quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel, volgens mij. Misschien dat ik het maar gewoon moet doen.
och... *knuffel*quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:14 schreef Cazman het volgende:
'tis niet eerlijk. Soms wil je gewoon thuis zijn en kan je makkelijk naar eindhoven en nu zit je ineens in lunteren huiswerk te make
Naar de Dolly Dotsquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL.. Ik kom nog wel eens richting zuiden. I promise. Wat gaan we eigenlijk 10 mei doen Ang3l?
Goh, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef Weemz het volgende:
Hihi... a younger theatermama
[ afbeelding ]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ja fijn... was het nog de laatste ook..... Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor, ik moet afsluiten!
Maar goed. Terras in ehv dus, vanavond. Wien?
Nacht??? Ik heb het over vanavond hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijn
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-enquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn er al plannen? Ik heb hier thuis zojuist laten weten dat ik vanavond waarschijnlijk een terrasje pak. Maar rond welke tijdzone moet ik dan denken?
Ik weet niet of ik zeven uur ga reddenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-en
O, da's ook goed, dan zit ik ook iets ruimer in mijn tijd. Ik probeer hem al de hele tijd over te halen.. maar het lijkt alsof hij geen zin heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Da's iets voor Sebas. Die heeft alles strak wit in z'n huis. Incl PC en zo. Maar nog geen laptopquote:
Ik dacht al, moeten mensen niet eten of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
Ik moet eerst werken, dan boodschappen doen, dan eten, dan slapen, dan douchen, dan omkleden en dan de stad in.quote:En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Ja hè? En dan heb je nog niet eens alles gehoord...quote:
Die bende van ons wilde al om 20:00 in de stad zijn. Ik zei al, dan slaap ik nog man!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Smoesjes.
Ik ben ook best zielig!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Gelukkig zijn wij al twee grote zielen.
Ja, maar jij bent zielig in je eigen huis terwijl je slaaptquote:
goh dus indirect ben ik je typequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh, ik zeg maar niks
ik heb ermee gedate en nu zijn we toch maar vrienden![]()
Jamaar jamaar!!!! Nou ga ik me schuldig voelen om iets wat ik zelf niet verzonnen heb en nooitt in toegestemd heb te gaan doen!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zielig in je eigen huis terwijl je slaapten DR34M3R en ik aan de drankjes zitten, daar heb ik dus geen boodschap aan.
Oh, het werktquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar!!!! Nou ga ik me schuldig voelen om iets wat ik zelf niet verzonnen heb en nooitt in toegestemd heb te gaan doen!!!!!
Natuuuuuurlijk zou ik dat gezellig vinden. Tot acht uur kun je toch gewoon? Kom je bij ons lekker indrinken.. .mits we een plaatsje op het terras kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, het werkt? Dan ga ik nog even door. Want misschien is dit wel de enige keer dat ik meega. En natuurlijk zal ik me prima vermaken met DR34M3R hoor, dus als je er niet bij wil zijn, hoewel ik het wel gezellig zou vinden en DR34M3R vast ook, moet je het zelf weten.
*GROM*quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, het werkt? Dan ga ik nog even door. Want misschien is dit wel de enige keer dat ik meega. En natuurlijk zal ik me prima vermaken met DR34M3R hoor, dus als je er niet bij wil zijn, hoewel ik het wel gezellig zou vinden en DR34M3R vast ook, moet je het zelf weten.
Vind kort haar beter bij hem passen trouwens!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh, ik zeg maar niks
ik heb ermee gedate en nu zijn we toch maar vrienden![]()
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik hetquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://rss.buienradar.nl/256x256.php?id=124020080412.
paraplu mee op het terrasquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://rss.buienradar.nl/256x256.php?id=124020080412.
We zouden daar eest naartoe gaan. Maar uiteindelijk hebben we toch maar Dunya&Desie gekozen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
paraplu mee op het terras
En de 'bucket list' is gaaf!!
Heb hem op de harde schijfquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
We zouden daar eest naartoe gaan. Maar uiteindelijk hebben we toch maar Dunya&Desie gekozen.
ach bekijk het zo, alle regen die nu valt, en geloof me hier komt het met BAKKEN uit de hemel, die valt straks niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik het
Kom je naar Utrecht dan? Zo nee, dan heb ik daar niks aanquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, dat weet jij natuurlijk nog niet. Daar klopt niks van, als ik goed weer nodig heb, dan krijg ik het
Wat let je om naar ehv te komen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom je naar Utrecht dan? Zo nee, dan heb ik daar niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |