quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Dag allemaal! Jahoor, Onlyy is er nog steeds!!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik ben nog steeds bij mijn vriend. En zoals menig Fok!ker al voorspelt had, ik ben weer bedrogenLees de ijlenlange topics door en het is nog triester dan triest. Ik heb me voor de tweede maal laten bedriegen
. Het ergste van alles is, waarom kan ik er geen punt achter zetten?! OMG ik snap mezelf niet. Waarom kan ik deze gozer niet aan de kant zetten?? Ik wil er mee stoppen. DIT moet stoppen, maar hoe???
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Tot ik nu, 3 maanden na zijn tweede misstap, tegen de feiten aanloop. Want, ik probeer het toch, maar het gaat niet om te doen alsof er niks gebeurd is. Ik wil ondanks alles zo graag van deze jongen houden maar het lijkt alsof het niet meer gaat en toch kan ik er geen eind aan maken. Wat is er in hemelsnaam nodig om mij de relatie te laten verbreken. Ik ben radeloos
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Onlyy het volgende:
Oke..ik zit nu te shaken op m'n stoel.....het hoge woord is eruit..en jawel..lullig of niet..via sms. Ik heb gezegd dat hij niet langs moet komen of bellen omdat dat het nog moeilijker maakt (en ik bang ben om weer te bezwijken). Nu wachten op een reactie via de sms.
Hier verder.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik heb net mijn moeder gesproken..en vanavond pak ik de trein.. zij weet natuurlijk ook dat ik een zwakkeling ben
"Ik ben verliefd op 5 verschillende jongens van Fok!Forum, die begrijpen me allemaal zo goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat gewoon moeten bevestigen ...
Aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:20 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
"Ik ben verliefd op 5 verschillende jongens van Fok!Forum, die begrijpen me allemaal zo goed"
meelift post .. hmmquote:
Hoe het werd uitgemaakt:quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Dag allemaal! Jahoor, Onlyy is er nog steeds!!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik ben nog steeds bij mijn vriend. En zoals menig Fok!ker al voorspelt had, ik ben weer bedrogenLees de ijlenlange topics door en het is nog triester dan triest. Ik heb me voor de tweede maal laten bedriegen
. Het ergste van alles is, waarom kan ik er geen punt achter zetten?! OMG ik snap mezelf niet. Waarom kan ik deze gozer niet aan de kant zetten?? Ik wil er mee stoppen. DIT moet stoppen, maar hoe???
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Tot ik nu, 3 maanden na zijn tweede misstap, tegen de feiten aanloop. Want, ik probeer het toch, maar het gaat niet om te doen alsof er niks gebeurd is. Ik wil ondanks alles zo graag van deze jongen houden maar het lijkt alsof het niet meer gaat en toch kan ik er geen eind aan maken. Wat is er in hemelsnaam nodig om mij de relatie te laten verbreken. Ik ben radeloos
Laatste reactie van Onlyy:quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Onlyy het volgende:
Oke..ik zit nu te shaken op m'n stoel.....het hoge woord is eruit..en jawel..lullig of niet..via sms. Ik heb gezegd dat hij niet langs moet komen of bellen omdat dat het nog moeilijker maakt (en ik bang ben om weer te bezwijken). Nu wachten op een reactie via de sms.
Link naar vorige topic:klik hier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Onlyy het volgende:
JAAAAAAHOOOOOOOOR hij smst, 'vraagt' of IK soms gek ben van een ander..
L D!quote:
Ik was nog bezigquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef MrDice het volgende:
OP uit vorige topic:
[..]
Hoe het werd uitgemaakt:
[..]
Laatste reactie van Onlyy:
[..]
Link naar vorige topic:klik hier!
Thanks, but no thanks. Heb het niet zo op dramaqueens die niet voor zichzelf kunnen opkomenquote:
En of je dan even zijn gemanipuleer en ontrouw voor lief wil nemen zeker, wanneer vetrek je naar je ouders?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Onlyy het volgende:
Ja ik leef nog..hij smst dat hij hoopt dat het goedkomt en dat we voor altijd samen zullen zijn.. zucht.
En hij jou voor altijd achter de hand heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Onlyy het volgende:
Ja ik leef nog..hij smst dat hij hoopt dat het goedkomt en dat we voor altijd samen zullen zijn.. zucht.
Ja , met popkorn en zoquote:
Vanavond..zo eerst even eten..als ik wat door m'n keel krijgquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En of je dan even zijn gemanipuleer en ontrouw voor lief wil nemen zeker, wanneer vetrek je naar je ouders?
Zo ben ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:
Nee, dat kan ik zelf als het moet.
Edit: Wel heel lief aangeboden hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja , met popkorn en zofantastische reeks dit . Al wordt ze vanavond weer geneukt door d'r (ex) vriend. en morgen druipt het kwakkie van de vriend van haar (ex) vriend eruit want die komt dat op de koffie.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
En hij jou voor altijd achter de hand heeft.
TRAP-ER-NIET-IN!!!
Ehm, naar een vermelding bedoel ik, laat Onlyy eerst maar eens haar huidige relatie-sores oplossen voordat ze aan een nieuwe vent begint.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Heb het niet zo op dramaqueens die niet voor zichzelf kunnen opkomen
Goed zo, van een keertje niet eten overkomt je trouwens ook niks hoor, iig wel even proberen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Vanavond..zo eerst even eten..als ik wat door m'n keel krijg
En hier SOGquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Heerlijk topic om te HOG-en (huishouden ontwijkend gedrag), WOG-en (winkelen ontwijkend gedrag) en KOG-en (koken ontwijkend gedrag).
Hij wil altijd samen zijn. Behalve als hij een ander ligt te neuken, dan heeft hij even geen tijd voor je.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Onlyy het volgende:
Was is klaar, boodschappen binnen en eten zo klaar, er valt niets meer te ontwijken, heb net wel een kopje senseo gemaakt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Heerlijk topic om te HOG-en (huishouden ontwijkend gedrag), WOG-en (winkelen ontwijkend gedrag) en KOG-en (koken ontwijkend gedrag).
Hij heeft duidelijk Hans Teeuwen gekeken..quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Onlyy het volgende:
JAAAAAAHOOOOOOOOR hij smst, 'vraagt' of IK soms gek ben van een ander..
ja dillema natuurlijk, dan bloedt het topic zo snel dood ...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap niet dat je je telefoon weer hebt aangezet. Kennelijk ben je toch nog nieuwschierig naar wat ie zegt.
Onderhand moet je toch van 'm walgen en niks meer met hem te maken willen hebben?
Dus zet die telefoon weer uit.
Ja ik ben ook nieuwschierig naar wat ie te vertellen heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap niet dat je je telefoon weer hebt aangezet. Kennelijk ben je toch nog nieuwschierig naar wat ie zegt.
Onderhand moet je toch van 'm walgen en niks meer met hem te maken willen hebben?
Dus zet die telefoon weer uit.
Ja we moeten wel tot topic vier komen hoor als de vriend van de ex vriend , dan weer haar gewone vriend langskomt voor een bakkie of voor een trio . vat je hem nog ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:48 schreef Re het volgende:
[..]
ja dillema natuurlijk, dan bloedt het topic zo snel dood ...
En hoelang wil je hier nog mee door gaan ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:56 schreef Onlyy het volgende:
En nu zegt ie dat ie alles al voor zich zag..wij samen een huisje..onze huisdiertjes en blablabla..kom op zegggg ik kan hier echt niet tegen!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:56 schreef Onlyy het volgende:
En nu zegt ie dat ie alles al voor zich zag..wij samen een huisje..onze huisdiertjes en blablabla..kom op zegggg ik kan hier echt niet tegen!!
Heb je eigenlijk wel eens aan hem gevraagd waarom hij vreemdgaat als hij zo graag met je verder wil?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:56 schreef Onlyy het volgende:
Nee..ik hou ook wel volquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Je weet zelf ook wel dat als je nu toegeeft, je over een paar weken weer tegen een sukkel aan zit te kijken die wezenloos naar de televisie blijft staren als jij je hart uitstort.
Nogmaals:
TRAP - ER - NIET - IN!!!
Jullie samen met zijn harem?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:56 schreef Onlyy het volgende:
Nee..dat heb ik hem eigenlijk nog nooit gevraagd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel eens aan hem gevraagd waarom hij vreemdgaat als hij zo graag met je verder wil?
Ohja, welk antwoord hij ook geeft: niet intrappen.
Dat moet je ook niet meer vragen, want:quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee..dat heb ik hem eigenlijk nog nooit gevraagd!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Heb je nu al iets geregeld m.b.t. sloten en sleutels?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Juist. Water under the bridge en het verandert niets. Jouw besluit niet. Hem niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Dat moet je ook niet meer vragen, want:
HET IS UIT
Het leven kan soms zo makkelijk zijn..quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Denk niet dat je hoeft te verwachten dat hij die sleutels in de brievenbus gooit als ze het vraagt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:07 schreef MissBliss het volgende:
Onlyy, sms hem dat hij *nu* de sleutels door de brievenbus gooit en zet dan je telefoon uit. Anders gáát hij maar door en trap je er zo weer in
Inderdaad, niets doen lijkt me geen goed plan.....quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk niet dat je hoeft te verwachten dat hij die sleutels in de brievenbus gooit als ze het vraagt.
Beter kan ze de sloten zsm laten vervangen.
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb hakenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, niets doen lijkt me geen goed plan.....
Wat jij wil, je kent hem het beste, en eerst maar eens naar je moeder toe, dan kun je altijd nog beslissen of jullie samen je spullen en sleutels gaat ophalen, misschien willen je ouders dat ook wel doen als jij in de auto blijft zitten, dan ben je er in 1 klap helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:22 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb haken
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:22 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb haken
Ik proef een beetje dat TS dat minder erg vindt dan een confrontatie, kan ook, ik hoop alleen niet dat hij haar gaat opwachten in haar eigen huis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.
Alsof je bij hem zo goed af was. Je krijgt meer compassie van een vibrator en die hoef je ook nog eens niet te delen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Jezusmina, als je 71 bent dan kan je misschien aannemen dat dit de allerlaatste vriend was. Als je 21 bent komen er op zijn minst nog een stuk of 5 voorbij hoor. En wel meer ook als je zo onkieskeurig bent als jij...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
lees je eigen oude topics eens door en doe die reality check ongeveer 500x, hij zat met zijn pik lekker in andere te prikken dromend over zijn huisje boompje beestje met jouquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Dat klinkt dan wel weer geil.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
lees je eigen oude topics eens door en doe die reality check ongeveer 500x, hij zat met zijn pik lekker in andere te prikken dromend over zijn huisje boompje beestje met jou14.gif
Dat kun jij het beste inschatten, wie zijn wij om daar over te oordelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
Dat is nu precies wat hij je al die tijd heeft laten denken, misschien niet rechtstreeks uitgesproken maar door niet voor je op te komen toen die vriend vervelend was en door vreemd te gaan heeft je zelfvertrouwen een behoorlijke knauw gehad, bedenk je dan dit: het is zijn schuld dat jij je nu waardeloos voelt, wees blij dat hij niet meer de kans heeft om je nog vaker te kwetsen en laat het los.quote:Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Geloof me die vrouwen bestaan echtquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:47 schreef AcidBurner het volgende:
Onlyy ik vind je gedrag heel moeilijk te geloven. Ik geloof helemaal geen bal meer van dit topic. Welke vrouw/man laat zich nu zo manipuleren.. dat kan toch gewoo niet waar zijn. van de andere kant, je bent echt een droom van een vrouw voor zulke klootzakken. Je moet echt wel een beetje eigenwaarde krijgen, want zo ga jij alleen maar hufters blijven aantrekken. Veel succes nog.
(P.S. zou bij mij eens moeten gebeuren, die zou er niet goed van zijn)
Veel sterkte en succes met volhouden. Veel plezier bij je moeder en ga morgen lekker iets leuks doen zonder hem!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Onlyy het volgende:
Okee..voor nu..bedankt voor al jullie reacties..echt superfijn!!!! Ik ga nu de pc afsluiten..en straks lekker weg hier..ik hoop ZO dat ik dit vol kan houden. Ik vind het nu al moeilijk. Ik hou jullie op de hoogte!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |