quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel, volgens mij. Misschien dat ik het maar gewoon moet doen.
och... *knuffel*quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:14 schreef Cazman het volgende:
'tis niet eerlijk. Soms wil je gewoon thuis zijn en kan je makkelijk naar eindhoven en nu zit je ineens in lunteren huiswerk te make
Naar de Dolly Dotsquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL.. Ik kom nog wel eens richting zuiden. I promise. Wat gaan we eigenlijk 10 mei doen Ang3l?
Goh, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef Weemz het volgende:
Hihi... a younger theatermama
[ afbeelding ]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ja fijn... was het nog de laatste ook..... Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor, ik moet afsluiten!
Maar goed. Terras in ehv dus, vanavond. Wien?
Nacht??? Ik heb het over vanavond hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijn
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-enquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn er al plannen? Ik heb hier thuis zojuist laten weten dat ik vanavond waarschijnlijk een terrasje pak. Maar rond welke tijdzone moet ik dan denken?
Ik weet niet of ik zeven uur ga reddenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-en
O, da's ook goed, dan zit ik ook iets ruimer in mijn tijd. Ik probeer hem al de hele tijd over te halen.. maar het lijkt alsof hij geen zin heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Da's iets voor Sebas. Die heeft alles strak wit in z'n huis. Incl PC en zo. Maar nog geen laptopquote:
Ik dacht al, moeten mensen niet eten of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
Ik moet eerst werken, dan boodschappen doen, dan eten, dan slapen, dan douchen, dan omkleden en dan de stad in.quote:En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Ja hè? En dan heb je nog niet eens alles gehoord...quote:
Die bende van ons wilde al om 20:00 in de stad zijn. Ik zei al, dan slaap ik nog man!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Smoesjes.
Ik ben ook best zielig!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Gelukkig zijn wij al twee grote zielen.
Ja, maar jij bent zielig in je eigen huis terwijl je slaaptquote:
goh dus indirect ben ik je typequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh, ik zeg maar niks
ik heb ermee gedate en nu zijn we toch maar vrienden![]()
Jamaar jamaar!!!! Nou ga ik me schuldig voelen om iets wat ik zelf niet verzonnen heb en nooitt in toegestemd heb te gaan doen!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zielig in je eigen huis terwijl je slaapten DR34M3R en ik aan de drankjes zitten, daar heb ik dus geen boodschap aan.
Oh, het werktquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar!!!! Nou ga ik me schuldig voelen om iets wat ik zelf niet verzonnen heb en nooitt in toegestemd heb te gaan doen!!!!!
Natuuuuuurlijk zou ik dat gezellig vinden. Tot acht uur kun je toch gewoon? Kom je bij ons lekker indrinken.. .mits we een plaatsje op het terras kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, het werkt? Dan ga ik nog even door. Want misschien is dit wel de enige keer dat ik meega. En natuurlijk zal ik me prima vermaken met DR34M3R hoor, dus als je er niet bij wil zijn, hoewel ik het wel gezellig zou vinden en DR34M3R vast ook, moet je het zelf weten.
*GROM*quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, het werkt? Dan ga ik nog even door. Want misschien is dit wel de enige keer dat ik meega. En natuurlijk zal ik me prima vermaken met DR34M3R hoor, dus als je er niet bij wil zijn, hoewel ik het wel gezellig zou vinden en DR34M3R vast ook, moet je het zelf weten.
Vind kort haar beter bij hem passen trouwens!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh, ik zeg maar niks
ik heb ermee gedate en nu zijn we toch maar vrienden![]()
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik hetquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://rss.buienradar.nl/256x256.php?id=124020080412.
paraplu mee op het terrasquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://rss.buienradar.nl/256x256.php?id=124020080412.
We zouden daar eest naartoe gaan. Maar uiteindelijk hebben we toch maar Dunya&Desie gekozen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
paraplu mee op het terras
En de 'bucket list' is gaaf!!
Heb hem op de harde schijfquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
We zouden daar eest naartoe gaan. Maar uiteindelijk hebben we toch maar Dunya&Desie gekozen.
ach bekijk het zo, alle regen die nu valt, en geloof me hier komt het met BAKKEN uit de hemel, die valt straks niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik het
Kom je naar Utrecht dan? Zo nee, dan heb ik daar niks aanquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik het
Wat let je om naar ehv te komen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom je naar Utrecht dan? Zo nee, dan heb ik daar niks aan.
Dat was geen afspraak net, dat was een vraagquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb met iemand afgesproken in Utrecht.
Met een Macbook Air erin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga naar huis.. ik kan mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en ga kijken of die langverwachte enveloppe eindelijk in de bus ligt...
Ik heb zo mijn trekjes jaquote:
Nee, de scheidingspapieren... Er lagen 2 enveloppen in de bus. De bovenste was van UPC, maar.. er lag er nog eentje onder: de .. tandartsrekeningquote:
en dus korter slapen nu... Dat weeeet je toch, dat dat niet ff snel kan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Nee het feit dat ik "ff snel" boodschappen wilde doen bij de AH XL maar dat "ff snel" er niet inzit als Tante V meegaat
tuurlijk niet, als ik iets heb geleerd op vakanties is het me vooral niet te bemoeien met de planning van de localo'squote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, de scheidingspapieren... Er lagen 2 enveloppen in de bus. De bovenste was van UPC, maar.. er lag er nog eentje onder: de .. tandartsrekening![]()
En dus moet ik nog langer geduld hebben...
@ Ang3l: dat die planning in de war ligt komt toch niet door de terugkeer van Stroek hoop ik?
Ik moet morgen en overmogen overwerkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:09 schreef Ang3l het volgende:
Mijn "weekend" is nog niet begonnen of m'n planning ligt NU al in duigen
Maar......... ik heb wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, een PLANT!
Niet als ik niet weet waar Nederland begintquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Maar je weet toch wel uit je hoofd hoe NL er uitziet?
Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niet als ik niet weet waar Nederland begint
Only in Americaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt?
Ben jij ook zo iemand die tijdens de vakantie niet goed kan aanwijzen waar het desbetreffende land ligt op de wereldkaart?
Nee hoor, daar hebben Nederlanders ook moeite meequote:
Sam, jij als stoere heteroman moet je nu toch echt schamen, een vrijgezellenfeest is over het algemeen alleen met sexegelijken (Sexegezellen, maar of ie die had begrepen..., of sexegezelligquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:42 schreef samjustme het volgende:
Snik een vriendin had vrijgezellenfeest met een stripper en ik was niet uitgenodigd grr.
Bij een mannen vrijgezellenfeest hoef ik echt niet bij te zijn bah een vrouwelijke stripper walgelijk zeg ik je!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam, jij als stoere heteroman moet je nu toch echt schamen, een vrijgezellenfeest is over het algemeen alleen met sexegelijken (Sexegezellen, maar of ie die had begrepen..., of sexegezellig)
Ik zie dat je nog steeds lekker gespierd uitzietquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Weemz het volgende:
Tssss. Zo naar bed omdat ik morgen om 07:00 moet werken...
je mist volkomen het punt, het gaat echt niet alleen om een stripper hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij een mannen vrijgezellenfeest hoef ik echt niet bij te zijn bah een vrouwelijke stripper walgelijk zeg ik je!
Stoer ben ik niet echt wel af en toe hetero looking als ik wil.
[..]
Ik zie dat je nog steeds lekker gespierd uitziet.
Vrijgezellenfeest voor een homo impliceert een langdurige en monogame relatie tussen twee mannen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je mist volkomen het punt, het gaat echt niet alleen om een stripper hoor
en wat te denken voor een vrijgezellenfeest van een homo?
Einstein I got it, val je nog steeds op twinksquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je mist volkomen het punt, het gaat echt niet alleen om een stripper hoor
en wat te denken voor een vrijgezellenfeest van een homo?
tellquote:Op woensdag 30 april 2008 00:17 schreef DR34M3R het volgende:
koninginnenacht in ehv is gezellig! En ja.. het is niet alleen bij dat terrasje gebleven
ik is weer terug, dus kan het tempo weer omhoogquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:32 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb het allemaal doorstaan! Maar ben nu kapot. Slapen dus en morgen weer fris en fruitig naar de zooi-markt. Waarna ik lekker ga uit eten met mijn gebakjes (en 2 buurgroepen en 1 collega!)
Maaruh... waarom gaan we zo snel in ene!?
nou.. ook de rest van de binnenstad dusquote:
ja wat is dat voor nieuw beleid dat jullie morgen gewoon heel de dag "normaal" open zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:54 schreef Weemz het volgende:
Tssss. Zo naar bed omdat ik morgen om 07:00 moet werken...
dank, dank voor het warme welkomquote:
Oh, en Erik, door al dat lekkere eten en drinken is het nu wel iets meer Stroekje dan voordat ik op vakantie gingquote:
Haajquote:
keigezelligquote:Op woensdag 30 april 2008 02:51 schreef MisterO het volgende:
Grunn was keigezellig!nu 4 uurtjes slapen en op naar Amsterdam
quote:Op woensdag 30 april 2008 03:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Wat ben je toch knus en schattig!
Nie waar!quote:Op woensdag 30 april 2008 03:17 schreef Ang3l het volgende:
Godverdomme zeg ......... *ploft neer* .... bier sucks..........
Ja, maar dat was echt alleen dat glas. Ik denk dat we het eerste glas van een nieuwe fust hadden of zo. Smaakte alsof ze er een ventieltje of condoom in hadden zitten soppenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is dat de reden wel. Al was er raar bier. Vraag maar aan Ang3l, beetje rubberig.
nee tis een lege stad vandaag :pquote:Op woensdag 30 april 2008 11:00 schreef wonderer het volgende:
Zijn er vanmiddag nog meer mensen in ehv?
Smartassquote:
Niet gewoon festivalbier?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is dat de reden wel. Al was er raar bier. Vraag maar aan Ang3l, beetje rubberig.
Ja soms zijn ze best schattigquote:
quote:En je bent zelf ook niet stom.
Geen bier?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee. Ik denk rommelmarkten enzo. Kindjes met blokfluiten en dat soort dingen.
http://www.oranjedegekste.nlquote:Op woensdag 30 april 2008 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee. Ik denk rommelmarkten enzo. Kindjes met blokfluiten en dat soort dingen.
Eigenlijk alleen maar muziek dus?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.oranjedegekste.nl
Wel iets meer hoor
Heeeeeeeel veeeeel muziek jaquote:
Ik moet om 14:15 optreden, daarna ff omkleden en dan gaan we de stad inquote:Zie ik jou daar nog, vlinder?
Cool, dan sms ik je wel rond een uur of vier of zo?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeeeel veeeeel muziek ja
[..]
Ik moet om 14:15 optreden, daarna ff omkleden en dan gaan we de stad in
Okee, gezelligquote:Op woensdag 30 april 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Dan verwacht ik al wel in de stad te zijn ja
Herstel: 3e xquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Da's al de 2e x dat Noah's Arc gebruikt maakt van Joshua Radin
*verder kijk*
¿Que?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef samjustme het volgende:
Ik zie dat je nog steeds lekker gespierd uitziet.
Morgen dicht vanwege hemelvaart, dus vandaag hele dag open om te compenseren... En druk dat het was!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:31 schreef Stroekie het volgende:
ja wat is dat voor nieuw beleid dat jullie morgen gewoon heel de dag "normaal" open zijn
volgens mij was dat toch andere jaren maar tot 13.00 uur of zo? of wordt dat niet op het hoofdkantoor bedacht en kan elk filiaal dat zelf regelen ?
Het ging zoooooooooooo kutquote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezier!
Ohh... jammer! Hoe komt 't?quote:
sterker noghet impliceert zelfs trouwen , maar het kan wel in Nuenen is destijds het eerste homohuwelijk onder de vlag van geregistreerd partnerschapquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest voor een homo impliceert een langdurige en monogame relatie tussen twee mannen...
wat heeft dat er nou weer mee te maken!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Einstein I got it, val je nog steeds op twinks.
Muziek stond veels te zacht waardoor je alle cues niet kon horen in 't begin "Moeten we nu?" "Geen idee!"quote:
LOLquote:Op woensdag 30 april 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Had niemand even kunnen waarschuwen dat heel Brabant in Eindhoven zou zijn vandaag?
Amsterdam was centraal station ook afgeslotenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik hoorde net zelfs dat het afgesloten is vanwege de extreme drukte...
http://www.nu.nl/news/154(...)_naar_Eindhoven.html
Erg hequote:Op woensdag 30 april 2008 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik hoorde net zelfs dat het afgesloten is vanwege de extreme drukte...
http://www.nu.nl/news/154(...)_naar_Eindhoven.html
't weer was ook verassend goed.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg heHet was echt niet normaal zo druk als 't was dit jaar. Was? IS!
toch wel, maar dan wel 9 uur verderop in Santa Claraquote:Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef Tomasso het volgende:
Het is heul geen lekker weer voor een terras
waarom alleen terug?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:58 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het gruwelijk. Blij dat ik er wegkon
De bus terug was trouwens gratis
De chauffeur op de heenweg staakte nietquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
*hips*
[/vlarp]
Whehe, super koninginnedag gehad. Om 6 uur al helemaal zat zijn! En nu nog steeds trouwnes, ben net thuis
. Zo ontzettend leuk gehad.
Niet altijd nee.quote:
Ben ik ook geweest, in Woensel. Was rustig. Wel twee bekende nichten tegen het lijf gelopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En ik heb helemaal niets gemerkt van alle drukte. Bij de AH XL was het zelfs heerlijk rustig..
quote:
Ja, gisterenavond was erg leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 08:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goooeeeeiemorgen! Wat heb jij goede zin zo vroeg op een vrije dag?
Ja, het is lekker weer. Volgens weeronline.nl zou het hier gaan onweren vanmiddag en vanavond, maar ik gok het er op en stap op de fiets richting Waalre. Of zal ik toch de auto van mijn ouders lenen...? nah, het blijft wel droog tot we weer thuis zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond was erg leuk. En ik heb niks van een kater ofzo, terwijl ik echt vanalles heb gedronken en niet te weinig ook
. En het is lekker weer. En het is een vrije dag.
Ik wist niet dat Belgie ook Koninginnedag vierdequote:Op woensdag 30 april 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Had niemand even kunnen waarschuwen dat heel Brabant in Eindhoven zou zijn vandaag?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Belgie ook Koninginnedag vierde
Nah, daar ben ik niet zo van.quote:
bel jij mijn baas dan even om dat te vertellen.....quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
en EINDELIJK zijn we op 1 mei, de dag van de arbeid weer vrij, zoals het HOORT
Die is mooi, net zo al "ik was vergeten"quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Acda en de Munnik- "Stel dat we wel" Nachtmuziek
stel dat we echt,
stel dat ik hier dus echt met jou,
kun je je...
Lief ik krijg het echt niet voor elkaar.
Niet dat ik niet,
ik, dat ik, o mijn God,
ik krijg het er niet uit.
Stel dat we wel,
stel dat we echt,
dat is toch raar.
Stel dat we wel,
dat jij en ik,
dat kan misschien,
dus stel je voor,
dat wij dus samen,
dat dus jij en ik, hou op!
Hoe kan een mens,
wat zeg je? Weet ik veel,
ik heb het niet bedacht,
jij kwam en zette alles op z’n kop.
(Stel dat we wel) Wat nou stel?
't is een vraag, door jou gesteld,
ik mag toch hopen
dat het niet,
zeg maar... een visje.
(Stel dat we wel) Van dat je dacht,
ach weet je wat ik doe,
ik gooi ‘t gewoon 's op,
want dat ik nu,
grote paniek, m’n lief
dat wist je,
dat wist je.
Je wist het.
Stel dat we wel,
stel dat we echt,
stel dat ik hier dus echt met jou,
kun je je...
Lief ik krijg het echt niet voor elkaar.
Niet dat ik niet,
ik, dat ik, o mijn God,
ik krijg het er niet uit.
Stel dat we wel,
stel dat we echt,
dat is toch raar.
Maar goed,
terug naar jouw vraag,
stel dat we, nee, niet stel, zou jij,
zoals je mij vroeg,
dus zou ik,
dan zeg ik 'stil'!
Je had een vraag,
je wou een antwoord,
goed, dat krijg je dan ook nu.
Mijn God, ik kan niet,
maar het antwoord is,
ik wil.
Ik wel!
(Stel dat we wel) Wat nou stel?
't is een vraag, door jou gesteld,
ik mag toch hopen
dat het niet,
zeg maar... een visje.
(Stel dat we wel) Van dat je dacht,
ach weet je wat ik doe,
ik gooi ‘t gewoon 's op,
want dat ik nu,
grote paniek, m’n lief
dat wist je,
dat wist je.
(Stel dat we wel) Stel dat we wel…
(Stel dat we wel) Stel dat we wel…
(Stel dat we wel)
Nee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Zou dat het zijn? Dat ik die gewoon al weken niet gedroomd heb en ik daarom steeds overal in slaap val?
Nou, dan vond ik mijn reden wel wat romantischer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Komt omdat je gister gewoon te veel hebt gezopen en te weinig hebt geslapen.
*BUZZ* Wrong!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee.
Komt omdat je gister gewoon te veel hebt gezopen en te weinig hebt geslapen.
Ik ga voor een andere... ga eens naar de huisarts en laat je bloed prikken, wil je? Je vermoeidheid lijkt chronisch te worden. Praat met hem, kijk of er een andere oorzaak is, als het niet lichamelijk is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*BUZZ* Wrong!
Ik heb gister misschien 4 bier op. Lijkt me niet veel, wel?
En ik heb van 4:30 tot 14:30 geslapen. Zou toch genoeg moeten zijn.
Ik ga voor Erik's reden
Ja, chagrijnig. Altijd het ergste somberste denken. Je zal wel te veel gezopen hebben en te weinig geslapen enzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:03 schreef Tomasso het volgende:
Ja, lief. Fabeltjes geloven. Huppelende roze eenhoorns enzo.
Maandafsluitingquote:
Als het goed verdient, waarom niet!? Dan kun je misschien toch nog kijken voor een leuk huisje in Rotterdam...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maandafsluiting. Binnenkort zal ik zeer waarschijnljk naar een ander bedrijf moeten voor een opdracht daar maken ze pas echt bond, tot een uur s'nachts overwerken af en toe
.
Hebben wij ookquote:
Staat je goed!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Staan groene lenzen mij? ik vind van wel
Ik heb al een baan, ik werk via detacheringbedrijf. Ik verdien niet slecht voor iemand die 25 is, maar ja huizen zijn gewoon te duur tegenwoordigquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als het goed verdient, waarom niet!? Dan kun je misschien toch nog kijken voor een leuk huisje in Rotterdam...
staat je natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik heb blauwe besteld.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo dequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, Chinees goed voor buikpijn.
Op sterkte... dus niet op voorraadquote:
Oooh het was eerder: note to self. Chinees is goed voor buikpijn notquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik pijn heb. In mijn buik. En dat vind ik wel eenwaard.
De chinees zorgde dus voor buikpijn, en hielp er niet tegen. Zo bedoelde ik het
Toch niet bij Da Ching besteld he?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, Chinees goed voor buikpijn.
Zo erg is Da Ching toch niet?quote:
Ik trek het slecht, maar m'n vrienden overleven het idd meestal wel.quote:
Woont hij ook in Eindhoven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Eigenwijze jongens.
Sebas heeft al een week last van z'n oor. Is ie afgelopen weekend naar de dokter geweest, oren uit laten spuiten en ff nara laten kijken, blijkt het oorontsteking te zijn. "Gaat wel weer over" zei de dokter. "Geef hem toch maar neusspray" zei de assistent.
Inmiddels gaat het geen steek beter. Hoort aan 1 kant niks, doet zeer, constante pieptoon en nu ook opgezwollen klieren en keelpijn. Wordt wakker met bloed in z'n mond en is misselijk en constant duizelig (oor, evenwichtsoorgaan, etc). Maar teruggaan naar de dokter? Neuh. "Hij zei dat het wel over ging!" Bull! Als je na een week nog steeds geen verbetering hebt maar juist alleen maar verslechtering dan gaat het dus NIET vanzelf over.
GA TERUG NAAR DE DOKTER!!!!!!!!!!!!!!!
(ja moet schreeuwend, want hij hoort niet goed nu)
Nee, Tilburg. En blijkbaar is zijn dokter op vakantie nu. Maar goed, er is toch wel een waarnemend arts? En anders heb je altijd nog de huisartsenpost bij het ziekenhuis. Hij heeft me beloofd morgen te gaan. Ben benieuwd.quote:
Dennis van DGK?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap de huisartsen niet, de mijne deed ook vrij makkelijk over mijn ooginfectie, pas als het echt uit de hand loopt (blindquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, Tilburg. En blijkbaar is zijn dokter op vakantie nu. Maar goed, er is toch wel een waarnemend arts? En anders heb je altijd nog de huisartsenpost bij het ziekenhuis. Hij heeft me beloofd morgen te gaan. Ben benieuwd.
Dennisquote:
Gewoon van te voren beetje research doen en zeggen dat je dit en dat wilt. Hier werkt het iig., ik krijg de ene recept na de andere als ik het wil.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik snap de huisartsen niet, de mijne deed ook vrij makkelijk over mijn ooginfectie, pas als het echt uit de hand loopt (blind) mocht ik naar de oogarts.
Sterkte en hi kan trouwens gewoon naar ziekenhuis eerste hulp, het liefst zo vroeg mogelijk in de ochtend. Zijn huisarts zal het niet leuk vinden dat ie zonder doorverwijzing door een specialist geholpen zal worden maar dat lijkt me toch het beste in dit geval.
whahahahaha, zo dáár wil ik echt niet mee vergeleken worden, wat een sukkeltje is dat zegquote:
De commentator had nog een geweldige opmerking:quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis. 3 uur per ochtend voor de spiegel, half flesje parfum elke 5 minuten, een janksnol aan je arm, daar ongepland een kind mee krijgen,
.
Ja dat was echt heel erg! zo ben ik 'heulmaal niet!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dennis. 3 uur per ochtend voor de spiegel, half flesje parfum elke 5 minuten, een janksnol aan je arm, daar ongepland een kind mee krijgen,
.
Je bent trouwens niet op msnquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
whahahahaha, zo dáár wil ik echt niet mee vergeleken worden, wat een sukkeltje is dat zeg
Neh, ik zat net naar voetbal te kijken, halve finale Uefa cup, niet dat het hier iemand boeitquote:
OMG sinds wanneer ben je een voetballiefhebber jij straight boy, je bent nog nichteriger dan ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, ik zat net naar voetbal te kijken, halve finale Uefa cup, niet dat het hier iemand boeit![]()
Ik ga zo lekker slapen, om 8 uur alweer rijles
HOAX!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, ik zat net naar voetbal te kijken, halve finale Uefa cup, niet dat het hier iemand boeit![]()
Ik ga zo lekker slapen, om 8 uur alweer rijles
De Gouden Kooi is interessant hoor, vanuit psychologisch oogpuntquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
Jullie lijken mijn cliënten wel... Hersenloze tv....
Niet alles hoeft diepgang te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
Jullie lijken mijn cliënten wel... Hersenloze tv....
Humz, dan zal ik het ook maar eens gaan kijken, maar was het niet al afgelopen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is interessant hoor, vanuit psychologisch oogpunt. Niet dat ik het zo bekijk, maar goed.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
Weltrusten MisterO.
Bij het weggetje, waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Doe ik niet aanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
Weltrusten MisterO.
Bij het weggetje, waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:14 schreef Cahir het volgende:
Ik word altijd depri/chago als ik DGK kijk.
Eind mei loopt het af.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz, dan zal ik het ook maar eens gaan kijken, maar was het niet al afgelopen of iets dergelijks?
Ik heb geen tv programma nodig om geen diepgang te hebben, ik ben de personificatie van oppervlakkig en inhoudsloos...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet alles hoeft diepgang te hebbenen het is weleens lekker om gewoon over onzin te praten toch?
![]()
Been dare, done that. Vroeger als mijn vader studio sport ging kijken, dan was er tenminste geen ruzie in huis. Rust! (dat is dus mijn associatie met het melodietje en studiosport...)quote:En ik kijk voetbal en Studio Sport ja, geen Hoax!
Hypocriet!quote:
Hypocriet!quote:
OPen een topic in KPD.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
Weltrusten MisterO.
Waarom kijk je het dan? (ik neem gemakshalve aan dat je het dus ook kijkt...)quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe net alsof ik niet oppervlakkig ben.
Ik kijk heel soms. Als er niks anders is (rond 12 uur). En verder vind ik huub welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom kijk je het dan? (ik neem gemakshalve aan dat je het dus ook kijkt...)
Huub?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik kijk heel soms. Als er niks anders is (rond 12 uur). En verder vind ik huub wel.
Done: fellatioquote:
Ik ben maagdquote:
Ik heb het in ieder geval geprobeerd...quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik mustafa ben met 12 kamelen uit het oosten.
Volgens The_Terminator moet het in SEXquote:
Probeer maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens The_Terminator moet het in SEX
Als je mij die vraag nog eens uitlegt, wil ik hem wel proberen te beantwoorden!quote:
Done: FellatiOquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens The_Terminator moet het in SEX
in de woestijn tussen die kamelen, zat Mustafa met zijn dingetje te spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik mustafa ben met 12 kamelen uit het oosten.
Moest jij niet slapen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de woestijn tussen die kamelen, zat Mustafa met zijn dingetje te spelen
FellatiOquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je mij die vraag nog eens uitlegt, wil ik hem wel proberen te beantwoorden!
Hee jij, beantwoord mn vraag eerst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |