Thé dus wel een leuke ervaring gehad. In plaats van een jaartje GVVV een jaartje Jong Feyenoord en kampioen. Blijkbaar niet goed genoeg voor meer. Maar goed, die heeft de hoofdklassers in zijn regio voor het uitkiezen nu.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ook doelman Erik Cummins, verdediger Ömer Özcelik en aanvaller Michael Thé zullen Feyenoord komende zomer gaan verlaten. De aflopende contracten van het drietal zullen niet verlengd worden. Cummins, Özcelik en Thé kwamen afgelopen seizoen uit voor Jong Feyenoord, waarmee ze het kampioenschap van de eerste divisie behaalden.
Mulder en, de in de winterstop aangetrokken, Darley.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:45 schreef methodmich het volgende:
Cummins heeft de pech dat Feyenoord in Erwin Mulder al een goede, jonge keeper heeft.
Ik neem aan dat je op de psv-zijde gaat staan tijdens de supercup?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
officieel wel, iedereen krijgt altijd 15.000 kaarten ofzo,
dat psv er 100 mee neemt is anders
haha, nee op neutrale zijde met een psv gast denkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de psv-zijde gaat staan tijdens de supercup?
Toch, dat overbruggingsfonds... In 2016 moet Feyenoord ineens héél veel gaan betalen. Dat kunnen ze nooit in één keer terug betalen, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:28 schreef methodmich het volgende:
De A1 geen kampioen geworden, speelden gelijk in Tilburg bij Willem II. Sparta A1 won van AZ A1 en staat nu gelijk, dus Feyenoord - Sparta in juniorenversie komende week om de landstitel.
quote:De A-junioren van Feyenoord zijn er zaterdagmiddag in Tilburg nog niet in geslaagd landskampioen te worden. Door met 1-1 gelijk te spelen tegen Willem II was de ploeg afhankelijk van het resultaat bij de wedstrijd Sparta Rotterdam A1 - AZ A1. De thuisploeg won met 3-2, waardoor beide ploegen eindigen op 56 punten.
Tegen Willem II creëerde Feyenoord al snel een uitstekende uitgangspositie. Zes minuten onderweg trok buitenspeler Jordao Pattinama de bal voor op spits Hanne Hagary, die ter hoogte van de penaltystip doeltreffend uithaalde: 0-1. De koploper zocht vlot combinerend naar de volgende treffer en kreeg daar voor rust al meer dan tien riante mogelijkheden voor.
Vijf maal stond een Feyenoorder oog in oog met de Willem II doelman, even zo vaak kon de technische staf gedesillusioneerd weer gaan zitten. Vlak voor het rustsignaal raakte het elftal de voorsprong zelfs kwijt. Vanaf het middenveld werd te traag gereageerd op een Tilburgse aanval, na enig duw en trekwerk wees de scheidsrechter resoluut naar de strafschopstip. Keeper Darley Ramon Torres kon de inzet niet keren: 1-1.
Na de thee zocht Feyenoord geforceerd naar het doelpunt dat het landskampioenschap op had moeten leveren. De Rotterdammers liepen uit de veldbezetting en gingen te opportunistisch voetballen. ‘Maar ook in de tweede helft kregen we een aantal zeer goede kansen op de overwinning’, zei trainer Jean-Paul van Gastel na afloop. ‘Het mocht helaas niet zo zijn. Dit is erg jammer. We kunnen terugkijken op een goede wedstrijd maar we hebben onszelf te kort gedaan met een punt.’
Wanneer het Rotterdamse onderonsje om de landstitel plaatsvindt is nog niet bekend.
Opstelling Feyenoord A1:
Darley Ramon Torres; Nelom, Nieveld, Pique, Leerdam; Fer, Kobussen, Janota (85’ Isoufi); Pedro, Hagary, Pattinama
tsjaaaquote:Mogelijk punten in mindering voor Feyenoord A1 na blunder
Feyenoord heeft Leroy Fer onrechtmatig laten meespelen in de wedstrijd van de landelijke jeugd tegen Willem II (1-1). De middenvelder heeft dit seizoen meer dan 18 wedstrijden voor Feyenoord en Jong Feyenoord gespeeld en mocht daardoor niet meer voor het hoogste A-team uitkomen.
De aanklager van de KNVB moet nu beslissen welke sanctie er tegen Feyenoord wordt genomen.
Als het team van Van Gastel punten in mindering worden gebracht is Sparta A1, dat van AZ won, kampioen. Een beslissingsduel om de titel tussen de Rotterdamse ploegen is dan onnodig.
Bron: RTV Rijnmond
Haha zou weer des Feyenoords zijn mocht het zo zijnquote:
vind het meer iets voor PSVquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Haha zou weer des Feyenoords zijn mocht het zo zijn
dom, punten aftrekken wat mij betreftquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Haha zou weer des Feyenoords zijn mocht het zo zijn
quote:Roy Makaay wil niet weg bij Feyenoord
Roy Makaay is niet van plan om Feyenoord al na één seizoen te verlaten. De spits is teleurgesteld in de prestaties van zijn ploeg, maar speelt ook volgend seizoen nog in Rotterdam. Er zou veel belangstelling zijn voor Makaay, die dit seizoen dertien keer scoorde. Maar: 'Feyenoord heeft er veel voor gedaan om mij hier naartoe te halen en ik wil de club niet verlaten', aldus de routinier tegen Sportweek. 'Roy is geen wegloper', voegt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen daar nog aan toe.
Feyenoord nam Makaay afgelopen zomer voor ruim vier miljoen euro over van Bayern München. In Rotterdam startte de voormalig international sterk, maar daarna kende hij een mindere periode. Bovendien scheurde hij zijn enkelbanden.
Ik geef je gelijk wat betreft het foutief spellen van ajax en psv e.d. Je maakt alleen jezelf belachelijk om een post later feyenoord met een kleine letter te spellen en ajax met een hoofdletter. Welke volwassen vent doet zoiets nou op het internetquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zodra iemand Ajaks of zo gaat typen is hij al niet meer geloofwaardig. Welke volwassen vent doet zoiets nou op internet?
Idd... Ik ken de regels zelf niet, maar je gaat er wel van uit dat Feijenoord niet zo'n blunder zou maken. Zou kut zijn als ze geen kampioen meer worden.quote:
Heel erg dom inderdaad, al kan ik me wel voorstellen dat er met al die regels een keer een fout wordt gemaakt, Daar kan je op wachten. Alleen wel erg cru dat het in de laatste wedstrijd gebeurt.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd... Ik ken de regels zelf niet, maar je gaat er wel van uit dat Feijenoord niet zo'n blunder zou maken. Zou kut zijn als ze geen kampioen meer worden.
Wat je zegt.. En het blijft de A1, maar het zou wel leuk voor ze zijn. Al volg ik het eig. helemaal niet verder.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Heel erg dom inderdaad, al kan ik me wel voorstellen dat er met al die regels een keer een fout wordt gemaakt, Daar kan je op wachten. Alleen wel erg cru dat het in de laatste wedstrijd gebeurt.
Verder kan me dat kampioenschap eigenlijk weinig schelenLeuk hoor, maar meer ook niet.
Is gewoon een uitstekende keeper en van mij nog steeds zeer welkomquote:Op zondag 4 mei 2008 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje wil nog 3 jaar vlammen bij Vitesse en dan een mooie transfer en hij amieert Feyenoord als topclub.
Dus jullie hebben nog 3 jaar om wat miljoenen te sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |