quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Sherlock, hij is homo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:32 schreef donroyco het volgende:
Oke.. na het zien van je fotoboek is me een ding duidelijk geworden.. TS is nog steeds maagd!
Dan moet ie toch wel een keer deep throat geweest zijn of nietquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom is het grappig/geil/leuk/lekker/erotisch om je lul tijdens de fellatio diep en bruut in iemands mond te duwen?
Wat vind je van teabagging? Een stel geschoren balletjes in je mond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind pijpen best oke, maar vind het niet lollig als het zo grof moet....
Wil je dat ik er antwoord op geef?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat vind je van teabagging? Een stel geschoren balletjes in je mond.
Anders zou ik het niet vragen, hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil je dat ik er antwoord op geef?
Vraag mij af, waarom ben jij daar zo in geïnteresseerd?quote:
I wear my uglyness with pride!quote:
Omdat ik op je geil. Maar zou je het nu kunnen beantwoorden? Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vraag mij af, waarom ben jij daar zo in geïnteresseerd?
Een beetje respect mag ook wel Jaap, je zit hier niet in de gouden kooi.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ah fucking hell Ik moet KOTSEN van jouw foto ZO LELIJK... Ik snap best dat geen meisje jou zou willen hebben vandaar dat je het nu maar bij de mannen probeert. SICK FUCK SICK SICK SICK
Sorry. maar als iemand iets op de grond gooit moet je er ook meteen iets van zeggen,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Een beetje repect respect mag ook wel Jaap, je zit hier niet in de gouden kooi.
cerror. die josti die denkt dat hij was is met zijn bliepjes en zijn muts op zijn hoofd. sorry maar dat noem ik totaal geen held van internetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef MASD het volgende:
Jullie kunnen echt totaal niet bashen1 uurtje met cerror en je pleegt zelfmoord.
Last van projectie?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:57 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ah fucking hell Ik moet KOTSEN van jouw foto ZO LELIJK... Ik snap best dat geen meisje jou zou willen hebben vandaar dat je het nu maar bij de mannen probeert. SICK FUCK SICK SICK SICK
Zoals jij hierop reageert is ook wat overdreven.(mijn mening)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Sorry. maar als iemand iets op de grond gooit moet je er ook meteen iets van zeggen,
Hmmm, ik word bij die gedachte alleen al beerig!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:56 schreef tijger74 het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 mei 2008 02:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vraag mij af, waarom ben jij daar zo in geïnteresseerd?
[/quote
Hij vraagt naar jouw mening, misschien valt hij wel op je.]
En doch zul je hem niet kunnen evenaren. Hij is een creatief genie in een gebied waar jij niet eens zou durven komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:01 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
cerror. die josti die denkt dat hij was is met zijn bliepjes en zijn muts op zijn hoofd. sorry maar dat noem ik totaal geen held van internet
Dank je, alleen jammer dat ik jou elke keer moet begeleiden...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:58 schreef Bleekmiddel het volgende:
Je beroep is ook echt totaal niet verassend je ziet er uit als een mongooltje
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:59 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ik val liever op, dan af!
Nee serieus Grappiger kan niet. Jij valt zeker op. Jij bent zeer uniek. Je moeder vond je ook een uniek persoon
Ik zou het niet eens willen. Ik blijf nog liever dom lelijk kansloos in de maatschappij ik ben nog liever dood dan dat ik een internetheld zou moeten spelen. al dan niet de held op een forum als fok.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:03 schreef MASD het volgende:
[..]
En doch zul je hem niet kunnen evenaren. Hij is een creatief genie in een gebied waar jij niet eens zou durven komen.
gij zult geen zaad verspillen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:00 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Sorry. maar als iemand iets op de grond gooit moet je er ook meteen iets van zeggen,
Wil jij je gesprekken met jezelf niet voeren in dit topic!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:03 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Serieus doe er wat aan. wilkerson is een prima merk
Bieren en beren allebij goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:04 schreef tijger74 het volgende:
wordt ff niet goed beerig gaat nu zeker beren??
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:04 schreef MASD het volgende:
Doe ook eens op mij reageren TS. Als je zo stoer bent om een baggertopic te openen moet je de consequenties aanvaarden. Antwoorden.
Vertel, wat wil je kwijt!?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:08 schreef MASD het volgende:
Oh god, wat zwak.Zo gauw je dus niet tegen reacties kunt reageer je maar niet meer? Ja, zo ga je ver komen in het leven. Laat jezelf niet zo kennen en ga eens tegen mij in, je beste geschut.
Wat vind je van teabaggen? Ik ben echt benieuwd, zelf ben ik er geen fan van. Net als die ene keer. Harige gozer. Zat er na afloop allemaal vuil in mijn mond. Echt zó ranzig.quote:
Had al antwoord gegeven... Maar geen probleem met teabaggen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat vind je van teabaggen? Ik ben echt benieuwd, zelf ben ik er geen fan van. Net als die ene keer. Harige gozer. Zat er na afloop allemaal vuil in mijn mond. Echt zó ranzig.
Ochja, voor pubers is de wereld nog magisch en willen alles ontdekken. Dat mag MASD dus ook.quote:
Ik vind alles best.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ochja, voor pubers is de wereld nog magisch en willen alles ontdekken. Dat mag MASD dus ook.
De wereld is een verschrikkelijk iets, dagelijks worden wij blootgesteld aan dingen waarvan wij niet eens wisten dat het kon. Aanslagen, zelfmoord, abortus, de top 40. Ik blijf liever veilig in mijn kamer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ochja, voor pubers is de wereld nog magisch en willen alles ontdekken. Dat mag MASD dus ook.
Mocht je wel serieus genomen willen worden, dan zeg je het maar...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:17 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ben blij dat TS mij niet al te serieus neemtchapeau
Je somt de geneugten van het leven op!quote:
Heb je weleens gehad dat degene met fallus te fanatiek is en je laat braken?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je somt de geneugten van het leven op!
Zie de OP, ja dus. En dat vind ik niet fijn...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat degene met fallus te fanatiek is en je laat braken?
Ik krijg daar altijd een Hai2U (niet op zoeken/googlen!) beeld bij.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zie de OP, ja dus. En dat vind ik niet fijn...
Maar er is een topic waar je dit soort vragen kwijt kunt: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad dat degene met fallus te fanatiek is en je laat braken?
Hmz en die teabag met die harige ballen waar je het eerder nog over had?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd een Hai2U (niet op zoeken/googlen!) beeld bij.Lijkt mij ook verschrikkelijk. Gelukkig hou ik het bij de vagijn.
Wel gegoogled, dat is niet gezond!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd een Hai2U (niet op zoeken/googlen!) beeld bij.Lijkt mij ook verschrikkelijk. Gelukkig hou ik het bij de vagijn.
Ik heb een hekel aan die gozer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar er is een topic waar je dit soort vragen kwijt kunt: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
Dat was een garpje. Ik ben hetero enzulks.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:32 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Hmz en die teabag met die harige ballen waar je het eerder nog over had?
Why!?quote:
Och, dat hoeft toch niets te betekenen...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat was een garpje. Ik ben hetero enzulks.
Hij is zoeen irritante homo, niks geen problemen met homo's maar blijf je gedragen als een gozer. Hij is gewoon een stereotype relnicht.quote:
Mja inderdaad. Bijvoorbeeld als je vader in de zomer in zijn korte broek over je heen gaat terwijl jij rustig op de bank zit, en hij de afstandsbediening wil pakken die achter je op het kastje ligt. Teabag kan ook per ongeluk zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och, dat hoeft toch niets te betekenen...
Iedereen mag zich toch uiten op de manier zoals hem dat goed dunkt. Ik bedoel dat dat niet overeenkomt met jouw normen en waarde pakket hoeft toch niet te betekenen dat iemand minder waard is, of dat je haatdragende gevoelens hoeft te koesteren?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij is zoeen irritante homo, niks geen problemen met homo's maar blijf je gedragen als een gozer. Hij is gewoon een stereotype relnicht.
Of jouw vader die op een parkeerplaats langs de weg staat te wachten op een leuke bear...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:41 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Bijvoorbeeld als je vader in de zomer in zijn korte broek over je heen gaat terwijl jij rustig op de bank zit, en hij de afstandsbediening wil pakken die achter je op het kastje ligt. Teabag kan ook per ongeluk zijn
Ik zou serieus best wel eens een keertje de parkingsex willen proberen. Mijn vrouw heeft het laten schemeren het niet erg te zouden vinden. als ik de kinderzitjes er uit haal. Ikzelf heb geen rijbewijs dus mijn vrouw zou mij zelfs er naar toe willen begeleiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of jouw vader die op een parkeerplaats langs de weg staat te wachten op een leuke bear...
dan wel met een man natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:49 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ik zou serieus best wel eens een keertje de parkingsex willen proberen. Mijn vrouw heeft het laten schemeren het niet erg te zouden vinden. als ik de kinderzitjes er uit haal. Ikzelf heb geen rijbewijs dus mijn vrouw zou mij zelfs er naar toe willen begeleiden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:49 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ik zou serieus best wel eens een keertje de parkingsex willen proberen. Mijn vrouw heeft het laten schemeren het niet erg te zouden vinden. als ik de kinderzitjes er uit haal. Ikzelf heb geen rijbewijs dus mijn vrouw zou mij zelfs er naar toe willen begeleiden.
Mijn vader is al zo'n 3 jaar doodquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Spreek anders met de vader van MASD af dan sta je er neiet voor niets en ga je toch niet geheel vreemd, want je doet het met een "bekende"
Misschien kan je vrouw nog assisteren? Bijv als jij je kaken vermoeid hebt dat zij het even voor je over neemt ofzo...
Overigens mag je volgens de koran gewoon een man in de kont nemen hoor, want dan is er niets aan de hand. Het is erger als jij in je kont word genomen, dan ben jij dus wel homo...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:50 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ben geen mietje, Dan ga je er ook voor en dan laat je je gewoon door 2 man in de reedt neuken.
Bleekmiddel wilt denk ook wel eens necrofilie uitproberen, heb ik uit bronnen gehoord...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn vader is al zo'n 3 jaar doodautoongeluk, trusten.
Dream on faggotquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bleekmiddel wilt denk ook wel eens necrofilie uitproberen, heb ik uit bronnen gehoord...
Je bedoeld "I dream about a faggot"quote:
Doe ff een poll!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:03 schreef remlof het volgende:
Hey, blijf eens ontopic, waarom wel of niet je fallus diep in de slokdarm te douwen?
Ik heb nog best een grote muil. Daar kom jij met je micropenis niet eens bijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:06 schreef hierissieweer het volgende:
Tenzij bleekwater de behoefte heeft om in zijn keel geneukt te worden!
Kappen met je geflame.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:07 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ik heb nog best een grote muil. Daar kom jij met je micropenis niet eens bij
Kan ie ook op een andere manier laten blijken.... Maarja dan zal ik het voortaan maar ondergaan...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:05 schreef RickTheGreatest het volgende:
Omdat die brede gespierde kerel dan even laat merken wie de bitch is tussen de flikkers.
Kappen met je geflame.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:06 schreef hierissieweer het volgende:
Tenzij bleekwater de behoefte heeft om in zijn keel geneukt te worden!
Ervaar het zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, maar wat is er leuk aan een harde pik in je reet dan?
Dacht juist dat jij die aandacht wel fijn zou vinden!quote:
Ik pas denk ik, ik stop mn pik liever in de keel van een dame of in de flamoes. Bruut.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:14 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik pas denk ik, ik stop mn pik liever in de keel van een dame of in de flamoes. Bruut.
Maar jij, succes.
Jij hebt geen objectieve biologie-les gehad over zenuwen en g-spots bij de man?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:09 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja, maar wat is er leuk aan een harde pik in je reet dan?
Zelfs voor een baggertopic vind ik je niet eens leuk..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:17 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ben blij dat TS mij niet al te serieus neemtchapeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |