Ahhh, wat een lieffie. Ik weet zeker dat Hans Hondenkop hem toen al zag zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, commentaar overbodig.
Huub en Claire aan het dollen.
Jaap: Nep.
Vergeet het ongetrainde hoofd niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit het foto-album van de familie Kubatz:
[ afbeelding ]
Goedenavond..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:15 schreef Dementor het volgende:
Jaap neemt ook even wat uit de frituur.
Waarom zou hij nog sporten met dat eetpatroon heeft dat weinig zin.
Dat was Jaap's reactie op het knuffelen van Huub en Claire....nep.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:16 schreef lunareclipse het volgende:
Vind je Jaap nep? Ik vind hem eindelijk ontspannen; al etend en krantje lezend met zijn echte vrienden oprecht Natasia afzeiken >> Dat is toch Jaap in zijn natuurlijk biotoop?
Nou, ik denk van wèl hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Disana het volgende:
Huub over Natasia: Dat wijf is echt focking psychopathisch hoor.
Claire denkt dat Natasia Huub niets zal doen.
Oh ja, daar ben ik ook van overtuigd. Eng wijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik denk van wèl hoor.
Ze is totaal gestoord, dat wijf, die valt hem rustig aan hoor, mocht ze hem tegenkomen.
Dan vergeet je Natasia, die klaar was een moord te begaan omdat het broodmes ongewassen teruggezet was in het messenblok.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de eerste die ik daar een mes zag grijpen was Hupert himself....een dag of drie geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |