quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan wel, volgens mij. Misschien dat ik het maar gewoon moet doen.
och... *knuffel*quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:14 schreef Cazman het volgende:
'tis niet eerlijk. Soms wil je gewoon thuis zijn en kan je makkelijk naar eindhoven en nu zit je ineens in lunteren huiswerk te make
Naar de Dolly Dotsquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
LOL.. Ik kom nog wel eens richting zuiden. I promise. Wat gaan we eigenlijk 10 mei doen Ang3l?
Goh, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef Weemz het volgende:
Hihi... a younger theatermama
[ afbeelding ]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
Ja fijn... was het nog de laatste ook..... Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor, ik moet afsluiten!
Maar goed. Terras in ehv dus, vanavond. Wien?
Nacht??? Ik heb het over vanavond hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk naief dat je denkt dat er op Koninginnenacht terrasjes vrij zijn
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-enquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
ZIjn er al plannen? Ik heb hier thuis zojuist laten weten dat ik vanavond waarschijnlijk een terrasje pak. Maar rond welke tijdzone moet ik dan denken?
Ik weet niet of ik zeven uur ga reddenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uurtje of 7? ik werk tot een uur of zes, met een beetje geluk mag ik nog mijn scheiding in gaan schrijven op het gemeentehuis. Pin me niet vast op plus of min een kwartiertje hoor. Ik heb mijn gsm bij me, dus je kunt me gewoon bellen / sms-en
O, da's ook goed, dan zit ik ook iets ruimer in mijn tijd. Ik probeer hem al de hele tijd over te halen.. maar het lijkt alsof hij geen zin heeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Da's iets voor Sebas. Die heeft alles strak wit in z'n huis. Incl PC en zo. Maar nog geen laptopquote:
Ik dacht al, moeten mensen niet eten of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zeven uur ga redden, want we eten hier meestal rond half zeven, en dan moet ik dan nog naar de stad, dus voor mij wordt het dan tegen half acht denk ik.
Ik moet eerst werken, dan boodschappen doen, dan eten, dan slapen, dan douchen, dan omkleden en dan de stad in.quote:En ik dacht dat minstens Ang3l wel mee zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |