Heb je nu al iets geregeld m.b.t. sloten en sleutels?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee..dat heb ik hem eigenlijk nog nooit gevraagd!
Juist. Water under the bridge en het verandert niets. Jouw besluit niet. Hem niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Dat moet je ook niet meer vragen, want:
HET IS UIT
Het leven kan soms zo makkelijk zijn..quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nee..dat heb ik hem eigenlijk nog nooit gevraagd!
Denk niet dat je hoeft te verwachten dat hij die sleutels in de brievenbus gooit als ze het vraagt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:07 schreef MissBliss het volgende:
Onlyy, sms hem dat hij *nu* de sleutels door de brievenbus gooit en zet dan je telefoon uit. Anders gáát hij maar door en trap je er zo weer in
Inderdaad, niets doen lijkt me geen goed plan.....quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk niet dat je hoeft te verwachten dat hij die sleutels in de brievenbus gooit als ze het vraagt.
Beter kan ze de sloten zsm laten vervangen.
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb hakenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, niets doen lijkt me geen goed plan.....
Wat jij wil, je kent hem het beste, en eerst maar eens naar je moeder toe, dan kun je altijd nog beslissen of jullie samen je spullen en sleutels gaat ophalen, misschien willen je ouders dat ook wel doen als jij in de auto blijft zitten, dan ben je er in 1 klap helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:22 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb haken
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:22 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu wel wil gaan doen eigenlijk. Het smsen is nu gestopt. Ik wil nu echt even rust. De sleutels krijg ik wel terug daar ben ik niet zo bang voor..en ik slaap veilig want ik heb haken
Ik proef een beetje dat TS dat minder erg vindt dan een confrontatie, kan ook, ik hoop alleen niet dat hij haar gaat opwachten in haar eigen huis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je gaat vanavond weg toch? Dan kan hij er dus in.
Alsof je bij hem zo goed af was. Je krijgt meer compassie van een vibrator en die hoef je ook nog eens niet te delen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Jezusmina, als je 71 bent dan kan je misschien aannemen dat dit de allerlaatste vriend was. Als je 21 bent komen er op zijn minst nog een stuk of 5 voorbij hoor. En wel meer ook als je zo onkieskeurig bent als jij...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
lees je eigen oude topics eens door en doe die reality check ongeveer 500x, hij zat met zijn pik lekker in andere te prikken dromend over zijn huisje boompje beestje met jouquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Dat klinkt dan wel weer geil.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:34 schreef Re het volgende:
[..]
lees je eigen oude topics eens door en doe die reality check ongeveer 500x, hij zat met zijn pik lekker in andere te prikken dromend over zijn huisje boompje beestje met jou14.gif
Dat kun jij het beste inschatten, wie zijn wij om daar over te oordelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
Dat is nu precies wat hij je al die tijd heeft laten denken, misschien niet rechtstreeks uitgesproken maar door niet voor je op te komen toen die vriend vervelend was en door vreemd te gaan heeft je zelfvertrouwen een behoorlijke knauw gehad, bedenk je dan dit: het is zijn schuld dat jij je nu waardeloos voelt, wees blij dat hij niet meer de kans heeft om je nog vaker te kwetsen en laat het los.quote:Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Geloof me die vrouwen bestaan echtquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:47 schreef AcidBurner het volgende:
Onlyy ik vind je gedrag heel moeilijk te geloven. Ik geloof helemaal geen bal meer van dit topic. Welke vrouw/man laat zich nu zo manipuleren.. dat kan toch gewoo niet waar zijn. van de andere kant, je bent echt een droom van een vrouw voor zulke klootzakken. Je moet echt wel een beetje eigenwaarde krijgen, want zo ga jij alleen maar hufters blijven aantrekken. Veel succes nog.
(P.S. zou bij mij eens moeten gebeuren, die zou er niet goed van zijn)
Veel sterkte en succes met volhouden. Veel plezier bij je moeder en ga morgen lekker iets leuks doen zonder hem!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Onlyy het volgende:
Okee..voor nu..bedankt voor al jullie reacties..echt superfijn!!!! Ik ga nu de pc afsluiten..en straks lekker weg hier..ik hoop ZO dat ik dit vol kan houden. Ik vind het nu al moeilijk. Ik hou jullie op de hoogte!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |