Dat vinden wij geilquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom moet dit in bikini op het aanrecht?
Omdat Amanda ook een onderdeel van het toetje is straks...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom moet dit in bikini op het aanrecht?
Same here!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Ik heb de streams al uitgezet.
Ik verdenk haar ervan dat ze niet op een stoel zit maar .... [maak er zelf maar wat van].quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
De FEBO is massaal aan het fappen en Flens glijdt van haar stoel.
Same here.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat nu leuk zou zijn is dat Jaap, Huub en Claire binnenstappen.
Ik heb het nog aanstaan, alleen weet ik niet hoelang ik het nog volhoud hoor.quote:
Goed plan, TerrorJaap is zeer welkom nu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:10 schreef Starlie het volgende:
Jaaaaa laat pleaseeee die andere bewoners NU binnenkomen, met Japio voorop.. whehehe..
maar dat gaan we niet zien, want bijna iedereen heeft de streams uitgezetquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat nu leuk zou zijn is dat Jaap, Huub en Claire binnenstappen.
Sorry, too much information.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb het nog aanstaan, alleen weet ik niet hoelang ik het nog volhoud hoor.
Brian laat nu wijn over haar heen lopen, de eerste druppels hebben haar slipje inmiddels bereikt...
Excuus dan voor de OPquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Klein verzoekje: Caps mogen achterwege blijven, dank U.
Ik ga lekker niet kijken, maar toch bedankt.quote:
Maar het is wél een gesmak en geslurp hè T-lex?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Hard hé...![]()
Heb er maar ff een bak Ben&Jerry's bij gepakt...dan blijf ik wel cool.
De streams kunnen weer aan, moooooooi.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:19 schreef agter het volgende:
Waarom wordt Amanda niet gegangbangd door Jaap en kornuiten?
Die verdienen ook wel eens een extraatje, hoor!
Kijk, dat maak alles weer goed, maar zou het mogen van de FEBO?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:19 schreef Ziet het volgende:
ze gaan zeggen dat het bij jenssen ging over het contrast: dat zij zo;n goede relatie hebben en brian en amanda zo;n slechte
Yep, leuk volk hè? Het blijven paupers.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:21 schreef mootie het volgende:
Ik heb superslecht geluid, maar bedreigingen van de vriend van Natasia?
Was daar gebleven.quote:
op de vrijgezellenavond van huubquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:31 schreef lunareclipse het volgende:
Hebben Huub en Claire ruzie gehad? Wanneer...
UIT JEZELLUF!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:32 schreef Ziet het volgende:
claire heeft op de beelden gezien dat ie aan een tepel likte (uit zichzelf)
welnee, het is al weer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
Is het script voor vanavond dat Huub en Claire ruzie krijgen en Brian en Amanda de ideale relaasie hebben?
Ksnapt al: hoer in douchequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:32 schreef Ziet het volgende:
claire heeft op de beelden gezien dat ie aan een tepel likte (uit zichzelf)
Ach ja, ons Clairetje snapt gelukkig alles.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:32 schreef Ziet het volgende:
welnee, het is al weer goed
claire snapt het ook allemaal wel
Huh ghaah omh duh manieh waaophquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, ons Clairetje snapt gelukkig alles.
Huub is een beetje aangeschoten, hij heeft 3 glazen champie gedronken. Dat kan nog leuk worden, NOT.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:36 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat ze de Jensen van de douchescene uiteindelijk na een hoop zeuren 'een beetje achter mochten kijken'...
Believe me, die scene heeft Huub allang gezien in het hokje. Hij weet er alles van, dit is een mooie cover.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:36 schreef Marieke_B het volgende:
Huub zegt dat ze de Jensen van de douchescene uiteindelijk na een hoop zeuren 'een beetje achter mochten kijken'...
Platte, fantasieloze pauper is het toch ook.quote:
Ach, Vind Amanda nog wel gaan, maar ik vind Brian zo afstotend..bah.quote:
Ja, ik vind Amanda soms best leuk om te zien, ze heeft van die leuke kuiltjes in haar wangen, alleen die stém! Gruwelijk zoals ze daarstraks commentaar gaf toen Brian haar onder de rotzooi smeerde, je kon aan hem ook zien dat hij zich aan haar stem ergerde, hij wilde haar net een kus geven toen ze CHo co laaaa riep, hij schrok zich rot.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, Vind Amanda nog wel gaan, maar ik vind Brian zo afstotend..bah.
En ik ben nog wel een vrouw, kun je nagaan...
Je doet het gewoon expres.quote:
Ik vind ze allebei om te kotsenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, Vind Amanda nog wel gaan, maar ik vind Brian zo afstotend..bah.
En ik ben nog wel een vrouw, kun je nagaan...
Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef fredfik het volgende:
bart komt zometeen lees ik op nl
Ik heb ze ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!quote:
+1, commentaar overbodig.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Foto's? Ze kan toch gewoon die pruik eraf trekken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Uit het foto-album van de familie Kubatz:quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Waarom vraagt hij dat? Amanda zegt dat hij haar 2 x in de week een hoofd/haarmassage geeft onder de douche.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Als je maar van muh katte afblijft, jonguh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.
Ik weet waar je huis woont.
Dat klopt wel, ik had een buurman die honkballer was, een Antilliaan, en die had ook dunne benen met een gespierd bovenlichaam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
Ahhh, wat een lieffie. Ik weet zeker dat Hans Hondenkop hem toen al zag zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, commentaar overbodig.
Huub en Claire aan het dollen.
Jaap: Nep.
Vergeet het ongetrainde hoofd niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
[ afbeelding ]
Goedenavond..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
Jaap neemt ook even wat uit de frituur.
Waarom zou hij nog sporten met dat eetpatroon heeft dat weinig zin.
Dat was Jaap's reactie op het knuffelen van Huub en Claire....nep.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef lunareclipse het volgende:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?
Nou, ik denk van wèl hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Disana het volgende:
Huub over Natasia: Dat wijf is echt focking psychopathisch hoor.
Claire denkt dat Natasia Huub niets zal doen.
Oh ja, daar ben ik ook van overtuigd. Eng wijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik denk van wèl hoor.
Ze is totaal gestoord, dat wijf, die valt hem rustig aan hoor, mocht ze hem tegenkomen.
Dan vergeet je Natasia, die klaar was een moord te begaan omdat het broodmes ongewassen teruggezet was in het messenblok.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de eerste die ik daar een mes zag grijpen was Hupert himself....een dag of drie geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |