Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef fredfik het volgende:
bart komt zometeen lees ik op nl
Ik heb ze ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!quote:
+1, commentaar overbodig.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Foto's? Ze kan toch gewoon die pruik eraf trekken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Uit het foto-album van de familie Kubatz:quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Waarom vraagt hij dat? Amanda zegt dat hij haar 2 x in de week een hoofd/haarmassage geeft onder de douche.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Als je maar van muh katte afblijft, jonguh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.
Ik weet waar je huis woont.
Dat klopt wel, ik had een buurman die honkballer was, een Antilliaan, en die had ook dunne benen met een gespierd bovenlichaam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
Ahhh, wat een lieffie. Ik weet zeker dat Hans Hondenkop hem toen al zag zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, commentaar overbodig.
Huub en Claire aan het dollen.
Jaap: Nep.
Vergeet het ongetrainde hoofd niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
[ afbeelding ]
Goedenavond..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
Jaap neemt ook even wat uit de frituur.
Waarom zou hij nog sporten met dat eetpatroon heeft dat weinig zin.
Dat was Jaap's reactie op het knuffelen van Huub en Claire....nep.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef lunareclipse het volgende:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?
Nou, ik denk van wèl hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Disana het volgende:
Huub over Natasia: Dat wijf is echt focking psychopathisch hoor.
Claire denkt dat Natasia Huub niets zal doen.
Oh ja, daar ben ik ook van overtuigd. Eng wijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik denk van wèl hoor.
Ze is totaal gestoord, dat wijf, die valt hem rustig aan hoor, mocht ze hem tegenkomen.
Dan vergeet je Natasia, die klaar was een moord te begaan omdat het broodmes ongewassen teruggezet was in het messenblok.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de eerste die ik daar een mes zag grijpen was Hupert himself....een dag of drie geleden
Amanda ging zondag toch slapen met een mes onder het kussen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de eerste die ik daar een mes zag grijpen was Hupert himself....een dag of drie geleden
Oh ja! Dat weet ik nog. En dat mocht niet van achter...raar toch? Amanda vond dat heel raar dat ze geen mes onder haar kussen mocht leggen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda ging zondag toch slapen met een mes onder het kussen?
Ik heb gedubbel geklikt op livecam en dan krijg je er 4 kleintjes onderquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, hoe krijg ik 4 streams tegelijk met dat gouden kooi sidebar dingetje?
Maar stond wel met een halve stijve (of halve slappe) op uit bed. Bah. Vieze vent.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef Lady-night het volgende:
Brian geeft Amanda snel instructies dat ze niet teveel moet zeggen....pauzes in lassen volgens Brian.
Had ook weer de nodige kritiek op de massage overigens
Vergeet de slagroom op de koffie niet..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:30 schreef T-lex het volgende:
Lekker hoor...toempoezen op tafel en paffen maar.![]()
Amanda vindt dat ze niks van hem kan leren, DGK is heel anders dan BB en Brian staat voor hem openquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij vinden Brian en Amanda het helemaal niks dat Bart er weer is.
De eerste die daar een mes pakte was Amanda toen Lieke haar jurk had aangetrokken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zodat hij wat vaker aan het woord kanquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef Lady-night het volgende:
Brian geeft Amanda snel instructies dat ze niet teveel moet zeggen....pauzes in lassen volgens Brian.
Had ook weer de nodige kritiek op de massage overigens
Bart neemt dus de credits voor een idee van B&A....quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Bart komt er binnenkort een dropping. Het idee komt dus niet van Brian maar van Bart.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Kinga het volgende:
Varen, elke keer als ik hier dan weer klik, springt dat dingetje terug!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
Bart: We gaan een dropping doen
Del: In Nederland?
[ afbeelding ]
Wow, wat een mooie cap. Jammer van die sigaret.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:36 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm...Wat ga ik straks het eerste doen als ik uit de kooi kom..
Tuurlijk. Dropping is super voor de reintegratie. Vooral voor Brian. Als hij de weg vraagt zegt iedereen 'immer gerade aus'.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bart neemt dus de credits voor een idee van B&A....![]()
Is een dropping iets voor de reintegratie? vaag verhaal....
O jee, die Bart heeft de tic van Brian overgenomenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
Bart: We gaan een dropping doen
Del: In Nederland?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan belinda.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie cap. Jammer van die sigaret.
Dat zei ze idd, of ze het gedaan heeft weet ik niet. Ik dacht van niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda ging zondag toch slapen met een mes onder het kussen?
Zal Amanda nog wel terug komen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Lachen die dropping, geheel in het teken van het reintegratieproject. Amanda weet al precies hoe ze het aan gaat pakken, ze kennen haar toch wel.
Na een flinke beurt, no problem.quote:
Daarom vinden Brian en Amanda hem niet leukquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
Oeeee, die steekjes van Bart... ik hou dervan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |