quote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar zal dennis zich niet door aangesproken voelen

Waarom ga je er van uit dat wij de nominatie wel terecht vinden?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:44 schreef behangplakker het volgende:
Waarom is Van Marwijk bij VI genomineerd voor trainer van het jaar?
Prestaties Van Marwijk dit seizoen:
- 6e geworden
- kutvoetbal met 4-3-2-1
- 1 jaar om direct te verkassen
- enkel oude spelers aangetrokken
- beker gewonnen met vooral thuiswedstrijden
Een Brandts is hoger geeindigd, had ook niet echt voetbal om aan te zien, maar heeft met een veel kleinere begroting toch veel meer bereikt.
Een Mario Been heeft in de 2e competitiehelft bijna de meeste punten gehaald, en heeft van zijn club van een degradatiekandidaat in een half jaar een kandidaat voor Europees voetbal gemaakt.
Kan een Feyenoorder mij ompraten dat de nominatie van Van Marwijk terecht is?

je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 23:44 schreef behangplakker het volgende:
Waarom is Van Marwijk bij VI genomineerd voor trainer van het jaar?
Prestaties Van Marwijk dit seizoen:
- 6e geworden
- kutvoetbal met 4-3-2-1
- 1 jaar om direct te verkassen
- enkel oude spelers aangetrokken
- beker gewonnen met vooral thuiswedstrijden
Een Brandts is hoger geeindigd, had ook niet echt voetbal om aan te zien, maar heeft met een veel kleinere begroting toch veel meer bereikt.
Een Mario Been heeft in de 2e competitiehelft bijna de meeste punten gehaald, en heeft van zijn club van een degradatiekandidaat in een half jaar een kandidaat voor Europees voetbal gemaakt.
Kan een Feyenoorder mij ompraten dat de nominatie van Van Marwijk terecht is?

quote:Zaakwaarnemer: Feyenoord deed poging voor Jovetic
BRON: Calciomercatoweb
De zaakwaarnemer van Jovetic liet in Italiaanse media in een reactie op de transfer van Jovetic naar Fiorentina weten dat de zeer talentvolle Jovetic zelf naar Italië en met name Fiorentina wilde en daarvoor betere aanbiedingen had laten liggen. Zo zou Feyenoord volgens de zaakwaarnemer Partizan Belgrado een beter bod hebben gedaan voor het talent dan Fiorentina. Het bedrag dat Fiorentina betaalde zou onder de tien miljoen euro hebben gelegen.

SP-ER-MA.quote:Sparta dient vandaag protest in bij KNVB
Datum: 06-05-2008 Bron: Rijnmond.nl
Sparta dient dinsdag officieel protest in bij de KNVB tegen Feyenoord. De Kasteelclub doet dat omdat Feyenoord Leroy Fer afgelopen weekend onrechtmatig mee liet spelen in de wedstrijd van het hoogste jeugdteam tegen Willem II.
Fer speelde dit seizoen meer dan 18 wedstrijden voor het eerste elftal van Feyenoord en Jong Feyenoord en had daardoor niet meer opgesteld mogen worden. Sparta en Feyenoord eindigden samen bovenaan in de competitie voor de landelijke jeugd en zouden daardoor een beslissingswedstrijd moeten spelen. Na het protest van Sparta is dat wellicht overbodig omdat Feyenoord punten in mindering kan worden gebracht. Tot maandagavond gingen alle betrokkenen ervan uit dat de KNVB deze zaak zelf zou uitzoeken, maar inmiddels is gebleken dat de voetbalbond pas in actie kan komen na een officieel protest. Sparta zal dat indienen waarna de tuchtcommissie uitspraak zal doen.

Klopt gewoon erg dom net zoals psv tegen herenveen. Benieuwd wat de straf gaat worden (winst voor sparta denk ik).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Logisch, gewoon een hele domme fout van Feyenoord

oke dan neem ik mijn comment terug. Wel erg vreemd dat KNVB toestemming geeft en er nu problemen over komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoorde dat Feyenoord nog gebeld heeft naar de KNVB met de vraag of Fer mocht meespelen en die reageerden daar positief op, dus laten we dat verhaal maar even afwachten voor je dingen gaat roepen Jorien.
Verder is het jammer dat je geen protest kan indienen tegen scheidsrechterlijke dwalingen, anders had Sparta ook 3 punten minder gehad aan het einde van de rit.

Correctie: v. Gastel had het intern gevraagd en Feyenoord had toestemming gegeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
oke dan neem ik mijn comment terug. Wel erg vreemd dat KNVB toestemming geeft en er nu problemen over komen.

Dat is natuurlijk wel een beetje bs. Feyenoord speelt met een speler die ze niet mogen opstellen, dan zou Sparta zichzelf te kort doen om geen bezwaar aan te tekenen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Correctie: v. Gastel had het intern gevraagd en Feyenoord had toestemming gegeven.
Fout ligt dus wel bij Feyenoord, al kan Sparta er als een 'gentleman' ook geen bezwaar tegen indienen natuurlijk.

Je gaat toch niet jezelf een kampioenschap door de neus boren zodat je later kan zeggen dat je wel een gentleman was?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Fout ligt dus wel bij Feyenoord, al kan Sparta er als een 'gentleman' ook geen bezwaar tegen indienen natuurlijk.

quote:Feyenoord praat met Sulejmani
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Miralem Sulejmani binnen te halen. De aanvaller van sc Heerenveen sprak maandag met de clubleiding van de Rotterdammers.
Sulejmani bevond zich samen met zijn zaakwaarnemer in Rotterdam, waar hij met enkele vertegenwoordigers van Feyenoord sprak over een transfer. Niet duidelijk is in welk stadium de onderhandelingen zich inmiddels bevinden. De Friezen staan open voor een vertrek van het talent, maar eisen wel ruim tien miljoen euro als vergoeding.
Opvallend genoeg liet Sulejmani eerder nog weten een transfer naar Feyenoord niet te zien zitten, aangezien hij jaarlijks voor de prijzen wil spelen. Die houding lijkt nu dus echter veranderd, gezien de onderhandelingen. Voordeel voor de jonge aanvaller is het feit dat huidig Heerenveen-coach Gertjan Verbeek volgend seizoen trainer is in De Kuip.
De 19-jarige Serviër maakte dit seizoen veel indruk bij Heerenveen, waar hij om Gerald Sibon heen speelde. Sulejmani pakte zijn kans toen Afonso Alves vertrok, en kwam in 34 competitieduels tot vijftien doelpunten. Dat leverde hem de interesse van onder meer Ajax, PSV, Chelsea, Real Madrid en dus Feyenoord op.

quote:Op maandag 5 mei 2008 15:12 schreef _Mike_ het volgende:
En -Vaduz- is echt een mega jood daar word je gewoon bang van

Zou heel mooi zijn, maar ik denk dat uiteindelijk Ajax er mee aan de haal gaat omdat zij waarschijnlijk meer kunenn bieden.quote:

106.000 plaatsen? Hebben ze geld teveel in Rotterdam?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Steven184 het volgende:
Volgens vi.nl wil Woerts het grootste stadion van Europa neerzetten in Rotterdam als nieuw stadion. Dat betekent meer dan 106.000 plaatsen. Complete waanzin! Ik wil een stadion waar de sfeer voorop staat en waar het elke wedstrijd vol zit. Niet dat 40.000 plekken leeg zijn.

net of die gozer dat weetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Steven184 het volgende:
Volgens vi.nl wil Woerts het grootste stadion van Europa neerzetten in Rotterdam als nieuw stadion. Dat betekent meer dan 106.000 plaatsen. Complete waanzin! Ik wil een stadion waar de sfeer voorop staat en waar het elke wedstrijd vol zit. Niet dat 40.000 plekken leeg zijn.

Jammer van de Kuip, maar het grootste stadion van Europa in Rotterdam... klinkt toch ook wel sjiek. Stel je de wedstrijden voor waarbij het helemaal vol zitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Steven184 het volgende:

Van mij mag het ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jammer van de Kuip, maar het grootste stadion van Europa in Rotterdam... klinkt toch ook wel sjiek. Stel je de wedstrijden voor waarbij het helemaal vol zit

Tmf awards in houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef ruud_fr het volgende:
wat moeten we in godsnaam met een stadion met 106.000 plaatsen?

Dat is absurd. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit zo'n stadion komt. Wij zijn Feijenoord en geen Barcelona of Real Madrid om zo'n mega stdion te hebben. Ik gok dat het toekomstige stadion een capaciteit zal bevatten van maximaal 75.000 plaatsen. En desnoods nog wat ruimte laten om evt. extra stoelen te kunnen neerzetten en de capaciteit te verhogen naar 80.000 als er animo voor is. Maar 106.000quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Steven184 het volgende:

Kijk, dat pas mooie ambitiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:34 schreef Steven184 het volgende:
Volgens vi.nl wil Woerts het grootste stadion van Europa neerzetten in Rotterdam als nieuw stadion. Dat betekent meer dan 106.000 plaatsen.
Hoezo zou dat niet in een nieuw en groot stadion kunnenquote:Complete waanzin! Ik wil een stadion waar de sfeer voorop staat
Het merendeel wordt echt wel verkocht. De club groeit dan ook, net als de aanhang.quote:en waar het elke wedstrijd vol zit. Niet dat 40.000 plekken leeg zijn.

Wat lief, de jaloeziequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:24 schreef Jasza het volgende:
Je denkt dat de aanhang nog meer groeit? dat zal wel meevallen hoor, er wonen niet ineens 30.000 mensen meer in Nederland die allemaal voor jullie worden
En ik denk inderdaad dat het tegen clubs als VVV dan niet echt vol komt.
Maar zou voor het Nederlandse voetbal niet slecht zijn wat grotere stadions.

Ik vraag me toch elke keer af hoe iedereen gelijk maar een 30-40 duizend lege plekken komt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Stadion van 106.000, flikker toch op man.
Leuke sfeer krijg je dan man, 30-40 duizend lege plekken elke wedstrijd.

Dat staat geschreven?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Groter stadion = meer nepvolk.
Alsof nu tijdens wedstrijden wel het hele stadion meedoet, dan is het ook alleen maar X, R(R), S, T(T). Daarna houdt het ook wel op.quote:De wedstrijden tegen Zwolle oa zijn zo leuk omdat dan de mongolen thuisblijven.
Als er straks 70-80 duizend zitten, waar komen die 30.000 dan opeens vandaan? Dat ga je merken aan de sfeer.

Dat is toch ook precies het punt dat ik maak, het is nu al een kankersfeer. Moet je nagaan als er nog meer mensen komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:30 schreef Tomasso het volgende:
Alsof nu tijdens wedstrijden wel het hele stadion meedoet, dan is het ook alleen maar X, R(R), S, T(T). Daarna houdt het ook wel op.

Daarnaast zijn alle investeringsmodellen hét bewijs dat Feyenoord niet meer verder kan groeien in De Kuip.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies het punt dat ik maak, het is nu al een kankersfeer. Moet je nagaan als er nog meer mensen komen.
Heb liever (qua sfeer) dat er elke wedstrijd 20-30 duizend man zitten.
Maar als club moet je ook hoge ambities hebben, en daar past zo'n toeschouwersaantal niet bij.

Tuurlijk, de nieuwe Kuip zal moeten komen. Al heb ik het liever niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast zijn alle investeringsmodellen hét bewijs dat Feyenoord niet meer verder kan groeien in De Kuip.

Wat je zegt, maar iedereen zou graag willen zien dat de Kuip blijft, maar je hebt weinig keus. Het nieuwe staion moet er gewoon komen om meer inkomsten te kunnen genereren etc. Maar de sfeer van de Kuip moet ook in het nieuwe stadion terug te vinden zijn, helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tuurlijk, de nieuwe Kuip zal moeten komen. Al heb ik het liever niet.
Maar om er dan een té groot stadion neer te zetten, de Kuipsfeer moet toch een beetje gewaarborgd blijven. Ook in het nieuwe stadion.

Er komt geen nieuwe Kuip, er komt een nieuw stadion. De Kuip blijft de De Kuip.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tuurlijk, de nieuwe Kuip zal moeten komen. Al heb ik het liever niet.
Maar om er dan een té groot stadion neer te zetten, de Kuipsfeer moet toch een beetje gewaarborgd blijven. Ook in het nieuwe stadion.

Mierenneuken olé olé!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe Kuip, er komt een nieuw stadion. De Kuip blijft de De Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |