Regel is volgens mij altijd helft van het aantal wedstrijden +1 van de hoogste competitie. Dus dan kom je aan 18. Alleen tellen ze Jong Feyenoord ook mee en ik geloof dat Feyenoord dat even vergeten was... Want voor het eerste zat ie aan 13 ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd... Ik ken de regels zelf niet, maar je gaat er wel van uit dat Feijenoord niet zo'n blunder zou maken. Zou kut zijn als ze geen kampioen meer worden.
Hadden ook niet anders van je verwacht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha, nee op neutrale zijde met een psv gast denk
Klopt. Alhoewel ik heb gehoord dat Feyenoord heeft nagevraagd aan de KNVB wie er mochten meedoen. Fer mocht wel, Wijnaldum niet. Het lijkt dus dat de KNVB zelf de jong Feyenoord wedstrijden zijn vergeten, al denk ik dat uitendelijk Feyenoord wel de punten in mindering zullen krijgen. Balen, maar ach, met dit soort elftallen gaat het er om dat de spelers zich individueel ontwikkelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Regel is volgens mij altijd helft van het aantal wedstrijden +1 van de hoogste competitie. Dus dan kom je aan 18. Alleen tellen ze Jong Feyenoord ook mee en ik geloof dat Feyenoord dat even vergeten was... Want voor het eerste zat ie aan 13 ofzo.
idd , alleen nu nog nietquote:Op zondag 4 mei 2008 16:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende keeper en van mij nog steeds zeer welkom
Ben ik in het licht van het clubbelang met je eens. Voor die jongens zou ik het wel erg zuur vinden, die knokken een heel jaar voor een prijs.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel ik heb gehoord dat Feyenoord heeft nagevraagd aan de KNVB wie er mochten meedoen. Fer mocht wel, Wijnaldum niet. Het lijkt dus dat de KNVB zelf de jong Feyenoord wedstrijden zijn vergeten, al denk ik dat uitendelijk Feyenoord wel de punten in mindering zullen krijgen. Balen, maar ach, met dit soort elftallen gaat het er om dat de spelers zich individueel ontwikkelen.
heeft ie dan een grote mond? heb ik wat gemist? leg uit...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Sheriff moet eerst maar eens zn grote bakkes houden en gewoon ballen vastpakken
ja, wat boeit jou het immers of ze kampioen wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dom, punten aftrekken wat mij betreft
domme fout, moet je voor gestraft worden ookquote:Op zondag 4 mei 2008 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heeft ie dan een grote mond? heb ik wat gemist? leg uit...
[..]
ja, wat boeit jou het immers of ze kampioen worden
Roept keer op keer dattie moet spelen..........sorry maar de trainer bepaald en kiest meestal de beste!!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heeft ie dan een grote mond? heb ik wat gemist? leg uit...
en als die speelt, blundert die , moven er meequote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Roept keer op keer dattie moet spelen..........sorry maar de trainer bepaald en kiest meestal de beste!!
Telegraaf ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 23:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Voetballer Denny Landzaat, middenvelder bij Feyenoord, kreeg zondagmiddag behoorlijk de schrik te pakken.
Op de provincialeweg N203 bij het Vlietsend te Krommenie brak het linkervoorwiel onder zijn peperdure jeep vandaan.
Als geluk bij een ongeluk gebeurde het bij een betrekkelijke lage snelheid, waardoor de auto overeind bleef. Landzaat die met zijn gezin in de auto zat, raakte bij het merkwaardig voorval wonder boven wonder niet gewond.
De reden van het aflopen van het wiel is waarschijnlijk het niet natrekken van de wielbouten, nadat hij nieuwe velgen had gekocht.
Landzaat werd door familie opgehaald, zijn auto werd door een berger opgehaald.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord heeft zich gemeld bij sparta voor Emnes aldus Hugo Borst.
AD dus, zeer betrouwbaar.quote:Feyenoord volgt Emnes
ROTTERDAM - Feyenoord heeft serieuze interesse in Spartaan Marvin Emnes. De jonge aanvaller wordt al maanden gevolgd door de scoutingstaf van Feyenoord en Sparta is inmiddels op de hoogte gesteld van de interesse.
afbeelding vergroten Emnes en Van Buuren in duel FOTO CARLA VOS/COR VOS
De jeugdinternational maakte met name in de tweede seizoenshelft grote indruk in het elftal van Foeke Booy. In het onderlinge duel tussen beide Rotterdamse clubs maakte Emnes dit seizoen de winnende treffer op het Kasteel.
al gezien,quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik las laatst dat jullie het hadden over Ron Vlaar die achter het stuur van de bus kroop , ik vond het volgende filmpje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_schrik_vrij__.htmlquote:Op zondag 4 mei 2008 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Telegraaf ofzoHeel verhaal terwijl er eigenlijk niks gebeurd is
Hebben ze de wereldbeker gewonnen?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik las laatst dat jullie het hadden over Ron Vlaar die achter het stuur van de bus kroop , ik vond het volgende filmpje![]()
gek zeg, een keeper die wil spelenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Roept keer op keer dattie moet spelen..........sorry maar de trainer bepaald en kiest meestal de beste!!
paar maanden terug rieptie op Rijnmond dattie zichzelf goed genoeg vondt om in Feyenoord 1 te spelen. Nou sorry Lodewijks weet echt wel wattie doet samen met Bert en volgend jaar Gertjan. Althans neem aan dat Lodewijks een grote stem heeft als keeperstrainerquote:Op maandag 5 mei 2008 07:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gek zeg, een keeper die wil spelen![]()
volgens mij heeft ie gezegd dat hij ergens wil spelen, niet dat de trainer hem in Feyenoord 1 moet zetten
hij komt op mij sympathiek over, totaal niet arrogant iig
quote:De kersverse winnaar van de KNVB-Beker is ook geïnteresseerd in Daniel de Ridder. De Amsterdamse buitenspeler komt bij Birmingham City amper aan spelen toe omdat coach Alex McLeish een ander type speler prefereert. (Diverse Britse tabloids)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |