quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Sherlock, hij is homo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:32 schreef donroyco het volgende:
Oke.. na het zien van je fotoboek is me een ding duidelijk geworden.. TS is nog steeds maagd!
Dan moet ie toch wel een keer deep throat geweest zijn of nietquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Wat vind je van teabagging? Een stel geschoren balletjes in je mond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind pijpen best oke, maar vind het niet lollig als het zo grof moet....
Wil je dat ik er antwoord op geef?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat vind je van teabagging? Een stel geschoren balletjes in je mond.
Anders zou ik het niet vragen, hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil je dat ik er antwoord op geef?
Vraag mij af, waarom ben jij daar zo in geïnteresseerd?quote:
I wear my uglyness with pride!quote:
Omdat ik op je geil. Maar zou je het nu kunnen beantwoorden? Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vraag mij af, waarom ben jij daar zo in geïnteresseerd?
Een beetje respect mag ook wel Jaap, je zit hier niet in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ah fucking hell Ik moet KOTSEN van jouw foto ZO LELIJK... Ik snap best dat geen meisje jou zou willen hebben vandaar dat je het nu maar bij de mannen probeert. SICK FUCK SICK SICK SICK
Sorry. maar als iemand iets op de grond gooit moet je er ook meteen iets van zeggen,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Een beetje repect respect mag ook wel Jaap, je zit hier niet in de gouden kooi.
cerror. die josti die denkt dat hij was is met zijn bliepjes en zijn muts op zijn hoofd. sorry maar dat noem ik totaal geen held van internetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef MASD het volgende:
Jullie kunnen echt totaal niet bashen1 uurtje met cerror en je pleegt zelfmoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |