Dat schijnt ook in Italië zo te zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk, sorry hoor! Ik kom net pas kijken in het wereldje dat voetbal heet. Maar JAAAA whoejjj Barçaaaaaaaaaaaaaaa gaat winnennnnnnnnnnnnnnnnn
. Jaja, ik ga het kijken in de Ierse pub natuurlijk, leuk leuk leuk!
In Spanje worden belangrijke voetbalwedstrijden niet eens uitgezonden op de gratis tv zenders.
Wat zat er in?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat de buren er nu al spijt van hebben dat ze me mijn pakje gegeven hebben.
Nee ik was een half uur te vroeg door de trein die niet reedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom moet je dan tot 17:30? Heb je een uur pauze?
Wat valt van je tegen?quote:
Ja maar ik had 'm al klaar staanquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
jezus. krijg nie eens de kans om een nieuw topic te openen.... de laatste poster maakt toch een nieuwe?
maaruh, mijn vrachtwagen is heel liev...
Ze wil/durft niet mee in de vrachtwagen van Bootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat valt van je tegen?
* PieterBas heeft geen zin om terug te lezen
Ik ga niet mee naar de vrachtwagen cabine van Bootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat valt van je tegen?
* PieterBas heeft geen zin om terug te lezen
Half uur te vroeg = half uur eerder weg. Tenminste, hier wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik was een half uur te vroeg door de trein die niet reed
En dan Bootje er ook nog bij!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga niet mee naar de vrachtwagen cabine van Bootje
maar ze begrijpen niet dat de vrachtwagen niet eng is maar de cabine![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Half uur te vroeg = half uur eerder weg. Tenminste, hier wel!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
maar ze begrijpen niet dat de vrachtwagen niet eng is maar de cabine![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
De cabine is ook niet eng, maar de chauffeur wel
Piet klinkt nogal mannelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
vraag maar aan piet. je hebt niets te vrezen....
nee piet nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
Ja maar wat is er aan te zien?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
sterkte!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk tot 2200h.
Vroegerrr.
Houquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk tot 2200h.
Vroegerrr.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
De cabine is ook niet eng, maar de chauffeur wel
Ja maar ik heb geen vreesquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
ik help je van je vrees af, en ik heb wat gezelschap in de cabine...
Ik vond 145 in een Opel Combo Diesel toch aardig... rapquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
Een dubbel LP van 65daysofstatic.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritant hè, hoofdletter / kleine letter
Volgens mij zat jij toen aardig aan de max.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
whatever yesse. whatever..
ennuh piet.. those were the days..
in die tijd waren er nog geen trajectcontroles![]()
No hatequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
whatever yesse. whatever..
ennuh piet.. those were the days..
in die tijd waren er nog geen trajectcontroles![]()
Sticky keys!! Dat was altijd cool op het MBOquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja![]()
Zoooo irritant. Mijn plaktoetsen staan aan, en ook al zet ik ze uit, ze blijven aan.. Dus krijg ik als ik verkeerd druk soms dit ; sssssssss
ik zat op de bodem van die rammelbak.. groot voordeel was dat er heerlijk veel ruimte was voor onze computers.. Neal geeft btw 9 mei een LAN-party in zn crib.. ben benieuwd...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij toen aardig aan de max.
tja, wat moet ik ervan zeggen.. ach.. laat maar.. no hate. teleurstelling alleen.quote:
Leeft die ook nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zat op de bodem van die rammelbak.. groot voordeel was dat er heerlijk veel ruimte was voor onze computers.. Neal geeft btw 9 mei een LAN-party in zn crib.. ben benieuwd...
Ahwquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, wat moet ik ervan zeggen.. ach.. laat maar.. no hate. teleurstelling alleen.
maar het wilt niet uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sticky keys!! Dat was altijd cool op het MBO![]()
Konden we de leraar echt gek mee maken
Ja kan vast wel ergens uitgezet worden.. druk eens een paar keer snel achter elkaar op de shift toets..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |