quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Dag allemaal! Jahoor, Onlyy is er nog steeds!!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik ben nog steeds bij mijn vriend. En zoals menig Fok!ker al voorspelt had, ik ben weer bedrogenLees de ijlenlange topics door en het is nog triester dan triest. Ik heb me voor de tweede maal laten bedriegen
. Het ergste van alles is, waarom kan ik er geen punt achter zetten?! OMG ik snap mezelf niet. Waarom kan ik deze gozer niet aan de kant zetten?? Ik wil er mee stoppen. DIT moet stoppen, maar hoe???
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Tot ik nu, 3 maanden na zijn tweede misstap, tegen de feiten aanloop. Want, ik probeer het toch, maar het gaat niet om te doen alsof er niks gebeurd is. Ik wil ondanks alles zo graag van deze jongen houden maar het lijkt alsof het niet meer gaat en toch kan ik er geen eind aan maken. Wat is er in hemelsnaam nodig om mij de relatie te laten verbreken. Ik ben radeloos
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Onlyy het volgende:
Oke..ik zit nu te shaken op m'n stoel.....het hoge woord is eruit..en jawel..lullig of niet..via sms. Ik heb gezegd dat hij niet langs moet komen of bellen omdat dat het nog moeilijker maakt (en ik bang ben om weer te bezwijken). Nu wachten op een reactie via de sms.
Hier verder.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:51 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik heb net mijn moeder gesproken..en vanavond pak ik de trein.. zij weet natuurlijk ook dat ik een zwakkeling ben
"Ik ben verliefd op 5 verschillende jongens van Fok!Forum, die begrijpen me allemaal zo goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat gewoon moeten bevestigen ...
Aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:20 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
"Ik ben verliefd op 5 verschillende jongens van Fok!Forum, die begrijpen me allemaal zo goed"
meelift post .. hmmquote:
Hoe het werd uitgemaakt:quote:Op maandag 28 april 2008 18:53 schreef Onlyy het volgende:
Dag allemaal! Jahoor, Onlyy is er nog steeds!!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik ben nog steeds bij mijn vriend. En zoals menig Fok!ker al voorspelt had, ik ben weer bedrogenLees de ijlenlange topics door en het is nog triester dan triest. Ik heb me voor de tweede maal laten bedriegen
. Het ergste van alles is, waarom kan ik er geen punt achter zetten?! OMG ik snap mezelf niet. Waarom kan ik deze gozer niet aan de kant zetten?? Ik wil er mee stoppen. DIT moet stoppen, maar hoe???
Ik heb hem met mijn eigenwijze kop vergeven. Zoveel tranen gelaten. Zo vaak mijn angst dat hij weer vreemd zou gaan opzij gezet. Voor onze relatie gevochten. Ik wou echt met hem verder! En hij verprutst het weer. Voor de tweede keer. En weer vergaf ik het hem. Weer probeer ik voor de relatie te vechten. Want, hij is zo 'zielig' en dus kon ik het niet uitmaken. Hij had echt spijt en ja hij vertelde het tenminste eerlijk.
Tot ik nu, 3 maanden na zijn tweede misstap, tegen de feiten aanloop. Want, ik probeer het toch, maar het gaat niet om te doen alsof er niks gebeurd is. Ik wil ondanks alles zo graag van deze jongen houden maar het lijkt alsof het niet meer gaat en toch kan ik er geen eind aan maken. Wat is er in hemelsnaam nodig om mij de relatie te laten verbreken. Ik ben radeloos
Laatste reactie van Onlyy:quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Onlyy het volgende:
Oke..ik zit nu te shaken op m'n stoel.....het hoge woord is eruit..en jawel..lullig of niet..via sms. Ik heb gezegd dat hij niet langs moet komen of bellen omdat dat het nog moeilijker maakt (en ik bang ben om weer te bezwijken). Nu wachten op een reactie via de sms.
Link naar vorige topic:klik hier!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Onlyy het volgende:
JAAAAAAHOOOOOOOOR hij smst, 'vraagt' of IK soms gek ben van een ander..
L D!quote:
Ik was nog bezigquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef MrDice het volgende:
OP uit vorige topic:
[..]
Hoe het werd uitgemaakt:
[..]
Laatste reactie van Onlyy:
[..]
Link naar vorige topic:klik hier!
Thanks, but no thanks. Heb het niet zo op dramaqueens die niet voor zichzelf kunnen opkomenquote:
En of je dan even zijn gemanipuleer en ontrouw voor lief wil nemen zeker, wanneer vetrek je naar je ouders?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Onlyy het volgende:
Ja ik leef nog..hij smst dat hij hoopt dat het goedkomt en dat we voor altijd samen zullen zijn.. zucht.
En hij jou voor altijd achter de hand heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef Onlyy het volgende:
Ja ik leef nog..hij smst dat hij hoopt dat het goedkomt en dat we voor altijd samen zullen zijn.. zucht.
Ja , met popkorn en zoquote:
Vanavond..zo eerst even eten..als ik wat door m'n keel krijgquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En of je dan even zijn gemanipuleer en ontrouw voor lief wil nemen zeker, wanneer vetrek je naar je ouders?
Zo ben ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:
Nee, dat kan ik zelf als het moet.
Edit: Wel heel lief aangeboden hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja , met popkorn en zofantastische reeks dit . Al wordt ze vanavond weer geneukt door d'r (ex) vriend. en morgen druipt het kwakkie van de vriend van haar (ex) vriend eruit want die komt dat op de koffie.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
En hij jou voor altijd achter de hand heeft.
TRAP-ER-NIET-IN!!!
Ehm, naar een vermelding bedoel ik, laat Onlyy eerst maar eens haar huidige relatie-sores oplossen voordat ze aan een nieuwe vent begint.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Heb het niet zo op dramaqueens die niet voor zichzelf kunnen opkomen
Goed zo, van een keertje niet eten overkomt je trouwens ook niks hoor, iig wel even proberen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Vanavond..zo eerst even eten..als ik wat door m'n keel krijg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |