Laatst wees iemand mij weer op deze
http://redwing.hutman.net/~mreed/ geniale site.
Ik ben gaan nadenken, welke soorten users hebben we hier eigenlijk??
Na enig brainstormen kwam ik op de volgende types..
De KLB-kunstenaar. Laat met paint zien waar de kots nu weer beland is. Verantwoordelijk voor vele volgeproeste toetsenborden.
De Granatengooier.Begint vaak op KLB topics waar de meerderheid van users zich wel beledigd door
moet voelen. Vaak iets in de trant van 'HBO-ers die denken' dat ze recht van spreken hebben. Waarop er vervolk\gens steevast een 10 pagina rel onstaat over Uni en MBO, EQ En IQ
Visstick relkloon. Deze relkloon wil je overtuigen dat hij het IQ van een visstick heeft, door zoveel mogeliijk hersenloze opmerkingen uit te kramen. Deze kloon dienst zijn meester door een gehaat personage te creeren, waarmee het fijn rellen is. Naast dom overkomen probeert deze kloon dus ook nog de meest impopulaire operkingen te maken, en beweert hij tot een gemarginaliseerde groep te behoren (bijvoorbeeld allochtoon of uitkeringstrekker)
Dawkins bulldog. Allergisch voor gelovigen en voor hun (in zijn ogen) pogingen zijn vrijheid in te perken. Houdt van de woorden 'achterlijk' 'poldertaliban' en favoriet: 'sprookjesboek'
Stokpaardje. Heeft in zijn vormende jaren kennis gemaakt met een bepaalde ideologie en denk dat deze ideologie de oplossing voor alles is, van boze schoonmoeders tot vervelende jicht, in een volledig libertarische sameleving hadden we er niet mee gezeten!. Begint daar dan ook steeds over in discussies. "
Hardwerkende Nederlander Heeft een baantje (wat hem er niet van weerhoudt om doordeweeks om 3 uur s'middags op fok te verschijnen) en vindt dat hij daar een medaille voor moet krijgen. Wordt woest van iedere vorm van sociale zekerheid. Als hij zich om 8 uur met tegenzin naar de baas moet slepen, dan iedereen, ja!!
Beoepslinkse.
Het woord zegt het al. Als iedereen weer over de PVDA heenvalt roepen zij: Ja!! Tof idee!
Dat was voorlopig de eerste versie van mijn verzameling, die lis nog lng niet compleet, ik ben altijd hard op zoek naar nieuwe varieteiten! Kom maar op..