klopt, en dat weet Dj-Flash ook verdraaide goed...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:07 schreef blup het volgende:
Kan wel hier denk ik: Bussentopic #10. Ringlijn jubileumkwartier.
Waarom heeft dat ding een kenteken voor een bijzonder voertuig (ZZ) ?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef sander89 het volgende:
Om dit geweldige topic van TS maar op te vrolijken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat ZZ een bijzonder voertuig inhoud, maar de aandrijving is dus met waterstof. Of beter gezegd was, want deze proefbussen rijden inmiddels niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heeft dat ding een kenteken voor een bijzonder voertuig (ZZ) ?
Laatst op lijn 19 meegereden met zo'n ding. Tering zeg.. die vent was geen buschauffeur meer, maar piloot! IN het gelede gedeelte vlogen de mensen zowat van hun stoelen afquote:Op zondag 17 februari 2008 20:03 schreef Dj-Flash het volgende:
http://www.openbaarvervoe(...)adsbussen/GVB312.jpg
Omdat het een bijzonder voertuig is dikzak.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Waarom heeft dat ding een kenteken voor een bijzonder voertuig (ZZ) ?
Mjah, laatst had ik ook eentje meegemaakt die na elke stop keihard optrok. Is geen fijn gevoel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Laatst op lijn 19 meegereden met zo'n ding. Tering zeg.. die vent was geen buschauffeur meer, maar piloot! IN het gelede gedeelte vlogen de mensen zowat van hun stoelen af![]()
Het was in de nacht trouwens
Ik heb hem al 15 keer verteld dat hij de FAQ moet gaan lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:21 schreef sander89 het volgende:
[..]
Kan je geen Fok forum cursussen gaan geven ofzo?
Zag het net ook! Triestheidquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Mjah, laatst had ik ook eentje meegemaakt die na elke stop keihard optrok. Is geen fijn gevoel.
Het bushokje bij de halte Sneeuwbalstraat die totaal vernield was is nu vervangen door alleen een haltebord zag ik vanmiddag. Zijn/worden alle vernielde bushokjes nu vervangen door halteborden?
En wanneer gaan de oude Volvo`s eigenlijk naar de sloop toe?
Ik zie alleen een stom tekentje. Niet iedereen is aangemeld bij clubs.nl en ik kan dan ook niks zien!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:46 schreef Dj-Flash het volgende:
http://www.clubs.nl/ClubsData/378127/incoming/Gvb%20301(2).jpg
Ik ben niet aangemeld bij clubs maar ik zie gewoon een foto van een bus hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:50 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een stom tekentje. Niet iedereen is aangemeld bij clubs.nl en ik kan dan ook niks zien!
Dat is nou het leuke aan de Citaro's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Laatst op lijn 19 meegereden met zo'n ding. Tering zeg.. die vent was geen buschauffeur meer, maar piloot! IN het gelede gedeelte vlogen de mensen zowat van hun stoelen af![]()
Het was in de nacht trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |