges, de ontmaskering, de immer vlijmscherpe analyses van Duderella, de conflictvermijdende insteek van Isa, Steer die er doorheen cruised met sexueel geladen offtopics..zucht
Ik mis alleen nog de pink panther van LIL
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tietenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
Ja weet ik wat jij allemaal denkt!
Ik denk dat het Kisanija is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat kan je gewoon zeggen heur, daar is verder niets geheims aan lijkt me, tenzij we tegenwoordig private-accounts hebben.
dus vertel op
Jah daar kan ik niet tegenop natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, daar verdien ik min of meer mijn brood mee!
Nu moet ik aan Coupling denken en aan "Breasts!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten
O dank je wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Om het overigens maar even heel ergens anders over te hebben: ik vind jouw huis altijd echt heel tof, ik heb al je topics doorgespit toen ik ging verhuizen, dat wilde ik nog even zeggen
Ik denk het niet, gegevens uit de Gyneaco Gieneco stamboom-topic kloppen niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
Ik vergat nog de stille genieters Bloes & Golf, de -ikpikgeencrapvanniemanddusbeterdoejenormaal- posts van SOL, de -that'squeenbitchtoyou- notities van Lein en zelfs PF krijgt zowaar echt gestalte binnen de SC.
Ik hou durvan.
Dan trouw ik met je voor een green card en maken we tot in den treure hete chickenwings en sweet lovin'quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef popolon het volgende:
SHE, als jullie uit elkaar zijn dan hoor ik het wel he?
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Popo in tha housequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef popolon het volgende:
SHE, als jullie uit elkaar zijn dan hoor ik het wel he?
Genealogie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gegevens uit de Gyneaco Gieneco stamboom-topic kloppen niet.
Moet je me zondag na afloop even eerlijk - als vrienden - vertellen hoe vaak ik naar die van jou gestaard heb - als vrienden - ok?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Coupling denken en aan "Breasts!"
O dat was het ja!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dank je wel!![]()
Dat is heel lief van je. En leuk om te horen!
Je hebt zelf nu ook een lekker huisje?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.
Onder welke nick mijn vriendin postte ga ik óók niet bekend maken. Waarom? Dat heeft niets met dit alles te maken, maar met haar werk, ze wilt het gewoon pertinent niet.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Onder welke nick mijn vriendin postte ga ik óók niet bekend maken. Waarom? Dat heeft niets met dit alles te maken, maar met haar werk, ze wilt het gewoon pertinent niet.
Niks mis met nep-Gispens hoor! Ze zijn nog altijd geïnspireerd op het werk van de grote meester.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
JaNiet zo mooi en fancy als dat van jullie, maar ooit heb ik ook meer geld voor mooie meubeltjes (nu heb ik ook wel mooie meubels overigens, maar ik heb bijv. nep-Gispens, en oh de echte zijn zo
)
Iets doorzichtigs aan doen of een coltrui?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je me zondag na afloop even eerlijk - als vrienden - vertellen hoe vaak ik naar die van jou gestaard heb - als vrienden - ok?
Euc-, ik ga proberen aardig te posten nu. Dus appreciate the effort want het kost moeite.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.
*boot up your ass*quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ieman dme een schop geven
ik moet wegg
Rock on.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan trouw ik met je voor een green card en maken we tot in den treure hete chickenwings en sweet lovin'
Er is altijd een plan B, Popo!
Doorzichtige coltrui?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets doorzichtigs aan doen of een coltrui?
Ik zou ook vooral niet gaan reageren op iets wat je zelf begonnen bent en er allerlei dingen bijhalen die er totaal niets mee te maken hebbenquote:
Ik zal het een klein beetje verder uitleggen; sommigen hier ken(d/n)en de echte naam van mijn vriendin, als die weer aan haar nickname wordt gekoppeld komt haar hele "internetleven" bloot te liggen, en met het oog op haar beroep waar de concurrentie moordend is en nog net niet over lijken gaat wilt ze dit absoluut voorkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vriendin heeft toch meegepost? hoe had ze anders een PM kunnen ontvangen met negatieve dingen over jou of whatever er ook in moge staan
![]()
weet je zeker dat die PM bestaat?![]()
post anders die gewraakte PM...wie weet herkennen we de schrijfstijl wel
Die heb ik niet hoorquote:
Ach, dat is juist helemaal trendy nu! En als het niet trendy is, dan ben je iig een trendsetterquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn haar in de verf zitten en pak altijd hetzelfde merk en dezelfde kleur. Zwart. Want dat is namenlijk mijn eigen kleur (nou ja, mijn eigen kleur is grijs, maar goed).
Ik net boven smeer smeer smeer, zie ik dat het roodzwart is. Heb ik gvd de verkeerde kleur genomen! Nu is dat op zich niet zo'n probleem, want op zwart haar kun je niet heul veul verkloten, maar ik ben zo bang dat mijn uitgroei (die ik best wel een klein beetje had) dadelijk vuurrood is en de rest zwart. Loop ik dus met een rode streep over mijn hoofd.
Hmm. Spannend. Nog 15 minuten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG Joey heeft net tegen Rachel gezegd dat 'he's falling in love with her!!!'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt heel hip, TezzEn als het zo is willen we natuurlijk een haarfoto
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]Sex met een zwangere vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
Probeer je nu min of meer, cross my heart and hope to die, tussen de regels én neus en lippen door interessant te gaan doen over het mysterieuze beroep van je vriendin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zou ook vooral niet gaan reageren op iets wat je zelf begonnen bent en er allerlei dingen bijhalen die er totaal niets mee te maken hebben![]()
[..]
Ik zal het een klein beetje verder uitleggen; sommigen hier ken(d/n)en de echte naam van mijn vriendin, als die weer aan haar nickname wordt gekoppeld komt haar hele "internetleven" bloot te liggen, en met het oog op haar beroep waar de concurrentie moordend is en nog net niet over lijken gaat wilt ze dit absoluut voorkomen.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, ik schrok me bij het vorige pakje verf ook rot, ik heb wél altijd donkerrood-scharkeringen haarverf.
Liep er roze, oranje over mijn voorhoofd, erg dun erg rare kleur![]()
Het is een redelijk resultaat geworden, niet al te heftig maar op het grijs pakte het totaal niet
Ben heel benieuwd naar je kleurtje?
Grote meid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, ik hou er echt over op, want nu doe ik hetzelfde. Sorry mensen.
Ik ga even wat tutten voor de nach. Later lieve CULlers.
Woei!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, ik spring in de auto en rijd naar Hoogeveen.
Dat doe ik donderdag pasquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, ik spring in de auto en rijd naar Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probeer je nu min of meer, cross my heart and hope to die, tussen de regels én neus en lippen door interessant te gaan doen over het mysterieuze beroep van je vriendin?Moeten we nu gaan speculeren? Raden? Gokken?
Goed, ik kijk even in je hoofd en doe een gok: je hebt verkering met een beroemde musicalster!![]()
![]()
![]()
![]()
Please euc-, hou hier mee op.
Kom jij donderdag naar hoogeveen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:42 schreef Leonoor het volgende:
Dat doe ik donderdag pas. Maar veel plezier!
En dude ook met de koninginnenacht!
Ik neem afslag Hoogeveen, en daarna rijd ik nog een kwartiertje door, en dan ben ik op de plaats van bestemming. Doe ik best regelmatig hoor! Of ik neem de trein, en dan stap ik uit in Hoogeveen, en rijden we nog een kwartiertje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom jij donderdag naar hoogeveen?Waarom weet ik dat niet!
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Leonoor het volgende:
Ik neem afslag Hoogeveen, en daarna rijd ik nog een kwartiertje door, en dan ben ik op de plaats van bestemming. Doe ik best regelmatig hoor! Of ik neem de trein, en dan stap ik uit in Hoogeveen, en rijden we nog een kwartiertje.
Hier is het huis gestofzuigt, alles is afgewassen en hij sprak zojuist de legendarische woorden:quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo maar afwassen voor iemand anders het doet
Evil!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
Hij weet alleen nog steeds niet dat ik niet meega vanavond. Dus ik denk dat ik zo maar eens de spanning ga opbouwen door wel te douchen en me op te maken en vervolgens in mijn mooiste huispakje weer in bed te gaan liggen.
Nee wacht SHE, da's wel heel sneu.quote:Hij weet alleen nog steeds niet dat ik niet meega vanavond. Dus ik denk dat ik zo maar eens de spanning ga opbouwen door wel te douchen en me op te maken en vervolgens in mijn mooiste huispakje weer in bed te gaan liggen.
Ik zou het heel sneu vinden als mijn vriendin dit zou doen en haar lekker in bed laten liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:03 schreef SHE het volgende:
Oh.
Ben ik dan echt te gemeen?
Als in > you low down dirty shame bitsj- gemeen?
Perfect!.
Echt niet, je zou hier komen en zeggen "oh mijn god, ze is helemaal klaar om met me mee te gaan en nu is ze weer in bed gekropen, en ik wil haar meenemen naar dat feest, en help wat moet ik doen, en wat zou ze daarmee bedoelen want ze heeft wel lippenstift maar geen oogpotlood, en oh mijngottegottegot!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou het heel sneu vinden als mijn vriendin dit zou doen en haar lekker in bed laten liggen.Om eerlijk te zijn.
Maar ik zou twijfelen als ik naar haar keek en bij mezelf zou denken: "Wat is ze na al die jaren nog steeds mooi, mijn meisje"quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou het heel sneu vinden als mijn vriendin dit zou doen en haar lekker in bed laten liggen.Om eerlijk te zijn.
Je bent ook gewoon echt een schatje Steerquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteravond rond deze tijd had ik een superleuke avond.
Try before you buyquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:24 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon echt een schatje Steer.
Vanaf nu standaard samenvatting in de OP van de vorige SC door de TS!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Als jullie in dit tempo door blijven posten. hoeveel topics zijn er dan om bij te lezen op 12 mei??? Stuk of 30?
Willen jullie per dag of per SC een samenvatting voor mij schrijven?
Owja, knuffel voor She!
En iedereen die het nodig heeft.
Ik zie heul geen rode gloed, alleen op je hoofdhuid, maar dat is denk ik verfrestje? Ik vind het er gewoon goed uitzienquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Tezz het volgende:
Oke. Mijn haar.
Het wil zelfs niet leuk op de foto. Maar goed, beloofd is beloofd dus hier een poging:
[ afbeelding ]
En nu denken jullie, ach, het valt wel meeeeeeeeeeee..........NEE. Het valt niet mee. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Stomme rode streep. Van dat neprood. Van dat kijk-ik-verf-mijn-haar-rood.
Hee, je hebt mijn kleur haar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Tezz het volgende:
Oke. Mijn haar.
Het wil zelfs niet leuk op de foto. Maar goed, beloofd is beloofd dus hier een poging:
[ afbeelding ]
En nu denken jullie, ach, het valt wel meeeeeeeeeeee..........NEE. Het valt niet mee. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Stomme rode streep. Van dat neprood. Van dat kijk-ik-verf-mijn-haar-rood.
Ja! Dat is een goede!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vanaf nu standaard samenvatting in de OP van de vorige SC door de TS!
Begin jij nou ook al, ik weet nog niet eens wat het betekentquote:
Gotver, dat was ook een goede geweest. Wel koken, maar dan zelf opeten!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Leonoor, ik mag jou wel. Heb je MSN?
SHE, ben je al opgetut? Zorg ook echt dat het goed mooi is, gewoon om je vent extra te tergen.
* ColdFeet heeft weleens in een boze bui manliefs lievelingsmaal gekookt en helemaal in haar eentje opgegeten
Maar gelukkig word ik echt niet grijs
Oh no-esquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al, ik weet nog niet eens wat het betekent
Los, je overtreft jezelf
Tezz, je scheiding, ik herken het![]()
Jullie gaan zóó naar dat feest vanaaf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Gotver, dat was ook een goede geweest. Wel koken, maar dan zelf opeten!
Ik moet nog douchen, maar hij zit zelf ook te rekken want hij gaat nu pas een broodje maken
Ik heb nog een fantastisch satijnen babydoll liggen; die doe ik aan. Met mijn alleronschuldigste gezicht!
Dat was stiekem shampoo voor de kat wat precies in de transparante Nivea fles paste en per ongeluk nog in de badkamer stond!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Isa! Wat zat er in dat douchespul van jou, vanmorgen (die transparante Nivea?)Ik ben hlemaal vlekkerig en jeukerig.
Gevoelige huid, grmbl
Misschien kan ik daaaar wel niet tegenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Isa! Wat zat er in dat douchespul van jou, vanmorgen (die transparante Nivea?)Ik ben hlemaal vlekkerig en jeukerig.
Gevoelige huid, grmbl
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:43 schreef Tezz het volgende:
Dat was stiekem shampoo voor de kat wat precies in de transparante Nivea fles paste en per ongeluk nog in de badkamer stond!
Ik vlieg om 14.50 uur naar Londen. En dan na 3 uur Londen door naar NY.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, hoe laat vlieg je morgen!![]()
Ik ga je missen, maar om dat te compenseren moet je gewoon onwijs veel lol hebben in de VS
Ja verdorie Steer, door de Euc soap zijn we helemaal vergeten om jou zenuwachtig te maken voor je wel-niet-wel-niet-wel smsje van morgen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Liejannuh, hoe laat vlieg je morgen, misschien kom je mijn date nog tegen op Schiphol
Jij kent mij echt niet he?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie gaan zóó naar dat feest vanaaf.
en nuecksexxen om het goed te maken
Sinds ik het nieuwe 'samenvatting-in-OP' dingetje geopperd heb is het wel errug lastig dat onze top-samenvatter op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vlieg om 14.50 uur naar Londen. En dan na 3 uur Londen door naar NY.
En ik zit nu nog op de bank bij ColdFeet en Latislos en we zitten alle 3 op Fok.
Best erg.
Ik hoor dat er nu koffie gezet gaat worden.
omg, ze vliegt 10 minuten eerder weg. Zelfde Schengen-terminal. Zwaai naar haar voor me.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vlieg om 14.50 uur naar Londen.
Dat gaat dus helemaal goed daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vlieg om 14.50 uur naar Londen. En dan na 3 uur Londen door naar NY.
En ik zit nu nog op de bank bij ColdFeet en Latislos en we zitten alle 3 op Fok.
Best erg.
Ik hoor dat er nu koffie gezet gaat worden.
Simpel. Het mooiste meisje van de terminal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!
Doe eens een foto mailen dan Steer! Dan kan ik haar beoordelen.
Neejoh, ik ga zo nog naar huis fietsen. Ik ga echt niet met de trein naar Schiphol en vanuit hier gaan ze morgenochtend vroeg op huizenjacht in Belgie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en Lie waarom logeer je bij CF en Los? Dichterbij Schiphol?
Die met dat rode hoedje?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Simpel. Het mooiste meisje van de terminal.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, zit je al goed in de verf? Ik ga mijn mister even via MSN vragen de koffie in te schenken.
Oh nee, hij leest natuurlijk ook mee
Kan ik hem ook vragen voor mij koffie in te schenken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, zit je al goed in de verf? Ik ga mijn mister even via MSN vragen de koffie in te schenken.
Oh nee, hij leest natuurlijk ook mee
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Coldfeet, het is Nivea Sensitive Douche Kalmerend![]()
![]()
Enne, Liejannuh, ik zal aan je denken
En laat ff weten wat dat is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Vergeet je lekkerste geurtje niet op te doen, SHE!
Oudersquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ouders net gebeld. Ze bedoelen het wel goed, maar soms zou ik willen dat ik wat beter met ze zou kunnen praten. Ze proberen me studieadvies te geven (beiden middelbare school diploma afgemaakt) maar ik weet zelf ook wel dat ik enorm gelambald heb en geen motivatie voor dit soort onderzoek heb/had.
Achja.
Succes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed idee Isa!
Nu is dat : Maitresse van Agent Provocateur
(how ironic )
*tot laters*
Ik denk niet dat ze aan geurtjes doet. Wellicht wat deo alleen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat had Zij eigenljk op gisteren, Steer?
Wat zijn jullie toch ook een stelletje evil *itches.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Vergeet je lekkerste geurtje niet op te doen, SHE!
Lingerie-lijn goes scents. Yee-ha.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Goed idee Isa!
Nu is dat : Maitresse van Agent Provocateur
(how ironic )
*tot laters*
Als SHE zegt dat hij het verdient dan is dat zoquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef latislos het volgende:
Wat zijn jullie toch ook een stelletje evil *itches.
Ik vraag me vaak af wat mijn zonen over mij zullen zeggen tegen vrienden/anderen over hun kontakt met mijquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ouders net gebeld. Ze bedoelen het wel goed, maar soms zou ik willen dat ik wat beter met ze zou kunnen praten. Ze proberen me studieadvies te geven (beiden middelbare school diploma afgemaakt) maar ik weet zelf ook wel dat ik enorm gelambald heb en geen motivatie voor dit soort onderzoek heb/had.
Achja.
Dat zijn de meest opwindende. Lichaamsgeur, oh yeahquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aan geurtjes doet. Wellicht wat deo alleen.
- Vestdijk: Koperen tuinquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ken ik allemaal nietWel wil ik in de naam van de roos een keer lezen
en Bernlef klinkt ook wel als en interessante naam. dus die ook
Nog meer aanraders?
Er wordt vanaf nu een samenvatting gemaakt van ieder topic door de topicsluiter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Doen jullie eens rustig posten.Tegen de tijd dat ik bijgelezen ben hebben jullie het topic alweer vol.
![]()
Dat bedoel ik, ik ben dus kind én moederquote:
Leukkkkk, allemaal nog bewoond, weet je dat? Meteen lekker binnenkijken danquote:Morgen gaan wij eens even in een dag 8 appartementen bekijken. Ben benieuwd
Daar had jij toch laatst al een mooi lijstje van gemaakt? Gewoon een keurig namenlijstje dat dan alleen maar even ingevuld hoeft te worden. Ook handig voor lurkers zo sprak de voormalig lurkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er wordt vanaf nu een samenvatting gemaakt van ieder topic door de topicsluiter.
Ik ga echt geen 30 topics doorspitten na mijn vakantie!
Lurkers besparen toch juist veel tijd door niet te postenquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daar had jij toch laatst al een mooi lijstje van gemaakt? Gewoon een keurig namenlijstje dat dan alleen maar even ingevuld hoeft te worden. Ook handig voor lurkers zo sprak de voormalig lurker
Ik zeg ook altijd alleen maar lieve dingen over mijn mama hoor, zelfs als ik haar soms even niet zo leuk vindquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat mijn zonen over mij zullen zeggen tegen vrienden/anderen over hun kontakt met mijDenk ook altijd dat ik redelijk op hetzelfde level praat met ze, maar als ik jou zo hoor
Ik ga dus na postnr. 250 niet meer posten om te voorkomen dat ik het bokje ben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er wordt vanaf nu een samenvatting gemaakt van ieder topic door de topicsluiter.
Ik ga echt geen 30 topics doorspitten na mijn vakantie!
En dan vergeet ik natuurlijk weer Günter Grass (de blikken trommel) en Thomas Mann (geen voorkeur).quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:19 schreef beunkster het volgende:
[..]
- Vestdijk: Koperen tuin
- Goethe: Het lijden van de jonge Werther
- Poe: alle verhalen van hem zijn erg mooi
- Multatuli: Max Havelaar
- Hermans: alles wat je maar te pakken kunt krijgen, leuk is bijvoorbeeld Uit talloos veel miljoenen (briljant gewoon, ook echt helemaal typisch Hermans)
- Mulisch: de ontdekking van de hemel, Siegfried
- Kafka: het proces, het slot, de gedaanteverwisseling (novelle, mss wel aardig om die eerst eens te pakken als je Kafka nog niet kent)
- Nietzsche: Aldus sprak Zarathoestra (filosofisch werk, pittig maar interessant, hoewel ik het er niet mee eens ben)
Kun je hier wat mee?
Als iedereen dat nou doet gaat het niet zo snel, hoeft Lianne niet zoveel bij te lezen, en is de samenvatting weer overbodig (waardoor die afgeschaft kan worden, waardoor er meer gepost wordt, waardoor, etc...). Ik geef op!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga dus na postnr. 250 niet meer posten om te voorkomen dat ik het bokje ben.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef Leonoor het volgende:
Daar had jij toch laatst al een mooi lijstje van gemaakt? Gewoon een keurig namenlijstje dat dan alleen maar even ingevuld hoeft te worden. Ook handig voor lurkers zo sprak de voormalig lurker
Hmm het doet me zo'n pijn als ik zoiets lees! Ik ken dat manipuleren en onwaarheden vertellen enzo dus echt niet he! Mijn thuis is een warm nest waar ik nog steeds zowat dagelijks kom en nog steeds dezelfde liefde ontvang als toen ik baby was zeg maar. Het klinkt heel zoetsappig allemaal, maar het is gelukkig waar!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Mja, ik doe ook dingen fout/zou dingen nu w.s. anders gedaan hebben... maar het gemanipuleer en onwaarheden vertellen wat mijn moeder doet/heeft gedaan, nee, dat weet ik zeker dat ik niet doe![]()
Ik vind het lastigste het 'loslaten', liefst zou ik ze gewoon hier in huis hebben tot hun 80e
Hmm. Slecht plan inderdaad van mezelf.quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef latislos het volgende:
[..]
Waarom beginnen we niet naast de SC een FC voor dit soort dingen
FC #1
Oeh, de zilte smaak van een druilerige zondag. Al zou ik Multatuli wissen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:19 schreef beunkster het volgende:
[..]
- Vestdijk: Koperen tuin
- Goethe: Het lijden van de jonge Werther
- Poe: alle verhalen van hem zijn erg mooi
- Multatuli: Max Havelaar
- Hermans: alles wat je maar te pakken kunt krijgen, leuk is bijvoorbeeld Uit talloos veel miljoenen (briljant gewoon, ook echt helemaal typisch Hermans)
- Mulisch: de ontdekking van de hemel, Siegfried
- Kafka: het proces, het slot, de gedaanteverwisseling (novelle, mss wel aardig om die eerst eens te pakken als je Kafka nog niet kent)
- Nietzsche: Aldus sprak Zarathoestra (filosofisch werk, pittig maar interessant, hoewel ik het er niet mee eens ben)
Kun je hier wat mee?
Heldere samenvatting!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik nu een samenvatting moest geven kwam ik niet veel verder dan dit:
SHE heeft ruzie thuis en neemt creatief wraak.
Er is iets met een geheimzinnige PM waar ik niks van snap en ik geloof ook niet dat ik het weten wil.
Beunkster gaf een lijstje met wonderschone boeken.
Je gaat stiekum toch. En je vriend heeft allang je reacties in de SC gelezen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Oeh, de zilte smaak van een druilerige zondag. Al zou ik Multatuli wissen.
Ik ga NU mijn haar fohnen en uitschudden zoals leeuwen en sexy meisjes dat doen.
Wéér gekochtquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:
Bluezz hoe smaakte de aardappelgratin nou????
Koester dat Tezz en doe het minstens zo goed voor je eigen kroost.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm het doet me zo'n pijn als ik zoiets lees! Ik ken dat manipuleren en onwaarheden vertellen enzo dus echt niet he! Mijn thuis is een warm nest waar ik nog steeds zowat dagelijks kom en nog steeds dezelfde liefde ontvang als toen ik baby was zeg maar. Het klinkt heel zoetsappig allemaal, maar het is gelukkig waar!
En over 'loslaten' denk ik nog echt niet na.............ieks wat eng!
Ik denk dat Fok! zijn laatste zorg is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je gaat stiekum toch. En je vriend heeft allang je reacties in de SC gelezen.
Niet als er waardevolle informatie te halen is van zijn eega.quote:
Klinkt als mijn ex ex.quote:Ik ben een produkt van een manipulatieve, getergde moeder en een autistische maar superzoete vader.
De inconsequentie, de eeuwige ruzies, het gemanipuleer, de dreigementen, de ongezonde bemoeienissen..oef, ik zou ze niemand toewensen.
Dat doe ik ook! Ik ben er errug dankbaar voor en zie helaas wel anders in mijn omgeving (en hier op FOK!). En voor mijn eigen dochter, tja, veiligheid, openheid, warmte en liefde dat is wat ze krijgt potverdrie! (zelf wil ze graag een grote my little pony, maar dat is wat anders) .quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Koester dat Tezz en doe het minstens zo goed voor je eigen kroost.
Ik ben een produkt van een manipulatieve, getergde moeder en een autistische maar superzoete vader.
De inconsequentie, de eeuwige ruzies, het gemanipuleer, de dreigementen, de ongezonde bemoeienissen..oef, ik zou ze niemand toewensen.
Mocht ik ooit de zegen van een kind ontvangen, dan beloof ik bij deze op schrift dat ik hem/haar mijn leven geef. Al is het alleen maar om de cyclus te doorbreken.
mama's
papa's
blije kindjes
Word je oud, golfer?quote:
Ik kreeg in andere topics altijd de indruk dat jij de perfecte jeugd had gehad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Koester dat Tezz en doe het minstens zo goed voor je eigen kroost.
Ik ben een produkt van een manipulatieve, getergde moeder en een autistische maar superzoete vader.
Mocht ik ooit de zegen van een kind ontvangen, dan beloof ik bij deze op schrift dat ik hem/haar mijn leven geef. Al is het alleen maar om de cyclus te doorbreken.
mama's
papa's
blije kindjes
* SHE schudt haar manen en rrrroaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrt
Oeh, the visual geeft me kippenvelquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik ga NU mijn haar fohnen en uitschudden zoals leeuwen en sexy meisjes dat doen.
Wat is een ex-ex, druifje?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet als er waardevolle informatie te halen is van zijn eega.
[..]
Klinkt als mijn ex ex.
okequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef SHE het volgende:
Ik wilde ook my little pony playhouse, maar ik kreeg een strenge russische ballet juf en een abbo bij de bieb.
Geef dat kind een paard. Nu!
Dat klinkt als een ex die geen ex meer is en dus weer zijn vriendin of gewoon dood.quote:
De ex voor mijn laatste ex. Eigenlijk slechts de twee exxen die ik in mijn leventje heb mogen hebben, op die ex van 16 van 3 maanden na dan, op de middelbare school.quote:
Welke? Dan ga ik er NU posten en het memoriseren!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kreeg in andere topics altijd de indruk dat jij de perfecte jeugd had gehad.
Zo'n nummer heb ik ook. ' Sway' van Bic Rungaquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ex die geen ex meer is en dus weer zijn vriendin of gewoon dood.
Er is trouwens 1 nummer waar ik dol op was, maar waar ik niet meer naar durf te luisterenAtrimar zong dat voor me
en toen gaf het me kippenvel en nu ga ik er van huilen. Kutzooi.
Wat een mooi nummer. Maar wat een travestiet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo'n nummer heb ik ook. ' Sway' van Bic Runga![]()
Altijd janken.
Doen, is lekker!
Je houdt een knuffel van me tegoed dit weekend. Jij lijkt me sowieso knuffelbaar. Althans, voor mij een stuk knuffelbaarder dan Nynke.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ach ja, er is straks toch iemand hier om me te knuffelen(ik ben muziek aan het luisteren en aan het meezingenblèren, Steer,vandaar dat ik een beetje melancholisch begin te worden, maar dat kan ook liggen aan het type muziek wat ik uitzoek
)
...is het geen vrouw dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mooi nummer. Maar wat een travestiet.
Ah. Ik zie het op de school van mijn dochter ook gebeuren. Zoiets als: Nee, onze Suze mag niet afspreken vandaag, ze moet naar pianoles. Terwijl de halve school met gescheurde spijkerbroeken en zwarte vegen op de wangen buiten ergens in een boom hangt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Welke? Dan ga ik er NU posten en het memoriseren!
Ik heb absoluut de perfect textbook opvoeding gehad. Ik ben doodgegooid met opera's , dure conservatoria, schaaklessen, paardrijlessen en meer van zulks.
Maar ik heb mijn moeder 10 jaar niet gezien door haar ' fantastische carriere' en heb de gruwelen van onverwerkte issues van mijn ouders tot in detail meegekregen.
Van buiten zag het er vast fantastisch uit. Van binnen voelt het soms alsof ik beter in een ander nest het levenslicht had kunnen zien. Ik haat ze niet hoor; ik ben dol op ze.
Maar dat mijn broer het contact al 4 jaar heeft verbroken en ik mijn 2 neefjes niet ken of weet dat hij nog leeft, moet genoeg zeggen.
Hij was van het rancuneuze soort.
Ik heb mijn lot als hun dochter geaccepteert en hoop dat ik ze ooit kan vertellen hoeveel zeer het heeft gedaan.
En zo niet; dan hebben ze me maar mooi dingen meegegeven die anderen weer ontberen. Toch?
Ik moet weer naar de badkamer, ik ben scheef
Ja maar,quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah. Ik zie het op de school van mijn dochter ook gebeuren. Zoiets als: Nee, onze Suze mag niet afspreken vandaag, ze moet naar pianoles. Terwijl de halve school met gescheurde spijkerbroeken en zwarte vegen op de wangen buiten ergens in een boom hangt.
Dat weet ik zo niet meer hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Welke? Dan ga ik er NU posten en het memoriseren!
Ik heb een deja-vu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar,
die van mij gaat ook op pianoles. Althans, een instrument. Moet, en als ze het later echt niet leuk vindt kan ze nog altijd kappen.
quote:
Mag hopen van wel, schat.quote:
Onthouden dan!quote:
Rammelende eierstokken euh...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
men, ik kreeg echt net kriebels toen ik ^^ postteIk hoop dat mijn toekomstige vrouw het met mee eens is.
![]()
goeie vraag golf, voor een ouwe l*lquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
Trouwens, wat gaan jullie nou eigenlijk allemaal zondag doen?
Is er weer een meeting?
Niet te hard juichen, mijn ex en ik waren het hier al over eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]misschien zijn wij dan wel voor elkaar bestemd
Daar is natuurlijk een topic voor, misschien moeten we Steer daar wel even op wijzenquote:
eierballen.quote:
Lieve SHE, het is 23:15. Gaat er nog iets gebeuren zta vechera?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
eierballen.
Nationale trots!
@ LIL: dat is ook een tof instrument en zeker in een orkest. Ik zat moederziel alleen elke middag achter een bosendorfer.
Daarom ben ik tegenwoordig ook zo excentriek![]()
Tezz: in de boom ermee!
Ik klim nog steeds weleens in bomen of loop dagen op blote voeten naar de super. Because I can !
Na 5 jaar stapte ik over op de hoorn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
bla
@ LIL: dat is ook een tof instrument en zeker in een orkest. Ik zat moederziel alleen elke middag achter een bosendorfer.
en bla
Zekers de boom in!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
eierballen.
Nationale trots!
Tezz: in de boom ermee!
Ik klim nog steeds weleens in bomen of loop dagen op blote voeten naar de super. Because I can !
Heh grappig, in de brugklas had ik een oogje op een meisje die Sofie heette. Maar ik vind Sophie met -ph echt een fantastische naam die ik mijn dochter zou willen geven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar Steer, het kan hoor, ik leerde een jongetje met de erg leuke naam Q. kennen op mijn 15e, en op slag verliefd op die naamEn je weetzz wat het geworden is.. dat ie zich nu zo nodig anders moet noemen moet ik zelf weten natuurlijk
wat dacht je van "Steer"quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh grappig, in de brugklas had ik een oogje op een meisje die Sofie heette. Maar ik vind Sophie met -ph echt een fantastische naam die ik mijn dochter zou willen geven.
Maar een zoon.Ik heb werkelijk geen idee.
Isa, help eens?
Hey!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef latislos het volgende:
waarom posten CF en Leonoor niet gewoon hier hun MSN berichten? dan wordt het weer een FC
(ze tikken wat af zeg)
quote:
omfg dat was een remote optie, maar een vriend van mij heet Bram en ik wil eigenlijk niet zo daaraan herinnerd wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bram! Vind ik leuk bij Sophie en bij jullie eigen namen passen.
Hij is in de badkamer zijn haar aan het doen. Heeft nog geen woord met mij gewisseld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieve SHE, het is 23:15. Gaat er nog iets gebeuren zta vechera?
En Leonoorrrrr (mijn date had ook een rrrr!), heb jij al leuke namen in gedachten voor jouw kroost?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bram! Vind ik leuk bij Sophie en bij jullie eigen namen passen.
dan zal je nu wel balen. Dat instrument is op dit moment erg in trek, en kan je razend veel pieken mee verdienen....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wilde vroeger altijd dolgraag harp spelen. Dat vonden mijn ouders toch een minder goed plan gezien de grootte van het huis.
Jullie zijn dus beiden totaal opgemaakt maar jullie gaan niet weg en poetsen straks alle cosmetica samen met oppervlakkigheid weer het wasputje in na middernacht?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is in de badkamer zijn haar aan het doen. Heeft nog geen woord met mij gewisseld.
Ik ben hier; you do the math
Nee lieve Steer, het gaat 'm niet worden. Trust me.
fotomoment!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond, kapper geweest, haar is nu best kort
Ik wou dat ik een mini-Tezz wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zekers de boom in!
Ik loop trouwens ook vlot met een door mijn dochter aangebrachte felroze make-upje naar de supermarkt. En speel dan in de supermarkt dat mijn dochter prinses Aurora is en ik de lieve koningin. Because I can!!
En ik ben het wel eens met het muziekles-standpunt (die discussie hebben we hier al eerder gevoerd) van velen hier, maar mijn kind is vijf dus die mag nog lekker de boom in. Over een jaartje of drie ga laat ik haar eens nadenken over een instrument.
Wel apart, een Deense Bente naam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Tezz het volgende:
Als mijn dochter Bente een jongetje was geworden dan hadden we hem Bart genoemd.
Bartje. Vond ik wel een stoere naam. Zeker gelet op mijn achternaam.
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam"quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Leonoorrrrr (mijn date had ook een rrrr!), heb jij al leuke namen in gedachten voor jouw kroost?
this thread is usel..... maak maar afquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Je hebt toch een Kinderrren voorrr Kinderren rrrr?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam".
Nee hoor, hij gaat weg. Hij laat echt geen subliem feest schieten omdat zijn deerne verdrietig is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie zijn dus beiden totaal opgemaakt maar jullie gaan niet weg en poetsen straks alle cosmetica samen met oppervlakkigheid weer het wasputje in na middernacht?
Doet me denken aan mijn ruzies.
We zoeken nog een derde K3-tje voor onze wekelijks optredens in de straat! Ik ben altijd Kristel, mijn dochter is altijd Kathleen een Karin is altijd net even op vakantie..........tenzij jij Karin wilt zijn!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef latislos het volgende:
[..]
dan zal je nu wel balen. Dat instrument is op dit moment erg in trek, en kan je razend veel pieken mee verdienen....
Ga me niet haten, maar stiekem heb ik wel bewondering voor zulke botte mannen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat weg. Hij laat echt geen subliem feest schieten omdat zijn deerne verdrietig is.
Dat is meer iets voor een heel andere categorie mannen.
Fotoooooo!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
hahahahha, how cuuuuutequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
We zoeken nog een derde K3-tje voor onze wekelijks optredens in de straat! Ik ben altijd Kristel, mijn dochter is altijd Kathleen een Karin is altijd net even op vakantie..........tenzij jij Karin wilt zijn!!!!!!!!!!!!!
Genoeg ideeën:quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Maar een zoon.Ik heb werkelijk geen idee.
Isa, help eens?
Ze zijn cool, die meiden. En een goed concept.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:31 schreef latislos het volgende:
[..]
hahahahha, how cuuuuute![]()
* latislos heeft albums van k3 op pc staan
'ik ben verliefd op leonardo, leeeonardoo di caaaprio, pak me vast ik wil met je daaansen, net als op die groote boooot' , jaja
Ik weet 'm ook alquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet nu al mijn rrrr bekritiseren voordat je hem gehoord hebt he! En ja ik heb al een meisjesnaam, en nee, dat ik geen "top 20 naam".
Deed je deze twee laatste nou expres?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
- Alan
- Eric
Om er maar een paar te noemen.
Dat wel, natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deed je deze twee laatste nou expres?
Mijn ex heet één van deze drie namen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet 'm ook al
Miyuki Nana Elena en dan....(achternaam )
Miki for short.
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, moet ik bij alle namen raden hoe je eraan komt?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fotoooooo!!!
SHE, ik heb ook pianoles gehad. Drie maanden. Maar wij hadden geen Bosendorfer maar een Bechstein
Wij hebben thuis allemaal pianoles gehad, ik het kortst. Slechts een van ons bleek getalenteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |