abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58372802
Laatst wees iemand mij weer op deze http://redwing.hutman.net/~mreed/ geniale site.

Ik ben gaan nadenken, welke soorten users hebben we hier eigenlijk??

Na enig brainstormen kwam ik op de volgende types..

De KLB-kunstenaar.

Laat met paint zien waar de kots nu weer beland is. Verantwoordelijk voor vele volgeproeste toetsenborden.

De Granatengooier.

Begint vaak op KLB topics waar de meerderheid van users zich wel beledigd door moet voelen. Vaak iets in de trant van 'HBO-ers die denken' dat ze recht van spreken hebben. Waarop er vervolk\gens steevast een 10 pagina rel onstaat over Uni en MBO, EQ En IQ

Visstick relkloon.

Deze relkloon wil je overtuigen dat hij het IQ van een visstick heeft, door zoveel mogeliijk hersenloze opmerkingen uit te kramen. Deze kloon dienst zijn meester door een gehaat personage te creeren, waarmee het fijn rellen is. Naast dom overkomen probeert deze kloon dus ook nog de meest impopulaire operkingen te maken, en beweert hij tot een gemarginaliseerde groep te behoren (bijvoorbeeld allochtoon of uitkeringstrekker)

Dawkins bulldog.
Allergisch voor gelovigen en voor hun (in zijn ogen) pogingen zijn vrijheid in te perken. Houdt van de woorden 'achterlijk' 'poldertaliban' en favoriet: 'sprookjesboek'

Stokpaardje.

Heeft in zijn vormende jaren kennis gemaakt met een bepaalde ideologie en denk dat deze ideologie de oplossing voor alles is, van boze schoonmoeders tot vervelende jicht, in een volledig libertarische sameleving hadden we er niet mee gezeten!. Begint daar dan ook steeds over in discussies. "

Hardwerkende Nederlander
Heeft een baantje (wat hem er niet van weerhoudt om doordeweeks om 3 uur s'middags op fok te verschijnen) en vindt dat hij daar een medaille voor moet krijgen. Wordt woest van iedere vorm van sociale zekerheid. Als hij zich om 8 uur met tegenzin naar de baas moet slepen, dan iedereen, ja!!

Beoepslinkse.
Het woord zegt het al. Als iedereen weer over de PVDA heenvalt roepen zij: Ja!! Tof idee!

Dat was voorlopig de eerste versie van mijn verzameling, die lis nog lng niet compleet, ik ben altijd hard op zoek naar nieuwe varieteiten! Kom maar op..
  dinsdag 29 april 2008 @ 01:19:43 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58372828
Hmm. Ik vind me niet echt in één van deze.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58372993
De popcorn etende toeschouwer.

Ziet FOK! als een soort van bioscoopfilm, je neemt plaats en je kijkt mee. Een schaterlach in ONZ, een proest in R&P, rellende users, gepeste users, de popcorn etende toeschouwer houdt ervan .

pi_58372996
Beroepsmongool
BloodHoundFromHell
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  dinsdag 29 april 2008 @ 01:59:51 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_58373220
De TVP'er

Weet niks zinnigs toe te voegen en vervuilt derhalve maar topics met TVP's.
Long live music.
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:39:53 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58373399
tvp
pi_58373412
geniaal topic !

wat maakt dat mij nu?
Nothing to see here, carry on
pi_58373415
De Salvad0R
pi_58373551
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

Ziet FOK! als een soort van bioscoopfilm, je neemt plaats en je kijkt mee. Een schaterlach in ONZ, een proest in R&P, rellende users, gepeste users, de popcorn etende toeschouwer houdt ervan [ afbeelding ].

[ afbeelding ]
pi_58373552
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:43 schreef RijstNatie het volgende:
geniaal topic !

wat maakt dat mij nu?
De TSknuffelaar.
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:28:48 #11
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58373555
quote:

Ziet FOK! als een soort van bioscoopfilm, je neemt plaats en je kijkt mee. Een schaterlach in ONZ, een proest in R&P, rellende users, gepeste users, de popcorn etende toeschouwer houdt ervan [ afbeelding ].

[ afbeelding ]
Hier kan i k me wel in vinden.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_58373588
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:59 schreef MASD het volgende:
De TVP'er

Ook bekend van : TS kan er niet mee omgaan. of Verkapt-wat-dan-ook topic?? (en speciaal voor KLB - topics over zoekgraakte lesroosters op de hogeschool : HBO )
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:44:07 #13
150152 Queen_Bee
pi_58373589
Ik vind je zogenaamd grappige namen trouwens kei stom
I'm super sonic man
pi_58373594
PTA-josti
Daar waar de meeste users een KLB topic openen wanneer ze een bekeuring krijgen, pimpt deze er juist mee. Het hoogste wat je kunt bereiken is uiteraard opgepakt worden terwijl je rijbewijs al ingevorderd was, of dit überhaupt nooit gehaald hebt.
pi_58373595
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA-josti
Daar waar de meeste users een KLB topic openen wanneer ze een bekeuring krijgen, pimpt deze er juist mee. Het hoogste wat je kunt bereiken is uiteraard opgepakt worden terwijl je rijbewijs al ingevorderd was, of dit überhaupt nooit gehaald hebt.
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:46:24 #16
150152 Queen_Bee
pi_58373596
Alexxxx Wer bist do
I'm super sonic man
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:46:36 #17
150152 Queen_Bee
pi_58373598
MAar dan in verleden tijd.
I'm super sonic man
pi_58373600
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Alexxxx Wer bist do
Ik was kwijt.
pi_58373602
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind je zogenaamd grappige namen trouwens kei stom
verkapt ik ben grappigerdan de TS-post. Da kan niet hoor
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:47:37 #20
150152 Queen_Bee
pi_58373604
Kwieteloopn
I'm super sonic man
  dinsdag 29 april 2008 @ 03:47:54 #21
150152 Queen_Bee
pi_58373605
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:47 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

verkapt ik ben grappigerdan de TS-post. Da kan niet hoor
Oh, ik zou niet durven.
I'm super sonic man
pi_58373610
busrukker
Komt spontaan klaar als hij lijn 41 van het GVB ziet rijden.
pi_58373638
Krijgt I-spy geen eigen groepsbenaming?
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:36:39 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58375137
De verzuurde oldbie
Hangt (of hing) voornamelijk in FB uit, en is daar voornamelijk bezig met posten dat fok! vroeger veel beter was. Zeurt om een tagje. Is d'r als de kippen bij als er weer eens wat te rellen valt. Is vaak ex-crew (maar is wel mod geweest 'in de tijd dat fok nog leuk was'). Klaagt dat de huidige mods d'r niets van bakken, want 'in zijn tijd wisten ze wel hoe om te gaan met gebagger'. Baggert ondertussen zelf de nodige topics vol.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:38:08 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58375164
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:50 schreef Alexxxxx het volgende:
busrukker

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_58375233
Ik voel me nog niet geïdentificeerd met één van bovenstaande user-omschrijvingen. Derhalve 'n tvp om me in 't vervolg te kunnen herkennen in toekomstige definities.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:46:48 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58375293
De verdwaalde FP-user
Vindt wilders te links. Claimt heimwee te hebben naar WO-II, 'omdat de treinen toen tenminste op tijd reden'. Heeft geen enkel politiek benul, maar weet desondanks wel te vertellen dat iedereen die z'n mening niet deelt een achterlijke oetlul is. Denkt dat 'stormfrontpage' de benaming is van een andere site die ook wel OK is. Moet vaak nog de baard in de keel krijgen. Wordt een paar jaar later KLB-kunstenaar, als-ie voor die tijd niet tegen een permabannetje aanloopt.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_58375322
Is er geen speciale buitencategorie...

de maikuuul ?
Gelukkig zonder haar
pi_58377027
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:38 schreef Klonk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG, een Klonk-OP

Ik was vrijdag weer in je dorp btw! we waren verdwaald onderweg nar de Nürburgring, verkeerde afslag nemen bij Venlo is traditie geworden
pi_58377391
De Soldaat
De soldaat verdedigt zijn mening niet, maar dult geen enkele tegenspraak, anders dan "ja meneer, nee meneer". De soldaat snapt eigen meningen niet. De soldaat heeft een eigen land te verdedigen genaamd DEF, en dult daar geen enkele tegenspraak!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_58378916
quote:
busrukker
pi_58378964
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:46 schreef gronk het volgende:
De verdwaalde FP-user
Vindt wilders te links. Claimt heimwee te hebben naar WO-II, 'omdat de treinen toen tenminste op tijd reden'. Heeft geen enkel politiek benul, maar weet desondanks wel te vertellen dat iedereen die z'n mening niet deelt een achterlijke oetlul is. Denkt dat 'stormfrontpage' de benaming is van een andere site die ook wel OK is. Moet vaak nog de baard in de keel krijgen. Wordt een paar jaar later KLB-kunstenaar, als-ie voor die tijd niet tegen een permabannetje aanloopt.
Zeer herkenbaar! Bekende quote PVDA Bedankt met Je multikul
pi_58379124
Het wordt al een aardige verzameling! Maar in t regenwoud vinden ze ook nog elke dag nieuwe soorten
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:17 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Laatst wees iemand mij weer op deze http://redwing.hutman.net/~mreed/ geniale site.

Ik ben gaan nadenken, welke soorten users hebben we hier eigenlijk??

Na enig brainstormen kwam ik op de volgende types..

De KLB-kunstenaar.

Laat met paint zien waar de kots nu weer beland is. Verantwoordelijk voor vele volgeproeste toetsenborden.

De Granatengooier.

Begint vaak op KLB topics waar de meerderheid van users zich wel beledigd door moet voelen. Vaak iets in de trant van 'HBO-ers die denken' dat ze recht van spreken hebben. Waarop er vervolk\gens steevast een 10 pagina rel onstaat over Uni en MBO, EQ En IQ

Visstick relkloon.

Deze relkloon wil je overtuigen dat hij het IQ van een visstick heeft, door zoveel mogeliijk hersenloze opmerkingen uit te kramen. Deze kloon dienst zijn meester door een gehaat personage te creeren, waarmee het fijn rellen is. Naast dom overkomen probeert deze kloon dus ook nog de meest impopulaire operkingen te maken, en beweert hij tot een gemarginaliseerde groep te behoren (bijvoorbeeld allochtoon of uitkeringstrekker)

Dawkins bulldog.
Allergisch voor gelovigen en voor hun (in zijn ogen) pogingen zijn vrijheid in te perken. Houdt van de woorden 'achterlijk' 'poldertaliban' en favoriet: 'sprookjesboek'

Stokpaardje.

Heeft in zijn vormende jaren kennis gemaakt met een bepaalde ideologie en denk dat deze ideologie de oplossing voor alles is, van boze schoonmoeders tot vervelende jicht, in een volledig libertarische sameleving hadden we er niet mee gezeten!. Begint daar dan ook steeds over in discussies. "

Hardwerkende Nederlander
Heeft een baantje (wat hem er niet van weerhoudt om doordeweeks om 3 uur s'middags op fok te verschijnen) en vindt dat hij daar een medaille voor moet krijgen. Wordt woest van iedere vorm van sociale zekerheid. Als hij zich om 8 uur met tegenzin naar de baas moet slepen, dan iedereen, ja!!

Beoepslinkse.
Het woord zegt het al. Als iedereen weer over de PVDA heenvalt roepen zij: Ja!! Tof idee!

Dat was voorlopig de eerste versie van mijn verzameling, die lis nog lng niet compleet, ik ben altijd hard op zoek naar nieuwe varieteiten! Kom maar op..
quote:

[ afbeelding ]
quote:
De TVP'er

quote:
Op dinsdag 29 april 2008 03:45 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA-josti
quote:
busrukker
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef gronk het volgende:
De verzuurde oldbie
Hangt (of hing) voornamelijk in FB uit, en is daar voornamelijk bezig met posten dat fok! vroeger veel beter was. Zeurt om een tagje. Is d'r als de kippen bij als er weer eens wat te rellen valt. Is vaak ex-crew (maar is wel mod geweest 'in de tijd dat fok nog leuk was'). Klaagt dat de huidige mods d'r niets van bakken, want 'in zijn tijd wisten ze wel hoe om te gaan met gebagger'. Baggert ondertussen zelf de nodige topics vol.
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 09:46 schreef gronk het volgende:
De verdwaalde FP-user
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De Soldaat
De soldaat verdedigt zijn mening niet, maar dult geen enkele tegenspraak, anders dan "ja meneer, nee meneer". De soldaat snapt eigen meningen niet. De soldaat heeft een eigen land te verdedigen genaamd DEF, en dult daar geen enkele tegenspraak!
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:00 #34
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58379343
De wanna-be mod
User die heel, heel, heel, heel graag mod zou willen worden, maar het om de een of andere vage reden nooit zal worden. Loopt om 'slotjes' te vragen, schopjes DIG, WGR of wat dan ook, stelt in de FB-topics vragen 'of een topic wel kan', etc. In stilte lijder aan het Prof. dr. ir. Akkermans-syndroom ('ik wordt genoemd'). Benadrukt desgewenst dat hij nooit mod zou willen worden.
pi_58380708
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:30 schreef gronk het volgende:
De wanna-be mod
User die heel, heel, heel, heel graag mod zou willen worden, maar het om de een of andere vage reden nooit zal worden. Loopt om 'slotjes' te vragen, schopjes DIG, WGR of wat dan ook, stelt in de FB-topics vragen 'of een topic wel kan', etc. In stilte lijder aan het Prof. dr. ir. Akkermans-syndroom ('ik wordt genoemd'). Benadrukt desgewenst dat hij nooit mod zou willen worden.
Hangt ook graag de moraalridder uit in KLB topics die wat groffer van aard zijn (vertraging door treinkoppert..)
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:54:13 #36
3767 Herald
Come get some
pi_58380998
Het snoepje van de week
Pubermeisje dat niets heeft toe tevoegen, maar vanwege het meisje-zijn al de nodige aandacht krijgt. Na het posten van één foto wordt ze gebombardeerd tot grootste babe. Begint in ONZ, krijgt meer aandacht in US en vindt attentionwhoreheaven in het fotoboek, waarop ze het forum helemaal verlaat, omdat ze het te druk heeft met de FoBo casanova's (en daar heel trots op is). Een week later staat het volgende meisje al klaar om de rol van nieuwste 'FOK!babe' weer te vervullen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:14:16 #37
3767 Herald
Come get some
pi_58381352
Major Lee Hung
Een stoere vent die zichzelf beter vindt dan andere jongens en in discussies aankomt met ijzersterke argumenten als "jij bent lelijk", "ik kijk in je fotoboek" en "ik neuk tenminste". Naar eigen zeggen versiert hij vrouwen bij de vleet, gewoon in de kroeg zoals het hoort, maar struint verdacht vaak fotoboeken en fototopics af. In zijn fantasiewereld is hij baas van de wereld waar hij alle lelijke mensen en vrouwen boven de 40 afmaakt door ze met meterslange lange piemel plat te slaan.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:21:56 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58381457
De spreekbuis

Fokker( meestal ook oldbie) die er een sport van maakt om in topics namens het volk/de underdog/de menigte te spreken. Hij of zij heeft zelf nooit iets echt noemenswaardigs toe te voegen, maar legt altijd wel ergens de vinger op een zere/etterende plek.
Doorgaans houdt het zich op in FB, daarbuiten alleen in typische subfora als OUD of DIG

De spreekbuis lijkt op de Aasgier

De Aasgier

Anders dan de Spreekbuis, waagt de Aasgier zich overal in het forum. De Aasgier opent zelden zelf een topic, temeer omdat hij weet dat hij dan mogelijkerwijs gepakt kan worden door andere gieren.
Hij is er als eerste bij als er veroordeeld, afgezeken of gelynched moet worden.
De Aasgier is gemiddeld intelligent,maar is zich zo bewust van zijn eigen onzekerheden, dat hij feilloos de zwakten van een argeloze Fokker weet te vinden. Hij schroomt niet om zich te verlagen tot ordinair gescheld of het uiten van bedreigingen.
In FB reageert hij alleen als er beleidsmatige zaken ter discussie staan. Zijn onzekerheid dwingt hem namelijk om de leider af te troeven.In zijn hoofd maakt dat hem krachtig.

De Aasgier huilt als hij klaarkomt.
pi_58381549
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef Herald het volgende:
Major Lee Hung
Een stoere vent die zichzelf beter vindt dan andere jongens en in discussies aankomt met ijzersterke argumenten als "jij bent lelijk", "ik kijk in je fotoboek" en "ik neuk tenminste". Naar eigen zeggen versiert hij vrouwen bij de vleet, gewoon in de kroeg zoals het hoort, maar struint verdacht vaak fotoboeken en fototopics af. In zijn fantasiewereld is hij baas van de wereld waar hij alle lelijke mensen en vrouwen boven de 40 afmaakt door ze met meterslange lange piemel plat te slaan.
Ik heb ze gezien. In het wild, hier op fok!
pi_58381566
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
De spreekbuis

Fokker( meestal ook oldbie) die er een sport van maakt om in topics namens het volk/de underdog/de menigte te spreken. Hij of zij heeft zelf nooit iets echt noemenswaardigs toe te voegen, maar legt altijd wel ergens de vinger op een zere/etterende plek.
Doorgaans houdt het zich op in FB, daarbuiten alleen in typische subfora als OUD of DIG

De spreekbuis lijkt op de Aasgier

De Aasgier

Anders dan de Spreekbuis, waagt de Aasgier zich overal in het forum. De Aasgier opent zelden zelf een topic, temeer omdat hij weet dat hij dan mogelijkerwijs gepakt kan worden door andere gieren.
Hij is er als eerste bij als er veroordeeld, afgezeken of gelynched moet worden.
De Aasgier is gemiddeld intelligent,maar is zich zo bewust van zijn eigen onzekerheden, dat hij feilloos de zwakten van een argeloze Fokker weet te vinden. Hij schroomt niet om zich te verlagen tot ordinair gescheld of het uiten van bedreigingen.
In FB reageert hij alleen als er beleidsmatige zaken ter discussie staan. Zijn onzekerheid dwingt hem namelijk om de leider af te troeven.In zijn hoofd maakt dat hem krachtig.

dinsdag 29 april 2008 @ 15:35:36 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58381747
De recidivist

Kan zichzelf in stand houden omdat Fok! een hoog verloop kent. De recidivst post doorgaans alleen in R&P, met een incidenteel uitstapje naar V&A ( voor de verkoop van de huisraad ), of WGR ( voor rechtsbijstand )
Hij of zij zit al ruim 5 jaar in een onmogelijke relatie; haat zijn ouders/familie, is altijd het slachtoffer van vreemdgangers en is doorgaans ook verkracht op jonge leeftijd.
Hij of zij houdt de spanning er goed in, door eens in de zoveel tijd te melden dat hij of zij nu echt iets aan de ongezonde relaties waarin hij verkeert te doen.
Echter weet de oplettende kijker dat dat nooit zal gebeuren.
De houdbaarheidsdatum van deze Fokker is gemiddeld 5 jaar. Daarna is iedereen hem vergeten.

De recidivist lijkt op de krasser

De krasser

De krasser kent een genadeloos leven van moord, brand, verkrachting, beroving, onrecht, drama, theater en onmenselijkheden.
De krasser is altijd open voor de kijker thuis, maar zal nooit alle details eerlijk vertellen. De krasser gebruikt worden als ' einde ' , doodmoe' en 'kapot'.
Hij of zij is meestal op zondag aanwezig en voert dan de spanning op door nieuws te plaatsen, waarmee de Fokker het dan weer een week moet doen.
Veel krassers verdwijnen na een aantal maanden. Zij maken plaats voor nieuwe krassers.
Mijn vermoeden is dat er zogenaamde kraskloons in de omloop zijn.

De krasser lijkt op de martelaar

De Martelaar

Heel fok! is tegen hem. HIj werkt zich KAPOT, heeft alles wat je kan bedenken en toch haat iedereen hem.
Alles wat hem overkomt is de schuld van :

- de wereld
- het universum
- Fok!
- Geenstijl
- De Aasgier
- De moderators
- Het beleid
- Zijn moeder
- Zijn baas
- Zijn ADHD

De martelaar vindt veel begrip in forums als R&P, TRU en OUD
pi_58381921
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef SHE het volgende:
De recidivist

Kan zichzelf in stand houden omdat Fok! een hoog verloop kent. De recidivst post doorgaans alleen in R&P, met een incidenteel uitstapje naar V&A ( voor de verkoop van de huisraad ), of WGR ( voor rechtsbijstand )
Hij of zij zit al ruim 5 jaar in een onmogelijke relatie; haat zijn ouders/familie, is altijd het slachtoffer van vreemdgangers en is doorgaans ook verkracht op jonge leeftijd.
Hij of zij houdt de spanning er goed in, door eens in de zoveel tijd te melden dat hij of zij nu echt iets aan de ongezonde relaties waarin hij verkeert te doen.
Echter weet de oplettende kijker dat dat nooit zal gebeuren.
De houdbaarheidsdatum van deze Fokker is gemiddeld 5 jaar. Daarna is iedereen hem vergeten.

De recidivist lijkt op de krasser

De krasser

De krasser kent een genadeloos leven van moord, brand, verkrachting, beroving, onrecht, drama, theater en onmenselijkheden.
De krasser is altijd open voor de kijker thuis, maar zal nooit alle details eerlijk vertellen. De krasser gebruikt worden als ' einde ' , doodmoe' en 'kapot'.
Hij of zij is meestal op zondag aanwezig en voert dan de spanning op door nieuws te plaatsen, waarmee de Fokker het dan weer een week moet doen.
Veel krassers verdwijnen na een aantal maanden. Zij maken plaats voor nieuwe krassers.
Mijn vermoeden is dat er zogenaamde kraskloons in de omloop zijn.

De krasser lijkt op de martelaar
Vooral Recidivisten komt ik vaak tegen! Er schiet me zo eentje te binnen die actief is in R&P en OUD..
quote:
De Martelaar

Heel fok! is tegen hem. HIj werkt zich KAPOT, heeft alles wat je kan bedenken en toch haat iedereen hem.

- de wereld
- het universum
- Fok!
- Geenstijl
- De Aasgier
- De moderators
- Het beleid
- Zijn moeder
- Zijn baas
- Zijn ADHD

Je vergeet DE LINKSENI
pi_58382020
De Ramptoerist.

Iedere sirene wrodt nauwkeurig in de gaten gehouden. Bevindingen van andere ramptoeristen en ramtoeristen-websites worden allemaal gepost, waardoor er vaak binnen het half uur een nauwkeurig verslag op Fok! te vinden is van een éen of andere lullige opslaghal te Hoogeveen die vlam gevat heeft.
pi_58382051
Gespot-topic-poster
Ligt in zijn vakantie het liefst de hele dag in de bosjes voor een hotel in Londen, Parijs of Dubai. Alle auto's die iemand anders op de foto zet zijn niet "gespotwaardig". En een foto is natuurlijk pas compleet als er een lantaarnpaal op staat.

Gespot! Deel 47
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:53:29 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58382130
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik vind me niet echt in één van deze.
Ik wel, namelijk in deze:
quote:
Dawkins bulldog.
Niet meer actief op Fok!
pi_58382157
Geniaal topic
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_58382250
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:54 schreef refused. het volgende:
Geniaal topic
pi_58382270
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gespot-topic-poster
Ligt in zijn vakantie het liefst de hele dag in de bosjes voor een hotel in Londen, Parijs of Dubai. Alle auto's die iemand anders op de foto zet zijn niet "gespotwaardig". En een foto is natuurlijk pas compleet als er een lantaarnpaal op staat.

Gespot! Deel 47
Als bioloog onderzoek jij vooral het continent PTA, he?
pi_58382303
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:59 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Als bioloog onderzoek jij vooral het continent PTA, he?
Ja Omschrijf jij zo de treintjesfapper en de zweefvlieger?
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:02:03 #50
3767 Herald
Come get some
pi_58382314
de PTA kneus
maakt stomme PTA grappen die mensen in GC niet snappen. Is ontzettend trots op zijn bijdrage's in suffe (PTA)reeksen.
pi_58382357
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja Omschrijf jij zo de treintjesfapper en de zweefvlieger?
Ik ben zelf een heel klein beetje zweefkees.. maar niet zo fanatiek als MacDavid..
pi_58382364
quote:

De Aasgier

Wat een zelfkennis heb je eigenlijk
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:04:42 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58382378
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Herald het volgende:
de PTA kneus
maakt stomme PTA grappen die mensen in GC niet snappen. Is ontzettend trots op zijn bijdrage's in suffe (PTA)reeksen.
Eindelijk, dat herken ik
pi_58382603
de bomenknuffelaar

bij ieder topic dat in F&F gepost wordt duikt hij op. Alle dieren moeten uit de asielen, red de cavia in Nieuw Guinea en alle beestjes moeten uit het circus. De gemiddelde fokker vindt hij een dierenmishandelaar omdat hij zelf alles denkt te weten over elke (on)bekende diersoort en dat ieder dier dus beter af is bij hem dan bij elk ander persoon.
Plaatst als een van dieren toch is overleden en topic over het verloop van het leven van et beestje, inclusief foto's en gedichten, waarop hij verwacht dat iedereen even komt zeggen "goh wat naar voor je".
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:15:22 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58382665
quote:
De Martelaar

- de wereld
- het universum
- Fok!
- Geenstijl
- De Aasgier
- De moderators
- Het beleid
- Zijn moeder
- Zijn baas
- Zijn ADHD

In NWS hebben we d'r ook een paar.
pi_58382711
Quote-warriors..
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:

Als er twee van deze
Een discussie hebben
quote:

vinden ze het nodig
Om op de reactie van hun opponent
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:[/b]

op elke zin afzonderlijk
te reageren
quote:

En apart te quoten.
Waardoor hun posts
quote:

er na een tijdje zo uitzien.
Maar dan veel langer.
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:18:01 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58382714
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat een zelfkennis heb je eigenlijk
Ik lijk nergens op de Aasgier. Ik ben absoluut een stokpaardje. Een hele vervelende ook.
pi_58382759
Ik doelde vooral op ordinair gescheld en gedreig
pi_58382795
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik lijk nergens op de Aasgier. Ik ben absoluut een stokpaardje. Een hele vervelende ook.
Dan klopt de zelfkennis iig wel. Maar er zijn er heus nog zwaardere gevallen. ik noem, geen namen maar in POL en NWS is er een meneer die steeds weer begint over het geld dat hem 'met geweld' wordt afgepakt....
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:22:48 #60
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58382799
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Mwoch.

je bent toch niet van het soort dat gaat stampvoeten 'dat ze echt, echt heel vervelend is'?
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:27:03 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58382870
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik doelde vooral op ordinair gescheld en gedreig
ScheldenO+
Ik heb nog nooit iemand bedreigd op Fok!. Dus waar je dat vandaan haalt..ben je dom ofzo?
pi_58382891
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef SHE het volgende:

[..]

ScheldenO+
Ik heb nog nooit iemand bedreigd op Fok!. Dus waar je dat vandaan haalt..ben je dom ofzo?
* LeeHarveyOswald mompelt iets over niet-weten-waar-je-woont maar anders wel even langs zullen komen

Oke, zo dreigend was het niet. En je hebt mn adres en ik heb je nog niet gezien So far so good, dus
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:41:11 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58383142
Nee, ik zou je konijntjes kidnappen. En ik heb je adres helemaal niet.
pi_58383338
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef SHE het volgende:
Nee, ik zou je konijntjes kidnappen. En ik heb je adres helemaal niet.
dat dacht jij

oh en de konijntjes hebben een heel gelukkig lui leven bij ons hoor
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:01:21 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58383535
Zo, en nu even tot 10 tellen en weer lief doen
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:55 #66
3767 Herald
Come get some
pi_58384278
The 40year old virgin
De ultieme gefrustreerde droefsnoet, post graag in R&P wat voor sociale kneus hij is. Opent topics die beginnen met "voor de dames..." en "wat te doen" veelal met cliche insteek als "vallen vrouwen echt op foute mannen", "vinden meisjes een jongen die maagd is leuk?", "ze ziet me als broertje maar ik wil meer (heftigekontneukseksjeweets!)", "meisje kijkt me aan, is ze verliefd?" "meisje lacht, wat te doen?.
Doet zich voor als de ideale schoonzoon met mooie antwoorden als "een kleine a cup is veel mooier, anders gaan ze hangen", "ik zou nooit iemand op de achterbank van een volkswagen dekken", "ik zie ze liever met kleding aan, dan valt er nog wat te raden" en "bah ik kijk geen porno hoor".

Zijn meesterwerk is het topic waar hij opbiecht een grandioze sufkut te zijn waar meisjes niets van moeten weten en tips vraagt hoe hij in contact kan komen met het andere geslacht. Uiteraard doet hij niets met die tips maar geeft liever de schuld aan degenen die hem afwijzen (want sloeries) en het gebrek aan echte lieve meisjes die niet roken, drinken, uitgaan, seks hebben en bij hem aanbellen om op hun knietjes zakken om te smeken of hij ze wil ontmaagden.
pi_58384570
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_58384620
SEX-kloon
Doet zich voor als enorm knappe vrouw, verzamelt een hele schare mannen achter zich, en als dan ontdekt word dat de persoon in werkelijkheid gewoon een buikkrabbende vent inclusief wit hemd met mosterdvlekken is, verdwijnt hij stampvoetend van het forum om nooit terug te keren. De kwijlende mannen in kwestie transformeren op dat moment trouwens van de '40 year old virgin' naar de 'krasser'
pi_58384662
Oldbie met koortslip
Bezorgt binnen een half jaar de hele oldbie reeks herpes.
pi_58385963
Crew-inlikkers en crewslijmballen
Herkenbaar aan een bruin armpje.
  Boks-Chick dinsdag 29 april 2008 @ 19:58:49 #71
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58386797
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Herald het volgende:
de PTA kneus
lolwut
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:27:53 #72
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58387421
DE HQ Baggeraar

.....Het_hupt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:49:26 #73
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_58387853
De dyslecticus

Heeft het typniveau van een seniele negerin; kan geen ABN typen en claimt daarom dyslexie te hebben.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_58387910
quote:

[ afbeelding ]
Dit ben ik zo ongeveer.
pi_58389067
De pleinvrees-poster
Is bang voor buitenlucht en onbekende mensen. Opent een topic als hij een sirene hoort en vraagt wat er is gebeurd.
  dinsdag 29 april 2008 @ 21:56:45 #76
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58389311
De gepensioneerde baggeraar
Zit nog steeds in de puberteit en wilde eerst opvallen door het openen van briljante topics maar die werden niet gewaardeerd, dus heeft hij nu het besluit genomen om op te gaan in de massa...
love's a loaded gun....
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 22:00:08 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58389373
De TVP plaatser

Wil alles lezen ne zo min mogelijk posten dus plaatst overal TVP's, al daar niet verpakt in een post die moet verbloemen dat die post eigenlijk een TVP is.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:06:36 #78
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58389501
De fotoboek reageerster

Probeert via een fotoboek het MSN adres te krijgen, om voor een "kleine" vergoeding, wat extra aandacht te krijgen
pi_58389592
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef 2cv het volgende:
De TVP plaatser

Wil alles lezen ne zo min mogelijk posten dus plaatst overal TVP's, al daar niet verpakt in een post die moet verbloemen dat die post eigenlijk een TVP is.
Mwah ik dacht meer aan het volgende:

De TVP'er
Gebruiker die erg onzeker van zichzelf is, geen eigen mening heeft en in het dagelijks leven de mening verkondigd die hij op FOK! gelezen heeft om zo intelligent te kunnen overkomen. De TVP'er leest ook veelal in R&P maar door zijn grote onzekerheid durft hij hier geen TVP'tjes te plaatsen voor het geval zijn nickname achterhaald wordt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 april 2008 @ 16:24:39 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58399798
Ik mis de bagatelliseerder
  woensdag 30 april 2008 @ 16:31:18 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_58399865
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach... 'missen'... 'missen'...
'Missen' vind ik weer zo'n groot woord....
  woensdag 30 april 2008 @ 16:33:14 #82
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58399890
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef LudoSanders het volgende:

De TVP'er
Gebruiker die erg onzeker van zichzelf is, geen eigen mening heeft en in het dagelijks leven de mening verkondigd die hij op FOK! gelezen heeft om zo intelligent te kunnen overkomen.
Oef.
  woensdag 30 april 2008 @ 18:22:12 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58401084
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik de genuanceerde.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 30 april 2008 @ 18:29:51 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58401167
Klopt, nuance missen we op Fok!.
  woensdag 30 april 2008 @ 18:38:01 #85
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58401262
Waar is de onzekere homofoob?
love's a loaded gun....
pi_58403996
De Zanger BOB
Waar Zanger Bob de mensen vermaakt met prachtige liederen en de mensen ook bewust maakt van hoe ze leven doet de Zanger Bob user dat ook. In KLB opent hij talloze topics tegen de vettax en versonjabaggering van de maatschappij en vermaakt hij de users met zijn teksten. Ze houden beide van een snack op z'n tijd (om het uur)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 april 2008 @ 22:09:36 #87
862 Arcee
Look closer
pi_58405558
De romanticus

Heeft nog niet zo lang een vriendinnetje en opent een topic om te vragen of iemand nog leuke dingen weet om samen te doen. Als ze jarig is opent-ie een topic om te vragen of iemand nog iets leuks weet om te geven. Als ze 1 jaar samen zijn opent-ie een topic om te vragen of iemand nog iets leuks weet om het te vieren. Op Valentijnsdag opent-ie een topic om te vragen of iemand nog iets leuks weten om samen te doen en of iemand nog iets leuks weet om te geven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:18:05 #88
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_58405742
kuttopic. Leuk idee, slecht uitgewerkt.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:50:13 #89
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58406486
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef First het volgende:
kuttopic. Leuk idee, slecht uitgewerkt.
De Betweter
Verschijnt in verschillende varianten, van simpel tot complex. De simpele variant komt niet verder dan 'kuttopic, leuk idee, slecht uitgewerkt', maar 'vergeet' het beter uit te werken. Variant op de naysayer. De betere betweter maakt een TS af door te laten zien hoe het wel had gemoeten, en houdt ook rekening met de mogelijke voors- en tegens. Betweters zijn uitermate irritant; de betere betweter is ook een feedbackhoer (zie aldaar).

De Naysayer
Het ideaalbeeld van de naysayer: een forum zonder topics. Alle discussie is namelijk zinloos, want alleen de naysayer kan geestige, gevatte en/of intelligente opmerkingen maken. Helaas komt de naysayer zelf niet veel verder dan het roepen om een 'slotje', ' ' , of 'kuttopic', maar dat boeit niet: het gaat om het principe. Tweakers.net geeft een redelijke voorstelling van wat er gebeurt als je naysayers moderator maakt.
pi_58418455
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef Herald het volgende:
The 40year old virgin
De ultieme gefrustreerde droefsnoet, post graag in R&P wat voor sociale kneus hij is. Opent topics die beginnen met "voor de dames..." en "wat te doen" veelal met cliche insteek als "vallen vrouwen echt op foute mannen", "vinden meisjes een jongen die maagd is leuk?", "ze ziet me als broertje maar ik wil meer (heftigekontneukseksjeweets!)", "meisje kijkt me aan, is ze verliefd?" "meisje lacht, wat te doen?.
Doet zich voor als de ideale schoonzoon met mooie antwoorden als "een kleine a cup is veel mooier, anders gaan ze hangen", "ik zou nooit iemand op de achterbank van een volkswagen dekken", "ik zie ze liever met kleding aan, dan valt er nog wat te raden" en "bah ik kijk geen porno hoor".

Zijn meesterwerk is het topic waar hij opbiecht een grandioze sufkut te zijn waar meisjes niets van moeten weten en tips vraagt hoe hij in contact kan komen met het andere geslacht. Uiteraard doet hij niets met die tips maar geeft liever de schuld aan degenen die hem afwijzen (want sloeries) en het gebrek aan echte lieve meisjes die niet roken, drinken, uitgaan, seks hebben en bij hem aanbellen om op hun knietjes zakken om te smeken of hij ze wil ontmaagden.
pi_58418501
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef 2cv het volgende:
De TVP plaatser

Wil alles lezen ne zo min mogelijk posten dus plaatsT oVeral TVP's, al daar niet verPakt in een post die moet verbloemen dat die post eigenlijk een TVP is.
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:52:31 #92
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_58418743
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

anders steek je gewoon even je tong erin
pi_58419893
De Vadsige VarkensVijand

Vaste KLB-bewoner. Deze kast-feeder post uit pure frustratie topics over vadsisge wijven, voorzien van veel kotsende smileys's en beeldend taalgebruik... (en dan hangt er zo'n zwetende lillende vetrand boven een inimue string...)Dit omdat hij nog niet voor zichzelf toe wil geven dat hij eigenlijk het liefst zelf zijn snikkel in zon gigantische berg welvaarstvet zou willen steken..
pi_58436468
Geconserveerde conservatief

Deze consevatief komt nog uit de tijd dat men in het zweet des aanziens zijn brood verdiende, en waar na het leven het eeuwige vuur ons wachtte (de erfzonde, jeweets) Vindt nu nog steeds dat de knoet erover moet, want de mens is slecht.. als je hem de kans geeft prefereert hij namelijk een feestje met vrienden boven noeste arbeid. Neemt vaak de woorden arbeidsethos en moraal in zijn mond. Wordt onrustig van mensen die 'zomaar' lol hebben.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:31:58 #95
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_58437039
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:38 schreef iuvenis het volgende:
Waar is de onzekere homofoob?
Hier.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_58442963
De Expert
De expert is verwant aan De Betweter. Ongeacht waar de discussie over gaat, de expert heeft het altijd groter, beter en intensiever meegemaakt. Leest zelden wat er bedoeld wordt, wil gewoon zijn ei kwijt. Hij vraagt nooit iets want hij gaat er van uit dat iedereen uiteindelijk dezelfde weg moet gaan als hij. Diept zijn eigen ervaringen tot de bodem uit om zich te kunnen profileren als expert op elk gebied. Post ongegeneerd pagina's-lange handleidingen en categorieën. Ook als er niet om gevraagd wordt. ; )
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58442975
De Lolbroek
Maakt alles en iedereen belachelijk om te voorkomen dat anderen hem eerst in de gaten hebben. Kan geen discussie voeren, is van tijd tot tijd erg vermakelijk en loopt meestal achter de grootste relschoppers aan om voor bijval te zorgen. Mist de interpunctie al na 3 gesloten regels en stopt dan met lezen. Is goed in Paint, vaak een blower of BIER! roeper. Neigt naar kort en absurd reageren, soms met 1 woord of een smiley. Gaat zich achter zijn scherm postend zitten vervelen als Onzin rustig is.
pi_58443009
De Relhomo
De Relhomo deed Onzin nieuw leven inblazen nadat dit een tijd gedomineerd werd door hitsige Lolbroeken die nachtenlang om bier en tieten riepen. De Relhomo heeft een kekke username, bezigt scherpere oneliners dan de Lolbroek, en onderscheid zich vooral door een moeiteloze interactie met de leukste Foksters, zoals Yvonne.:+ De Relhomo geeft onbeschaamde reacties in US en zorgt via SEX voor stiekem rimmende hetero's. Neigt soms naar te ver doorslaan in stigmatiserend gedrag, vooral tov andere Relhomo's.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 03-05-2008 00:39:36 ]
pi_58443022
De Megalomaan
De Megalomaan ontleent een leven zijn Fok identiteit. Heeft voor Fok! irl meestal in een zware dip gezeten of was verslaafd aan iets of iemand. Zet dat gebrek aan matigheid op Fok voort, tot groot genoegen van een vaste aanhang. Vermoed niet zelden allerlei complottheorieën tegen hem, omdat hij zich niet voor kan stellen dat users hem niet kennen of niet met hem bezig zijn. Post een aantal jaren hevig en verdwijnt daarna voor een nieuwe verslaving. Om dan nog incidenteel onder een nieuwe low-profile Fok account te posten
pi_58443064
De Blaatbek
Geeft altijd af op newbies, De Emo en De Romanticus maar kan niet zonder huilies. Is altijd in de buurt te vinden om een sneer uit te delen en elke uiting van twijfel zo wreed mogelijk de kop in te drukken. Is zwaar tekortgedaan door ouders of zijn/ haar eerste liefde en overschreeuwt zichzelf sindsdien. Kan slecht incasseren. Is vooral sterk in de confrontatie met kwetsbaarderen en voelt zich leeg als er geen vers bloed meer rondloopt.
pi_58443094
De Papegaai
Nauw verwant aan de Blaatbek. Dit vaak nog studerende of schoolgaande blaatschaap geeft zich doorlopend af op links, op werkschuw tuig en luie bijstandsmoeders die ondertussen nog wagen te roken ook. Heeft het alsmaar over de nadelen voor belastingbetaler, alsof hij dat zelf ooit geweest is. Al zijn uitspraken over het echte leven en wat er aan mankeert komen van pa of oudere corpsgenoten.
pi_58443121
De Genuanceerde
Is in stilte trots op zijn mentale eigenschappen en heeft een leven buiten Fok. Let op de waardigheid van zijn AT lijst en is terughoudend in persoonlijk contact. Wordt desondanks gewaardeerd vanwege zijn droge, subtiele humor. Zal nooit tot zomaar een absolute uitspraak doen of zich verlagen tot grof taalgebruik. Ontwijkt luide users. Typt soms reacties zonder ze daadwerkelijk te posten, of post onder klonen om een andere kant van de zaak te belichten.
pi_58443151
Nuchtere Sjaan
'Downt' elk vertoon afhankelijkheid of hysterie door nuchtere reacties met humoristische uitschieters. Voelt zich ongemakkelijk bij spontane reacties op de eigen persoon.. Kan straf uit de hoek komen maar heeft een klein hartje. Heeft een 'belangrijkheidsladder' die beklommen moet worden voordat je mag tutoyeren. Heeft een perfect leven buiten Fok maar is altijd online. Bij slecht weer thuis wordt Nuchtere Sjaan minder lollig en minder nuchter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 02-05-2008 21:23:48 ]
pi_58443192
Het Droppie
Het Droppie heeft de Fok-leeftijd van 6-12 maanden en is een lief usertje die het nog niet helemaal snapt, wat weer prettig is voor Fokkers die alles weten (de rest) Droppie kenmerkt zich vooral door verontwaardigde reacties op uitgedeelde sneren of slotjes, enorm open vragen in verkeerde subfora en veel gepost in fobo’s. Droppie heeft altijd een paar vaste vriendjes op Fok die ongeveer rond dezelfde tijd zijn geregistreerd en met wie lekker wordt geflirt en gekeuveld over allerlei persoonlijke dingetjes. Na een jaar Fokken gaat Droppie meestal tot een van de bovenstaande users behoren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:29:21 #105
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_58443521
Hysterische Hormoon Heks

Wat krijg je als je een dom lelijk wijf een baby laat krijgen?
Juist, een hysterische hormoon heks. Betrekt alles in het leven op dat van haar pasgeborene. Misbruik, oorlog, nieuwe auto, strippenkaart verloren. Dat is NIETS vergeleken met het hebben van een kind.
Continu moet er vermeld worden wanneer het kind een boer laat, welke kleur stront er nu weer in de luier zit en wat nieuw is aan de motoriek van het kleine gedrocht.
Oh wee zodra je de hormoon heks op haar plek zet en genuanceerd vermeld dat ze zich eens bezig moet houden met opvoeden in plaats van elke triviale gebeurtenis te posten zonder enige vorm van ouderlijk toezicht te hebben op de kleine spruit. Tranen met tuiten jankt ze dan, schreeuwt meteen om een ban en gaat anders bij admins lopen klagen dat haar moederschap in twijfel wordt getrokken. Zodra ze voor elkaar heeft dat elke vorm van kritiek de mond is gesnoerd steekt ze weer een sigaret op, neemt een flinke slok en gaat weer druk posten wat de kleine nu weer heeft gedaan. Het urenlange gehuil van de baby in zijn wieg hoort ze toch nooit...
pi_58443722
Wow! dit is niet echt leuk meer he, Xebro.. doe es ff normaal joh, je zit in ONZ

[ Bericht 46% gewijzigd door Manono op 02-05-2008 21:47:23 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:53:21 #107
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_58444038
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:39 schreef Manono het volgende:
Wow! dit is niet echt leuk meer he, Xebro.. doe es ff normaal joh, je zit in ONZ
Ah, de schijnheilige
pi_58444194
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:53 schreef Xebrozius het volgende:

Ah, de schijnheilige

Jaja, bless you too
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 mei 2008 @ 22:01:26 #109
862 Arcee
Look closer
pi_58444220
De Kameleon

Heeft een hoofdaccount waaronder hij het meest bekend is op FOK!, maar wisselt regelmatig van username, eventueel met behoud van icoontje. Voelt zich in geen enkel account echt thuis en blijft wisselen, af en toe teruggrijpend op z'n meest bekende account. Deelt soms een steek onder water uit met z'n minder bekende accounts, maar nooit anoniem. Haalt soms ook semi-doorzichtige geintjes uit met diverse accounts, soms ook met z'n meest bekende.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58444572
Arcee er schiet me net een bekende Kameleon te binnen. Ben jij er trouwens ook een?

[ Bericht 43% gewijzigd door Manono op 03-05-2008 00:51:20 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:18:16 #111
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58444608
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
Hysterische Hormoon Heks

Juist, een hysterische hormoon heks. Betrekt alles in het leven op dat van haar pasgeborene. Misbruik, oorlog, nieuwe auto, strippenkaart verloren. Dat is NIETS vergeleken met het hebben van een kind.
Continu moet er vermeld worden wanneer het kind een boer laat, welke kleur stront er nu weer in de luier zit en wat nieuw is aan de motoriek van het kleine gedrocht.
Oh wee zodra je de hormoon heks op haar plek zet en genuanceerd vermeld dat ze zich eens bezig moet houden met opvoeden in plaats van elke triviale gebeurtenis te posten zonder enige vorm van ouderlijk toezicht te hebben op de kleine spruit. Tranen met tuiten jankt ze dan, schreeuwt meteen om een ban en gaat anders bij admins lopen klagen dat haar moederschap in twijfel wordt getrokken. Zodra ze voor elkaar heeft dat elke vorm van kritiek de mond is gesnoerd steekt ze weer een sigaret op, neemt een flinke slok en gaat weer druk posten wat de kleine nu weer heeft gedaan. Het urenlange gehuil van de baby in zijn wieg hoort ze toch nooit...
De azijnzeiker
pi_58444663
quote:
De TVP'er

Brutal. Fucking. Metal.
pi_58444788
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:18 schreef Het_hupt het volgende:

De azijnzeiker

Tjaa hupding zo makkelijk kom je d'r niet van af, trug hier, beschrijving doen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:54:45 #114
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58445448
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Tjaa hupding zo makkelijk kom je d'r niet van af, trug hier, beschrijving doen
De Azijnzeiker
Zeurt over vrouwen op Fok!, zeker als hij net een blauwtje heeft gelopen.
Zit stiekum in fotoboek profielen te loeren, en probeert een slachtoffer te vinden.
Lukt dit niet, gaat hij zitten zeiken over de vrouwen op Fok!
pi_58445547
Kuttopic.

Euh, ik bedoel De analfanewbee
Post overal "kuttopic" oid zonder uberhaupt de beginpost gelezen te hebben. Dit type user kan waarschijnlijk niet eens lezen, maar wil wel graag aandacht/kritiek leveren.
777
pi_58445895
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:58 schreef MeTaLFLaKe het volgende:
Kuttopic.

Euh, ik bedoel De Hater
Post overal "kuttopic" oid zonder uberhaupt de beginpost gelezen te hebben. Dit type user kan waarschijnlijk niet eens lezen, maar wil wel graag aandacht/kritiek leveren.

zelfkennis is alles
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:19:20 #117
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58446002
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:15 schreef Manono het volgende:

[..]

zelfkennis is alles
*check
pi_58446050
Pindarotsjes zijn alles!
777
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 mei 2008 @ 23:23:47 #119
862 Arcee
Look closer
pi_58446083
We hadden deze:
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef gronk het volgende:
De Betweter
Verschijnt in verschillende varianten, van simpel tot complex. De simpele variant komt niet verder dan 'kuttopic, leuk idee, slecht uitgewerkt', maar 'vergeet' het beter uit te werken. Variant op de naysayer. De betere betweter maakt een TS af door te laten zien hoe het wel had gemoeten, en houdt ook rekening met de mogelijke voors- en tegens. Betweters zijn uitermate irritant; de betere betweter is ook een feedbackhoer (zie aldaar).
ook al.
pi_58446753
De Hardcore Verslaafde
Post elke dag minstens 70 keer, is werkelijk óveral te vinden op het forum. Woont waarschijnlijk bij zijn/haar moeder, is waarschijnlijk geestelijk of lichamelijk (licht) gehandicapt. Vaak werkloos of in therapie. Heeft geen partner, tussen 25 en 55 jaar oud. TV staat waarschijnlijk vaak aan op de achtergrond, doet niet bijster veel in het huishouden. Heeft geen hobbies of vrienden, gaat nooit uit. Afhankelijk van het karakter komen ze wel of niet sympathiek over, hoewel vrijwel iedereen medelijden of medeleven voelt.
pi_58446999
dubbel (dan kom ik tenminste aan die 70 posts)
777
pi_58447005
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 23:51 schreef MLI het volgende:
De Hardcore Verslaafde
Post elke dag minstens 70 keer, is werkelijk óveral te vinden op het forum. Woont waarschijnlijk bij zijn/haar moeder, is waarschijnlijk geestelijk of lichamelijk (licht) gehandicapt. Vaak werkloos of in therapie. Heeft geen partner, tussen 25 en 55 jaar oud. TV staat waarschijnlijk vaak aan op de achtergrond, doet niet bijster veel in het huishouden. Heeft geen hobbies of vrienden, gaat nooit uit. Afhankelijk van het karakter komen ze wel of niet sympathiek over, hoewel vrijwel iedereen medelijden of medeleven voelt.
dat lijk ik wel (afgezien van die TV natuurlijk, want TV is ruk)
777
  zaterdag 3 mei 2008 @ 00:06:42 #123
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58447106
De verdwaalde PUBer
Wil graag stoer doen maar is eigenlijk nog te klein voor FOK!, favo websites; Nickelodeon, Jetix en Tina, want daar zijn de babes. Valt op door infantiele paints en onzinnig gebagger.
FOK!'s rode weduwe.
pi_58447251
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef Tmaatje het volgende:
De verdwaalde PUBer
Wil graag stoer doen maar is eigenlijk nog te klein voor FOK!, favo websites; Nickelodeon, Jetix en Tina, want daar zijn de babes. Valt op door infantiele paints en onzinnig gebagger.
Jetix is tof ja!

777
  zaterdag 3 mei 2008 @ 00:45:47 #125
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58447839
Ik herken me echt helemaal nérgens in. Is er nog een buitencategorie
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_58448066
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik herken me echt helemaal nérgens in. Is er nog een buitencategorie
Doe niet apart hoor

Op Fok is niemand uniek dus het is de bedoeling dat je met herkenbare aanvullingen komt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 01:03:29 #127
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_58448193
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Manono het volgende:
Doe niet apart hoor

Op Fok is niemand uniek dus het is de bedoeling dat je met herkenbare aanvullingen komt.
Clichés, bedoel je?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_58448834
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:

Clichés, bedoel je?
Tulek. Heb jij wel eens gekwartet met alleen maar unieke kaarten? Anders doe je het cliché Buitenbeentjes..
pi_58448903
lees het morgen wel
  zaterdag 3 mei 2008 @ 01:47:54 #130
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58449062
De kankerende kankeraar.
cer-ror [m/v] Is veel online en laat weten dat hij of zij er is. Steekt welbekende ziektes niet onder stoelen of banken en wenst iedereen dit toe.
Lacht om aidsnegers, cholera en komt niet meer bij van kanker en kanker in het algemeen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_58450238
quote:
pi_58454118
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:05 schreef Manono het volgende:
De Papegaai
Nauw verwant aan de Blaatbek. Dit vaak nog studerende of schoolgaande blaatschaap geeft zich doorlopend af op links, op werkschuw tuig en luie bijstandsmoeders die ondertussen nog wagen te roken ook. Heeft het alsmaar over de nadelen voor belastingbetaler, alsof hij dat zelf ooit geweest is. Al zijn uitspraken over het echte leven en wat er aan mankeert komen van pa of oudere corpsgenoten.
pi_58454141
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
Hysterische Hormoon Heks

pi_58455106
Maaivelder

Type dat er vreselijk van baalt dat NL niet meteen in de houding springt voor Een Geweldig Persoon Als Hij. Baalt er van dat hij ook een paar centjes moet afstaan aan mensen die het minder getroffen hebben als hij. Hij vindt dat Nederland hem minstens een medaille moet geven, want hij is Hoog Opgeleid. Hoog Opgeleiden zijn héééél erg Goed Voor Het Land en moeten aanbeden worden. En belasting jaagt goden als hij maar weg, eeuwig zonde! Wat een land precies aan goedverdienende Hoger Opgeleiden heeft als die toch niet meer tax dan de rest binnenbrengen legt hij niet uit.

Zit nu in een ander land dat hem wel kan waarderen en laat nog regelmatig weten hoe kut het hier is.
pi_58457770
Fotoboek versierder

Doet zich op Fok! voor als een gladde versierder, maar is in het echte leven een introvert persoon dat vermoedelijk de eerste tongzoen nog moet krijgen. Bestookt regelmatig de fotoboeken van vrouwelijke fokkers, in de hoop dat tenminste één van hen positief zal reageren. De Fotoboek Don Juan (niet zelden een handige jongen op het gebied van Photoshop, waarmee hij zichzelf van schuchtere bebrilde puistenkop naar een 'average Joe' schaduwt) bestookt regelmatig de fotoboeken van vrouwelijke fokkers met overdreven en ongeloofwaardige complimentjes, in de hoop dat tenminste één van hen positief zal reageren. Laat ook erg graag weten hoe hij zijn week heeft besteed (dat varieert van het vermelden van het 'dissen' van de projectgenoten op zijn IT-opleiding tot het pimpen met z'n bierconsumptie), in de hoop indruk op het meisje te maken.
Maakt vervolgens quasi-subtiele toespelingen die geïnspireerd zijn door diens beperkte voorstelling van een eventuele eerste date, om daarna z'n einddoel naar voren te brengen: of ze toevallig ook msn heeft.

Is vooral in SEX, R&P en ONZ te vinden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58458012
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 18:42 schreef cultheld het volgende:
Fotoboek versierder

Doet zich op Fok! voor als een gladde versierder, maar is in het echte leven een introvert persoon dat vermoedelijk de eerste tongzoen nog moet krijgen. Bestookt regelmatig de fotoboeken van vrouwelijke fokkers, in de hoop dat tenminste één van hen positief zal reageren. De Fotoboek Don Juan (niet zelden een handige jongen op het gebied van Photoshop, waarmee hij zichzelf van schuchtere bebrilde puistenkop naar een 'average Joe' schaduwt) bestookt regelmatig de fotoboeken van vrouwelijke fokkers met overdreven en ongeloofwaardige complimentjes, in de hoop dat tenminste één van hen positief zal reageren. Laat ook erg graag weten hoe hij zijn week heeft besteed (dat varieert van het vermelden van het 'dissen' van de projectgenoten op zijn IT-opleiding tot het pimpen met z'n bierconsumptie), in de hoop indruk op het meisje te maken.
Maakt vervolgens quasi-subtiele toespelingen die geïnspireerd zijn door diens beperkte voorstelling van een eventuele eerste date, om daarna z'n einddoel naar voren te brengen: of ze toevallig ook msn heeft.

Is vooral in SEX, R&P en ONZ te vinden.
Herkenbaarheid + 10
pi_58458261
Verongelijkt

Leeft in een van de rijkere landen in de wereld, maar is van mening dat hij het slechter heeft dan een opgejaagde Darfurees met etterende beenwond. Denkt dat de verworpenen der aarde een luizenleventje hebben dankzij zijn gezwoeg, in plaats van andersom. Als je hem aanspreekt op het feit dat hij het nog niet zo slecht heeft en dat zijn levensstijl consequenties heeft voor de aarde, gaat hij nog harder huilen. Zijn laatste pleziertje afpakken, die linksen! Straks wordt ademen ook nog belast!

Kijk bijvoorbeeld voor typisch spastische Verongelijkt-reacties in POL en NWS naar topics over CO2 en de vleesindustrie.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:19:00 #138
188728 Lyzio
why do we fall
pi_58458348
Ik schaar mij graag onder de kunstenaars. Maikuuul die ooit met het kunstje is begonnen, Ricko die het uitbouwde. Wat een helden! HAIL! HAIL!

En ikzelf natuurlijk, met nog een hele carriëre voor me. Gesteund door Ricko, Ananas en Boswachter. Jongens, ik had het niet zonder jullie kunnen bereiken!

HAIL! HAIL!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_58458953
Zeg, dat verzamelen he, hoe gaat dat nou eigenlijk in z'n werk? Krijg je gratis 1 FOK!ker bij een zak JETIX knikkers ofzo?
777
  Moderator zaterdag 3 mei 2008 @ 19:59:23 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_58459065
doe mij ook zn hokje
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_58459186
De guitarist.nl-smiley poster

Omdat je een kneus bent als je tvp's post, doen ze het met de alternatieve " ". Deze posters hebben zelden door wanneer een topic nu serieus, al dan lemming is, waardoor een neutrale smiley hun reputatie neutraal houdt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:55:25 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58461302
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:07 schreef Manono het volgende:
De Genuanceerde
Is in stilte trots op zijn mentale eigenschappen en heeft een leven buiten Fok. Let op de waardigheid van zijn AT lijst en is terughoudend in persoonlijk contact. Wordt desondanks gewaardeerd vanwege zijn droge, subtiele humor. Zal nooit tot zomaar een absolute uitspraak doen of zich verlagen tot grof taalgebruik. Ontwijkt luide users. Typt soms reacties zonder ze daadwerkelijk te posten, of post onder klonen om een andere kant van de zaak te belichten.

Ik herken me volledig in het tweede gedeelte van je beschrijving. Helaas ontbreekt het me aan het bijbehorende gevoel voor humor.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:57:57 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58461345
De emotieloze
Post alleen smilieloze posts, zijn/haar lezers in verwarring achterlatend. Was dat nou grappig bedoeld? Of toch serieus? Of misschien sarcastisch?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:15:24 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58461633
De perfecte
Heeft eigenlijk gewoon een kutleven maar probeert op Fok! de indruk te wekken dat hij/zij he-le-maal pefect is. Hij/zij is schijnbaar in het bezit van
- een geweldige smaak
- een weelderige haardos
- een excellente opvoeding
- een uitdagende baan op niveau
- een snelle leasebak
- een kledingkast gevuld met de meest smaakvolle merkkleding
- een perfect ingericht huis met een compleet ingerichte designkeuken
- een geil lijf met goede tieten (v)/wasbordje (m)
- het talent om te koken, met mensen van alle rangen en standen om te gaan, te managen,te schilderen, schrijven of anders creatiefs te doen
- de perfecte relatie met een trendy partner én een onafhankelijk eigen leven
- weet zich te kleden en te gedragen
en is daarnaast ook nog gezegend met doorzettingsvermogen, intelligentie, bescheidenheid en dicipline.

In werkelijkheid heeft hij/zij waarschijnlijk een borderlinestoornis en een leven qua perfectie nog niet in de buurt komt van de gemiddelde Fok!ker.
  zondag 4 mei 2008 @ 09:52:08 #145
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58467283
De fobo fapper

Is meestal een braaf huismannetje, 1 of 2 kids, lief vrouwtje, totdat deze tijger in FoBo's gaat duiken.
Dan bekijkt hij alle fotoboeken van users die hem vrouwelijk overkomen, om hun foto's te kunnen bekijken. Staan er geen foto's in, dan zal hij daar opmerkingen over gaan maken.
meestal is het:
quote:
geen pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')