bron telegraaf.nl. Benieuwd wie feyenoord nu als assistent wil hebben. Leon vlemmings natuurlijk maar die heeft ook aangegeven dat hij niet bij NAC wilde blijven.quote:ALMELO - Ondanks een eerdere overeenkomst als assistent van Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft Hendrie Krüzen er toch voor gekozen bij Heracles Almelo te blijven. Zijn contract loopt nog twee jaar door bij de club uit Twente en de trainer wil dat contract nu uitdienen. Na gesprekken met zowel Heracles als Feyenoord heeft Krüzen gekozen voor een langer verblijf in Almelo. Het bestuur en de directie van de voetbalclub zijn erg tevreden met deze uitkomst. Krüzen: “Ik heb mijn gevoel laten spreken en ben blij met de gemaakte keuze.”
Blij dat jij nog zo scherp bentquote:Op maandag 5 mei 2008 12:30 schreef denthemen het volgende:
De Ridder is nog joods ook, zijn moeder komt uit Israël
quote:Hendrie Krüzen blijft bij Heracles
HERACLES.NL - Hendrie Krüzen heeft dit weekend besloten zijn nog 2 jaar lopende contract bij Heracles Almelo uit te dienen en niet op de gedane aanbieding van Feyenoord in te gaan.
Krüzen heeft de afgelopen weken gesprekken gevoerd met zowel Feyenoord als Heracles Almelo en uiteindelijk heeft hij voor een langer verblijf in zijn woonplaats Almelo gekozen.
Bestuur en directie van Heracles zijn blij met deze uitkomst, omdat Krüzen binnen de club door zijn ervaring een belangrijke rol vervult.
Hendrie Krüzen: “Ik heb mijn gevoel laten spreken en ben blij met de gemaakte keuze.”
Mooie leeftijd om te gaan lijkt me, verder is dat iets te lang geleden voor mij.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:04 schreef ruud_fr het volgende:
Ben Peeters, voorganger van Happel, is op 88 jarige leeftijd overleden
Oké.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het geeft toch weer eens aan hoe mooi 'onze' club is.
Voor het geld hoefde die niet , of was die dikke audi van heraclesquote:Op maandag 5 mei 2008 13:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het geeft toch weer eens aan hoe mooi 'onze' club is.
Nu is er ook al crisis bij je andere club..quote:
Er bestaat geen leeftijd waarop het mooi is om te gaan, maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om te gaan lijkt me, verder is dat iets te lang geleden voor mij.
Ik teken voor 88 jaar hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er bestaat geen leeftijd waarop het mooi is om te gaan, maar dat is een andere discussie
dennis zn opmerking is relevantquote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Edit: Leuk... Zou je daar misschien mee kunnen stoppen?
daarom zijn er ook alleen maar ajax modsquote:Op maandag 5 mei 2008 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja maar hij mag wel onzin posten en ikke nie
God straft kennelijk bijna meteenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Telegraaf ofzoHeel verhaal terwijl er eigenlijk niks gebeurd is
Kunnen we weer wat vuurwerk voor afsteken bij UEFA-cup wedstrijden.quote:Drenthe levert Feyenoord nog half miljoen op
Het kampioenschap van Real Madrid levert Feyenoord een kleine meevaller op. Bij de transfer van Royston Drenthe (foto) naar de Spaanse club werd afgelopen zomer namelijk afgesproken dat de Rotterdammers bovenop de netto transfersom van 13 miljoen euro, nog eens 500.000 euro zouden krijgen als de Koninklijke dit seizoen de nationale titel zou pakken.
Van dat halve miljoen houdt Feyenoord evenwel maar 375.000 euro over, omdat de transferrechten van Drenthe vóór zijn vertrek voor een kwart werden verkocht aan de 24 investeerders in de Talent Pool I. Die mogen nu tezamen 125.000 euro verdelen, nadat ze vorig jaar na de transfer van Drenthe al ieder 130.000 euro kregen uitgekeerd.
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kunnen we weer wat vuurwerk voor afsteken bij UEFA-cup wedstrijden.
Venom is Ajax, Blawh ookquote:Op maandag 5 mei 2008 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daarom zijn er ook alleen maar ajax mods
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kunnen we weer wat vuurwerk voor afsteken bij UEFA-cup wedstrijden.
Sterk, origineel..quote:Op maandag 5 mei 2008 15:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Moeten al die joden hier geen bevrijdingsdag gaan vieren ofzo?
Daar huil ik niet over hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sterk, origineel..
Maar wel huilen als er een doek komt over Rotterdam en de oorlog
Daar zal dennis zich niet door aangesproken voelenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar huil ik niet over hoor.
Gebeurt andersom ook, mooiste doeken blijven toch voetbal-gerelateerd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar zal dennis zich niet door aangesproken voelen
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar zal dennis zich niet door aangesproken voelen
Ik denk dat het daar niet over ging.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:30 schreef denthemen het volgende:
[..]Ik denk niemand hier, want wie is er nou werkelijk bij geweest?
Joh, maar moet ik dan gaan roepen: OHHHH DAT MAG NIET!1!!!quote:
Moet je wel doen eigenlijk, alle modjes zijn immers joods.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Joh, maar moet ik dan gaan roepen: OHHHH DAT MAG NIET!1!!!
Ben jij ook al zo'n droeftoeter als Jorienquote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moet je wel doen eigenlijk, alle modjes zijn immers joods.
Wij hebben wel wat te vierenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n droeftoeter als Jorien?
Wij hebben de JC schaalquote:
Ik weet mij nog een leuke PM te herinneren waarin je vroeg welke club ik support....twee maanden geleden.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daarom zijn er ook alleen maar ajax mods
Voor Jorien is het (bijna) altijd prijs...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben de JC schaal![]()
![]()
Maar met wij? Wie bedoel je ermee? Anderlecht/psv/nec/nac/heracles/vvv/psg etc?
Goede vraag.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:44 schreef behangplakker het volgende:
Waarom is Van Marwijk bij VI genomineerd voor trainer van het jaar?
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |