O dank je wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Om het overigens maar even heel ergens anders over te hebben: ik vind jouw huis altijd echt heel tof, ik heb al je topics doorgespit toen ik ging verhuizen, dat wilde ik nog even zeggen
Ik denk het niet, gegevens uit de Gyneaco Gieneco stamboom-topic kloppen niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
Ik vergat nog de stille genieters Bloes & Golf, de -ikpikgeencrapvanniemanddusbeterdoejenormaal- posts van SOL, de -that'squeenbitchtoyou- notities van Lein en zelfs PF krijgt zowaar echt gestalte binnen de SC.
Ik hou durvan.
Dan trouw ik met je voor een green card en maken we tot in den treure hete chickenwings en sweet lovin'quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef popolon het volgende:
SHE, als jullie uit elkaar zijn dan hoor ik het wel he?
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.
Popo in tha housequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef popolon het volgende:
SHE, als jullie uit elkaar zijn dan hoor ik het wel he?
Genealogie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gegevens uit de Gyneaco Gieneco stamboom-topic kloppen niet.
Moet je me zondag na afloop even eerlijk - als vrienden - vertellen hoe vaak ik naar die van jou gestaard heb - als vrienden - ok?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Coupling denken en aan "Breasts!"
O dat was het ja!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dank je wel!![]()
Dat is heel lief van je. En leuk om te horen!
Je hebt zelf nu ook een lekker huisje?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.
Onder welke nick mijn vriendin postte ga ik óók niet bekend maken. Waarom? Dat heeft niets met dit alles te maken, maar met haar werk, ze wilt het gewoon pertinent niet.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Onder welke nick mijn vriendin postte ga ik óók niet bekend maken. Waarom? Dat heeft niets met dit alles te maken, maar met haar werk, ze wilt het gewoon pertinent niet.
Niks mis met nep-Gispens hoor! Ze zijn nog altijd geïnspireerd op het werk van de grote meester.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
JaNiet zo mooi en fancy als dat van jullie, maar ooit heb ik ook meer geld voor mooie meubeltjes (nu heb ik ook wel mooie meubels overigens, maar ik heb bijv. nep-Gispens, en oh de echte zijn zo
)
Iets doorzichtigs aan doen of een coltrui?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je me zondag na afloop even eerlijk - als vrienden - vertellen hoe vaak ik naar die van jou gestaard heb - als vrienden - ok?
Euc-, ik ga proberen aardig te posten nu. Dus appreciate the effort want het kost moeite.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach mens, heb dan het lef om te zeggen dat je je beschuldigingen niet kunt onderbouwen, ik ga niet de naam zeggen omdat jij dat zo nodig wilt weten, jij hebt die beschuldigingen dik een week voor je uberhaubt wist van het bestaan van enige pm geuit. Wat mijn nieuwschierigheid naar jouw sherlock skills te maken heeft met de naam van een pm stuurder, is mij een raadsel.
*boot up your ass*quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ieman dme een schop geven
ik moet wegg
Rock on.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan trouw ik met je voor een green card en maken we tot in den treure hete chickenwings en sweet lovin'
Er is altijd een plan B, Popo!
Doorzichtige coltrui?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets doorzichtigs aan doen of een coltrui?
Ik zou ook vooral niet gaan reageren op iets wat je zelf begonnen bent en er allerlei dingen bijhalen die er totaal niets mee te maken hebbenquote:
Ik zal het een klein beetje verder uitleggen; sommigen hier ken(d/n)en de echte naam van mijn vriendin, als die weer aan haar nickname wordt gekoppeld komt haar hele "internetleven" bloot te liggen, en met het oog op haar beroep waar de concurrentie moordend is en nog net niet over lijken gaat wilt ze dit absoluut voorkomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vriendin heeft toch meegepost? hoe had ze anders een PM kunnen ontvangen met negatieve dingen over jou of whatever er ook in moge staan
![]()
weet je zeker dat die PM bestaat?![]()
post anders die gewraakte PM...wie weet herkennen we de schrijfstijl wel
Die heb ik niet hoorquote:
Ach, dat is juist helemaal trendy nu! En als het niet trendy is, dan ben je iig een trendsetterquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:25 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn haar in de verf zitten en pak altijd hetzelfde merk en dezelfde kleur. Zwart. Want dat is namenlijk mijn eigen kleur (nou ja, mijn eigen kleur is grijs, maar goed).
Ik net boven smeer smeer smeer, zie ik dat het roodzwart is. Heb ik gvd de verkeerde kleur genomen! Nu is dat op zich niet zo'n probleem, want op zwart haar kun je niet heul veul verkloten, maar ik ben zo bang dat mijn uitgroei (die ik best wel een klein beetje had) dadelijk vuurrood is en de rest zwart. Loop ik dus met een rode streep over mijn hoofd.
Hmm. Spannend. Nog 15 minuten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG Joey heeft net tegen Rachel gezegd dat 'he's falling in love with her!!!'![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt heel hip, TezzEn als het zo is willen we natuurlijk een haarfoto
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]Sex met een zwangere vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
Probeer je nu min of meer, cross my heart and hope to die, tussen de regels én neus en lippen door interessant te gaan doen over het mysterieuze beroep van je vriendin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zou ook vooral niet gaan reageren op iets wat je zelf begonnen bent en er allerlei dingen bijhalen die er totaal niets mee te maken hebben![]()
[..]
Ik zal het een klein beetje verder uitleggen; sommigen hier ken(d/n)en de echte naam van mijn vriendin, als die weer aan haar nickname wordt gekoppeld komt haar hele "internetleven" bloot te liggen, en met het oog op haar beroep waar de concurrentie moordend is en nog net niet over lijken gaat wilt ze dit absoluut voorkomen.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, ik schrok me bij het vorige pakje verf ook rot, ik heb wél altijd donkerrood-scharkeringen haarverf.
Liep er roze, oranje over mijn voorhoofd, erg dun erg rare kleur![]()
Het is een redelijk resultaat geworden, niet al te heftig maar op het grijs pakte het totaal niet
Ben heel benieuwd naar je kleurtje?
Grote meid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, ik hou er echt over op, want nu doe ik hetzelfde. Sorry mensen.
Ik ga even wat tutten voor de nach. Later lieve CULlers.
Woei!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, ik spring in de auto en rijd naar Hoogeveen.
Dat doe ik donderdag pasquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Woei, ik spring in de auto en rijd naar Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probeer je nu min of meer, cross my heart and hope to die, tussen de regels én neus en lippen door interessant te gaan doen over het mysterieuze beroep van je vriendin?Moeten we nu gaan speculeren? Raden? Gokken?
Goed, ik kijk even in je hoofd en doe een gok: je hebt verkering met een beroemde musicalster!![]()
![]()
![]()
![]()
Please euc-, hou hier mee op.
Kom jij donderdag naar hoogeveen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:42 schreef Leonoor het volgende:
Dat doe ik donderdag pas. Maar veel plezier!
En dude ook met de koninginnenacht!
Ik neem afslag Hoogeveen, en daarna rijd ik nog een kwartiertje door, en dan ben ik op de plaats van bestemming. Doe ik best regelmatig hoor! Of ik neem de trein, en dan stap ik uit in Hoogeveen, en rijden we nog een kwartiertje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom jij donderdag naar hoogeveen?Waarom weet ik dat niet!
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:47 schreef Leonoor het volgende:
Ik neem afslag Hoogeveen, en daarna rijd ik nog een kwartiertje door, en dan ben ik op de plaats van bestemming. Doe ik best regelmatig hoor! Of ik neem de trein, en dan stap ik uit in Hoogeveen, en rijden we nog een kwartiertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |