Houquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk tot 2200h.
Vroegerrr.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
De cabine is ook niet eng, maar de chauffeur wel
Ja maar ik heb geen vreesquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
ik help je van je vrees af, en ik heb wat gezelschap in de cabine...
Ik vond 145 in een Opel Combo Diesel toch aardig... rapquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
vraag maar aan piet. je hebt niets te vrezen....
Een dubbel LP van 65daysofstatic.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritant hè, hoofdletter / kleine letter
Volgens mij zat jij toen aardig aan de max.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
whatever yesse. whatever..
ennuh piet.. those were the days..
in die tijd waren er nog geen trajectcontroles![]()
No hatequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
whatever yesse. whatever..
ennuh piet.. those were the days..
in die tijd waren er nog geen trajectcontroles![]()
Sticky keys!! Dat was altijd cool op het MBOquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja![]()
Zoooo irritant. Mijn plaktoetsen staan aan, en ook al zet ik ze uit, ze blijven aan.. Dus krijg ik als ik verkeerd druk soms dit ; sssssssss
ik zat op de bodem van die rammelbak.. groot voordeel was dat er heerlijk veel ruimte was voor onze computers.. Neal geeft btw 9 mei een LAN-party in zn crib.. ben benieuwd...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij toen aardig aan de max.
tja, wat moet ik ervan zeggen.. ach.. laat maar.. no hate. teleurstelling alleen.quote:
Leeft die ook nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zat op de bodem van die rammelbak.. groot voordeel was dat er heerlijk veel ruimte was voor onze computers.. Neal geeft btw 9 mei een LAN-party in zn crib.. ben benieuwd...
Ahwquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, wat moet ik ervan zeggen.. ach.. laat maar.. no hate. teleurstelling alleen.
maar het wilt niet uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sticky keys!! Dat was altijd cool op het MBO![]()
Konden we de leraar echt gek mee maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |