Dat vinden wij geilquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom moet dit in bikini op het aanrecht?
Omdat Amanda ook een onderdeel van het toetje is straks...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom moet dit in bikini op het aanrecht?
Same here!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Ik heb de streams al uitgezet.
Ik verdenk haar ervan dat ze niet op een stoel zit maar .... [maak er zelf maar wat van].quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
De FEBO is massaal aan het fappen en Flens glijdt van haar stoel.
Same here.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat nu leuk zou zijn is dat Jaap, Huub en Claire binnenstappen.
Ik heb het nog aanstaan, alleen weet ik niet hoelang ik het nog volhoud hoor.quote:
Goed plan, TerrorJaap is zeer welkom nu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:10 schreef Starlie het volgende:
Jaaaaa laat pleaseeee die andere bewoners NU binnenkomen, met Japio voorop.. whehehe..
maar dat gaan we niet zien, want bijna iedereen heeft de streams uitgezetquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Wat nu leuk zou zijn is dat Jaap, Huub en Claire binnenstappen.
Sorry, too much information.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ik heb het nog aanstaan, alleen weet ik niet hoelang ik het nog volhoud hoor.
Brian laat nu wijn over haar heen lopen, de eerste druppels hebben haar slipje inmiddels bereikt...
Excuus dan voor de OPquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Klein verzoekje: Caps mogen achterwege blijven, dank U.
Ik ga lekker niet kijken, maar toch bedankt.quote:
Maar het is wél een gesmak en geslurp hè T-lex?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Hard hé...![]()
Heb er maar ff een bak Ben&Jerry's bij gepakt...dan blijf ik wel cool.
De streams kunnen weer aan, moooooooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |