Idd lees ik mee, heb ook nergens gezegd dat ik van Fok! weg zou gaan, alleen dat ik hier eigenlijk niet meer zou posten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Euc- leest mee, zo krijg ik net bevestigd in mijn.. PM!!![]()
Ik ga er nu dus maar vanuit dat het hele PM-verhaal is verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten. Anders ga je niet stiekem zitten meelezen.
Als ik het mis heb: my bad.
Verder hou ik er over op, want dit is te kinderachtiog voor woorden allemaal.
SHE is ook kinderachtig, maar dan weer op een lieve manierLief mens, waarom ben je zo vaak zo ongelukkig met die man? Jullie zijn volgens mij allebei hele bijzondere mensen. Gun elkaar eens wat licht in de ogen!
Heb dan gewoon het lef om dat ook te zeggen, waarom post je het anders.quote:En toch
Verzonden: 29 April 2008 06u13
Aan: Duderinnetje
ben ik nog steeds benieuwd wat jij denkt te weten, en wat ik gelogen zou hebben. Waarom reageer je gewoon niet op mijn herhaalde verzoeken?
Pffft ik ben net op tijd klaar met eten zie ik alweer. Wat een wijs besluit om koninginnenacht te skippen, kom maar door met die popcornquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
*pakt popcorn voor in bed*
Ik ben mijn zorgen altijd zo snel vergeten als ik hier post
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef SHE het volgende:
*pakt popcorn voor in bed*
Ik ben mijn zorgen altijd zo snel vergeten als ik hier post
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Euc, je kan toch wel begrijpen dat mensen gaan denken dat er nooit een dergelijke PM is geweest als niemand het gedaan heeft en jij ook niemand aan de schandpaal wilt nagelen? (bewonderingswaardig hoor, ik had het echt direct in de SC geplaatst met naam, toenaam en andere details)
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Isabeau het volgende:
En Euc, je kan toch wel begrijpen dat mensen gaan denken dat er nooit een dergelijke PM is geweest als niemand het gedaan heeft en jij ook niemand aan de schandpaal wilt nagelen? (bewonderingswaardig hoor, ik had het echt direct in de SC geplaatst met naam, toenaam, cupmaat en andere details)
Niet zo neurotisch jij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ooooh ik ben stiekem een beetje geïrriteerd
want ik zou om 8 uur gaan fietsen, samen
en nu stond er om 10 voor half 8 een auto met de mededeling of ik even in wou stappen
dat zijn geen afspraken toch
Heerlijk jezelf zijn en merken dat je alles wonder boven wonder onder controle hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo neurotisch jij.
Het is buigen of knakken; welke voelt het lekkerst aan denk je?
Nee, ik ben echt dol op geitjes. Echt waanzinnig/verlieft/superextrabijzonderveelspeciaal stapeldol op geitjes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o SHE zag natuurlijk allen biefstuk![]()
Veel plezier in mijn stadjequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
Men, nu ga ik het rellen missen!
En het regent, en ik moet nu net naar het station lopen. Fijne avond allemaal iig, en fijne nacht, en geen dingen doen die ik ook niet zou doen, en fijne koninginnedag, en all that kind of stuff!
K doe m'n be st, maar ik ben nog nooit in utrecht geweest, dus ik weet ook niet wat het oude pothuis is! Maar, ik zal zwaaien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Veel plezier in mijn stadje![]()
Doe je zwaaien als je het oude pothuis aan je linkerhand hebt? SHE zit rechts !
Dat jij jezelluf nog een vrouw durft te noemen dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je gaat er gemakshalve maar weer vanuit dat het een vrouw is he?
Pourquoi?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat jij jezelluf nog een vrouw durft te noemen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd lees ik mee, heb ook nergens gezegd dat ik van Fok! weg zou gaan, alleen dat ik hier eigenlijk niet meer zou posten.
Als jullie willen denken dat ik alles verzonnen heb, moeten jullie dat vooral doen. Degene die het heeft gedaan post ook gewoon weer gezellig mee alsof er niks aan het handje is. Ooit loopt diegene vanzelf tegen de lamp, ik ga me niet verlagen tot zo een niveau om hem/haar helemaal zwart te maken.
Wat ik pas kinderachtig vind is dat jij mij van allerlei dingen beschuldigd, maar dan niets door zet. Wat ik in de pm van vanavond naar jou heb gezet was:
[..]
Heb dan gewoon het lef om dat ook te zeggen, waarom post je het anders.
Die tent is legendaries! Dat is DE tent waar tante Bloes, toen ze nog een maagdelijk bloesje was met enige regelmaat over de bar gleed in haar strakke spijkerbroek en zijden bloesje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K doe m'n be st, maar ik ben nog nooit in utrecht geweest, dus ik weet ook niet wat het oude pothuis is! Maar, ik zal zwaaien!
Hihi Dude. Ben jij het vriendinnetje van Euc?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.
Ik word wel heel erg verwend vandaag!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Pourquoi?
En om de vreugde te verhogen doe ik er ook wel eentje hoor SHE, als voormalig stadsgenote leef ik met je mee!
[ afbeelding ]
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi Dude. Ben jij het vriendinnetje van Euc?
waarom weet jij in 2 zinnen te zeggen waar ik een half a4tje voor nodig hebquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt óf wie het was, of kapt met deze onzin. Het wordt zo langzamerhand ongeloofwaardig. En meer woorden maak ik er niet aan vuil, of jij dat nou leuk vindt of niet.
Mensen die ècht niet weten waar ze het over hebben zijn onbedoeld best grappigquote:
Omdat het na 7 jaar studeren tijd werd om te gaan werken. En toen vond ik mijn ideale baan bij mijn ideale werkgever, alleen in een andere stad. Dus nu zit ik een half uurtje zuidelijker (maar ik ben nog wel heel vaak in Utrecht hoor).quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik word wel heel erg verwend vandaag!
Een mini geitje!
Nu ben ik een geboren Haagse en getogen Rotterdamse, maar Utrecht is toch wel de leukste in zijn formaat
Waarom ben je weg? En waar naartoe?
Mja, daar verdien ik min of meer mijn brood mee!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waarom weet jij in 2 zinnen te zeggen waar ik een half a4tje voor nodig heb
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:07 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau strooit wat liefde en geluk rond![]()
(en probeert zelf een flinke portie te vangen)
Om het overigens maar even heel ergens anders over te hebben: ik vind jouw huis altijd echt heel tof, ik heb al je topics doorgespit toen ik ging verhuizen, dat wilde ik nog even zeggenquote:
dat kan je gewoon zeggen heur, daar is verder niets geheims aan lijkt me, tenzij we tegenwoordig private-accounts hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Overigens heb ik, Sherlock die ik ben, een vermoeden ontwikkeld qua wie de vriendin-van zou zijn. Haar account heeft 24 posts, of niet Euc-je?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
De intriges, de ontmaskering, de immer vlijmscherpe analyses van Duderella, de conflictvermijdende insteek van Isa, Steer die er doorheen cruised met sexueel geladen offtopics..zucht
Ik mis alleen nog de pink panther van LIL
That's mequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef SHE het volgende:
De intriges, de ontmaskering, de immer vlijmscherpe analyses van Duderella, de conflictvermijdende insteek van Isa, Steer die er doorheen cruised met sexueel geladen offtopics..zucht
Ik mis alleen nog de pink panther van LIL
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tietenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O gelukkig.![]()
Ja weet ik wat jij allemaal denkt!
Ik denk dat het Kisanija is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat kan je gewoon zeggen heur, daar is verder niets geheims aan lijkt me, tenzij we tegenwoordig private-accounts hebben.
dus vertel op
Jah daar kan ik niet tegenop natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, daar verdien ik min of meer mijn brood mee!
Nu moet ik aan Coupling denken en aan "Breasts!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten Tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |