Ik vind ze allebei om te kotsenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, Vind Amanda nog wel gaan, maar ik vind Brian zo afstotend..bah.
En ik ben nog wel een vrouw, kun je nagaan...
Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:53 schreef fredfik het volgende:
bart komt zometeen lees ik op nl
Ik heb ze ook niet aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, heb ook wel eens weer zin om te streamen.. als het zo moet doe ik ze echt niet aan.
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!quote:
+1, commentaar overbodig.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
Klopt. Ik word daar enorm opgewonden van, die hand op die penis en dan die blote tepel die erboven hangt. Zo'n gevoel wil je DELEN!
Foto's? Ze kan toch gewoon die pruik eraf trekken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Uit het foto-album van de familie Kubatz:quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Waarom vraagt hij dat? Amanda zegt dat hij haar 2 x in de week een hoofd/haarmassage geeft onder de douche.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat hij graag Amanda's echte haar een keer wil zien.
Amanda zegt dat ze nog foto's heeft.
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:00 schreef agter het volgende:
Brian zegt dat ie al gespierd was toen hij 2 of 3 jaar was. Toen had hij al body.
Knap hoor!
Als je maar van muh katte afblijft, jonguh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik heb je door, je bent onderkoffer Flens op FOK!. Ik hou je in de gaten, ga je maar vast schuilen.
Ik weet waar je huis woont.
Dat klopt wel, ik had een buurman die honkballer was, een Antilliaan, en die had ook dunne benen met een gespierd bovenlichaam.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Brian moest eerder hartelijk lachen, volgens haar was het zo grappig,
Brian met een getraind bovenlichaam en ongetrainde spillebenen eronder,
veel mannen op de Antillen hebben dat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |