Amerikaanse meisjes zijn altijd preuts. Ga maar eens op vakantie naar Cancun. Dan kan je zien hoe preuts en braaf amerikaanse meisjes zijn. Die doen nooooooit wat hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:24 schreef madelien het volgende:
Was Natalee aan het spelen met Joran?![]()
Wie zegt dat? Joran en de Deepak broertjes.
Er was toch met pa van der Sloot avond aan avond doorgesproken was ze moesten vertellen?![]()
Hoe komt het dat de vriendinnen van Natalee zeggen dat Natalee preuts was?
Enkele vriendinnen zeggen zelfs dat Natalee nog maagd was! Maar dat kon niet omdat ze al een "vriendje" had gehad.
Ja, natuurlijk, het ligt nogal voor de hand iemand die onwel wordt in het water te gooien.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dan nog blijven er altijd sporen achter. Stel je nou voor dat er meubels zijn verwijderd uit de woning van de vd sloots. Dan kan je achteraf toch nog steeds die spullen achterhalen op een vulnisstort? Het is een klein eiland waar je echt niet zoveel verborgen kan houden.
En daarnaast vraag ik mij ook altijd af waarom mensen altijd moeten gaan voor de meest onwaarschijnlijke en meest extreme scenarios terwijl het meest voor de hand liggende wordt afgedaan als onzin. Zelfs als dat meest voor de hand liggende nota bene door een van de hoofdbetrokkenen wordt verklaard bij een verborgen camera aktie.
Alle reden om op ALLEEN de verklaringen die in elkaar geflanst zijn door Joran en vrienden na dagelijks overleg met pa af te gaan en VOORAL NIETS te geloven van wat de anderen zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Amerikaanse meisjes zijn altijd preuts. Ga maar eens op vakantie naar Cancun. Dan kan je zien hoe preuts en braaf amerikaanse meisjes zijn. Die doen nooooooit wat hoor.
Als je zoveel ervaring met meisjes hebt, weet je toch ook wel dat iemand die steeds in slaap valt er geen behoefte aan heeft seksuele handelingen te verrichten?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:59 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Amerikaanse meisjes zijn altijd preuts. Ga maar eens op vakantie naar Cancun. Dan kan je zien hoe preuts en braaf amerikaanse meisjes zijn. Die doen nooooooit wat hoor.
Ik heb verklaringen gelezen van mede scholieren en van andere getuigen die een heel ander beeld schetsten van met name het drink gedrag van natalee gedurende de schoolreis. Niet dat dat erg is verder dat doen zoveel meisjes van die leeftijd. Maar ga dan geen lul verhalen ophangen over preutse en brave meisjes omdat de omgeving dat beeld zo graag in stand wil houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef madelien het volgende:
[..]
Alle reden om op ALLEEN de verklaringen die in elkaar geflanst zijn door Joran en vrienden na dagelijks overleg met pa af te gaan en VOORAL NIETS te geloven van wat de anderen zeggen.![]()
Ook zo opvallend dat Natalee die andere nachten gewoon in haar hotelkamer sliep en zelfs een keer aangeschoten naar haar hotel is gebracht maar juist die nacht niet.
Hehe. Nee, want die nacht was ze losbandig. Joran vertelt bij Jenssen dat Natalee de hele avond al belly drinks deed.
Ja hoor, Joran was er pas vanaf vlak voor sluitingstijd.![]()
Ik heb geen ervaring met amerikaanse meisjes ik schets slechts wat iedereen kan zien wanneer hij/zij naar een plek als cancun gaan. En het zal op andere plekken waar veel amerikaanse scholieren/studenten op vakantie gaan niet anders zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef madelien het volgende:
[..]
Als je zoveel ervaring met meisjes hebt, weet je toch ook wel dat iemand die steeds in slaap valt er geen behoefte aan heeft seksuele handelingen te verrichten?
Over absurde dingen geloven gesproken.
Zijn er mensen die dat doen dan? Tuurlijk had ze gedronken. Maar Joran wil het laten lijken alsof Natalee een of ander sletterig kind was. Er is geen schoolmeisje die dat heeft verklaard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:26 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik heb verklaringen gelezen van mede scholieren en van andere getuigen die een heel ander beeld schetsten van met name het drink gedrag van natalee gedurende de schoolreis. Niet dat dat erg is verder dat doen zoveel meisjes van die leeftijd. Maar ga dan geen lul verhalen ophangen over preutse en brave meisjes omdat de omgeving dat beeld zo graag in stand wil houden.
Wie houdt er een schijn op dan? Natalee?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:37 schreef dazzle123 het volgende:
Alleen zorg dan wel dat je daar acheraf eerlijk over bent en ga niet de schine schijn op houden naar je ouders of de gemeenschap toe. Zeker niet als mensen de waarheid achter een vermissing proberen te achterhalen.
Wat is er ongeloofwaardig aan die seksuele verhalen in de auto? Dat gebeurt wel vaker en is echt niks bijzonders.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:05 schreef madelien het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat doen dan? Tuurlijk had ze gedronken. Maar Joran wil het laten lijken alsof Natalee een of ander sletterig kind was. Er is geen schoolmeisje die dat heeft verklaard.
Die seksuele verhalen over Natalee in de auto zijn totaal niet geloofwaardig. Ik geloof wel dat ze gedronken had, maar dat ze zomaar bij drie jongens in de auto is gestapt omdat het een snol was, wil Joran ons graag doen geloven.
Ik denk dat het anders zat en dat ze dacht dat ze een lift kreeg van Joran die had gezegd ook toerist te zijn en in het HI logeerde. Zo gek is dat niet. Te weinig vervoer, Joran moest er ook naartoe (dacht Natalee), misschien eerst even met een taxi naar kust rijden om naar de haaien kijken ofzo (dacht Natalee), weten we niet.
Niets bijzonders dus.
Het is ongeloofwaardig omdat ze alledrie op verschillende momenten vertellen dat op ook weer van elkaar verschillende momenten Natalee STEEDS IN SLAAP VIEL.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:22 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Wat is er ongeloofwaardig aan die seksuele verhalen in de auto? Dat gebeurt wel vaker en is echt niks bijzonders.
Maar wat doet dat verder af aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk gewoon is overleden aan een od? Hetzij doordat Joran haar heeft gedrogeerd met GHB , hetzij doordat ze zelf coke of iets dergelijks had gebruikt in combinatie met veels te veel alcohol.
Het verhaal is of door alle drie verzonnen of nog logischer gewoon waar. Als ze het alledrie onafhankelijk van elkaar verklaren dan zal het wel waar zijn of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:34 schreef madelien het volgende:
[..]
Het is ongeloofwaardig omdat ze alledrie op verschillende momenten vertellen dat op ook weer van elkaar verschillende momenten Natalee STEEDS IN SLAAP VIEL.
Het hele verhaal is dus door alle drie verzonnen en vermoedelijk door iemand voorgekauwd.
En of de broertjes Deepak er iets mee te maken hebben, vraag ik me inmiddels ook af.
Misschien dachten ze wel dat ze Joran en Natalee een lift gaven naar ............... en dacht Natalee dat ze een lift kreeg.
Als je me kunt vertellen waar ik dat dikgedrukte geschreven heb, graag, want ik kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks heb geschreven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:53 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het verhaal is of door alle drie verzonnen of nog logischer gewoon waar. Als ze het alledrie onafhankelijk van elkaar verklaren dan zal het wel waar zijn of niet?
Ik zie overigens de relevantie ook niet zo. Stel ze zou niet steeds in slaap zijn gevallen wat veranderd dat verder dan aan de zaak?
Wat mij overigens bij jou een beetje opvalt is dat je niet zo heel erg geinterreseerd bent in wat er nou daadwerkelijk gebeurd is maar dat je eigenlijk graag wilt geloven dat het allemaal op een bepaalde manier is gebeurt. Stel je nou voor dat natalee wel degelijk enorm veel had gedronken, vrijwillig met Joran was meegegaan , zelf coke had gebruikt om vervolgens op het strand te overlijden aan een overdosis waarom zou dat dan geen realistisch scenario kunnen zijn?
Nou schrijf je zelf ergens in een post dat het probleem met Nederlanders altijd is dat wij altijd daders zien als slachtoffers en slachtoffers als daders. En dat is ook wel een beetje zo Maar wat ik zie bij Amerikanen en dan ook een groot deel van de Amerikaanse media is dat daar altijd meteen gezocht wordt naar een dader die moet hangen. Zonder dat er ook maar enige vorm van nuance in de discussie aanwezig is. Natalee is de heilige maag maria en Joran is de verkrachter en moordenaar. En alles daar tussen in is onmogelijk.
ik dacht dat ik iets in die strekking van jou gelezen had maar misschien was dat van een ander.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:05 schreef madelien het volgende:
[..]
Als je me kunt vertellen waar ik dat dikgedrukte geschreven heb, graag, want ik kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks heb geschreven.
Iemand in het water gooien omdat deze persoon niet lekker is geworden, kan jij wel normaal vinden, maar dat is het niet hoor!![]()
Het verhaal dat Natalee op het strand aan een "overdosis" is overleden, geloof ik niet.
Mag toch?
En die verhalen mbt tot Natalee in de auto worden door de drie jongens dan wel onafhankelijk van elkaar verteld, maar ze kloppen op veel punten niet. Dus de stelling dat de jongens die verhalen onafhankelijk van elkaar vertellen, zegt helemaal niets.
Dazzle 123,quote:
verklaar nader wat heel voor de hand ligt ??, als bij verborgen camera aktie is later ontkend hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dan nog blijven er altijd sporen achter. Stel je nou voor dat er meubels zijn verwijderd uit de woning van de vd sloots. Dan kan je achteraf toch nog steeds die spullen achterhalen op een vulnisstort? Het is een klein eiland waar je echt niet zoveel verborgen kan houden.
En daarnaast vraag ik mij ook altijd af waarom mensen altijd moeten gaan voor de meest onwaarschijnlijke en meest extreme scenarios terwijl het meest voor de hand liggende wordt afgedaan als onzin. Zelfs als dat meest voor de hand liggende nota bene door een van de hoofdbetrokkenen wordt verklaard bij een verborgen camera aktie.
lees maar ;quote:Op woensdag 30 april 2008 23:29 schreef bastibro het volgende:
Volgens PrdV was het niet Jacob Robert(Bob) Wit die de deur opende maar
mr. Ben King, de rechterhand van Procureur Generaal mr. Croes Fernandes, topambtenaar en goede vriend van Paul.
Deze (Vocking) King nam vervolgens contact op met Wit, de RC, waarna Wit het bevel gaf aan de recherche om alleen Joran`s hutje te doorzoeken en verder niets.
Dit zou betekenen dat Wit instructies opvolgde van King.
bron = http://newsblaze.com/story/2005070108300200001.ew/topstory.html
Paul van der Sloot is a high ranking official in the judicial system and is close friends with Ben King, whom now works at the prosecution office. King was reportedly seen visiting Paul van der Sloot at his home when the Arubian police were performing a search of the van der Sloot residence. Mathew's entire case was tampered with. King said that his friend Paul van der Sloot helped him in the Mathew case. How many cases has and will Paul van der Sloot help cover up?
Is dit jou bekend Johan?
Natuurlijk ontkent hij het later aangezien het nogal wat gevolgen zou hebben wanneer het verhaal wel waar blijkt te zijn voor Joran. Maar leg mij nou eens uit waarom Joran zou liegen tegen zijn "vriend" over wat er gebeurd is? Welk belang heeft joran daarbij? Hij heeft er belang bij om te liegen tegen de politie , hij heeft er belang bij om te liegen in de media. Maar welk belang heeft hij erbij om te liegen tegen zijn zogenaamde vriend die hij vertrouwd?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:08 schreef duikkie het volgende:
[..]
verklaar nader wat heel voor de hand ligt ??, als bij verborgen camera aktie is later ontkend hoor
Dat Kalpoe en Satish niet meer weten dan dat ze Joran en Natalee ergens hebben afgezet is niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef mrBhimself het volgende:
De vraag is of hij Patrick wel vertrouwde. Mijn indruk is dat Joran tegen iedereen een verhaaltje ophangt en doordat hij constant liegt, hij niet meer in staat is om leugen van werkelijkheid te onderscheiden. Ik kan mij niet voorstellen dat zijn ouders wel de waarheid weten en daarop verder niets ondernemen. Tenzij je natuurlijk een fan bent van de complot theoriën, zoals leden van de bange apen.
Ik geloof niet in een complot theorie. Ik ben het met Dazzle eens, dat de waarheid wel eens heel voor de hand zou kunnen liggen. Dat er geen lijk is en dat er verder ook geen forensisch bewijs is, maakt het alleen maar ingewikkelder. De politie is, voor een groot deel, afhankelijk van een liegende Joran en dat maakt het er niet gemakkelijker op. Het verbaast mij overigens nog steeds dat de politie niet in staat was om de 'waarheid' te halen uit die drie jonge knapen die nooit iets met de politie te maken hebben gehad.
Zelfs de deskundigen van de KLPD hebben het niet voor elkaar gekregen om de drie te laten bekennen. Het zou best kunnen dat ze helemaal niet weten wat er met Natalee is gebeurd nadat ze op het strand is achtergelaten.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
if they give him TBS he won't ever get out.
psychiatrist will examine him each year, the media will play those tapes and be outraged again and they won't set him free to roam around and cause havoc.
joran his learned a lot from the last few years. he knows wich errors he made.
so if the 'new and improved joran' gets out he will know how to murder and rape perfectly.
i think TBS is the key. let international psychiatrists spend some time with him and observe him.
fyi: watch bram bakker's opinion about joran:
http://www.hetgesprek.nl/archief/673/ (in dutch)
interesting thing is that such personality disorders are often genetic. who would have thought...
''Maar welk belang heeft hij erbij om te liegen tegen zijn zogenaamde vriend die hij vertrouwd?''quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:22 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent hij het later aangezien het nogal wat gevolgen zou hebben wanneer het verhaal wel waar blijkt te zijn voor Joran. Maar leg mij nou eens uit waarom Joran zou liegen tegen zijn "vriend" over wat er gebeurd is? Welk belang heeft joran daarbij? Hij heeft er belang bij om te liegen tegen de politie , hij heeft er belang bij om te liegen in de media. Maar welk belang heeft hij erbij om te liegen tegen zijn zogenaamde vriend die hij vertrouwd?
oke ik ga bekennen ik heb er wel meer dan achtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:43 schreef johan555 het volgende:
Misschien eens handig om te weten !
Checklist psychopaat :
De checklist bestaat uit twintig kenmerken die bij een persoon in meerdere of mindere mate aanwezig kunnen zijn.
Psychopaten hebben grote problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties. Acht van de twintig kenmerken in de checklijst hebben hiermee te maken.
Gladde prater/oppervlakkige charme.
Het prototype psychopaat is oppervlakkig in het contact met anderen. Psychopaten vertellen vaak sterke verhalen, en proberen zich beter voor te doen dan ze zijn, waarbij ze vaak wel charmant overkomen.
Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
Het zijn opscheppers die een veel te positieve inschatting hebben van hun talenten en vaardigheden.
Pathologisch liegen.
Psychopaten zijn notoire leugenaars die er meestal geen enkele moeite mee hebben als ze worden betrapt op een leugen. Ze hebben overal een excuus of reden voor en willen nog wel eens iets op 'erewoord beloven', ook al blijkt dat erewoord haast nooit wat waard te zijn.
Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
Psychopaten kennen geen schuldgevoelens of spijt over de dingen die ze anderen aandoen. Ze kunnen zeggen dat het slachtoffer het verdiende of dat het slachtoffer eigenlijk niets bijzonders is aangedaan.
Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
Ze zijn niet in staat of niet bereid om de verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedragingen. Het zijn altjjd anderen die de schuld krijgen en anders is er wel een alternatief excuus te vinden.
List en bedrog/manipulerend gedrag.
Het prototype psychopaat manipuleert en bedriegt anderen en besteedt daarbij geen aandacht aan wat dat voor hen betekent.
Ze vertonen daarbij nogal eens crimineel gedrag in de vorm van bijvoorbeeld fraude en verduistering en niet-crimineel gedrag in de vorm van overspel en het aftroggelen van geld van familieleden.
Ontbreken aan emotionele diepgang.
Psychopaten komen op anderen over als koud en ongevoelig. Hun 'emoties' doen vaak als dramatisch, kortstondig en onecht.
Kil/gebrek aan empathie.
In al hun gedragingen tonen psychopaten weinig respect voor de rechten, gevoelens en hetwel zijn van anderen. Ze beschouwen andere mensen als potentiele slachtoffers die te manipuleren zijn en beschouwen zichzelf als de belangrijkste persoon die er is.
Naast problemen met hun gevoelens ten opzichte van andere mensen en met relaties, vertonen psychopaten zeer problematisch gedrag in hun levensstijl.
Prikkelhongerig/neiging tot verveling.
Psychopatsn hebben een zeer sterke behoefte aan stimulatie en een ongebruikelijk sterke afkeer van verveling. Ze leiden doorgaans een snel leven met veel risicogedrag en experimenten met drugs, en vinden dat school, werk en langdurende relaties saais en vervelend zijn.
Parasitaire levensstijl.
Een psychopaat kiest er vaak voor om te teren op de zak van de familie, partner of vrienden, en vermijdt het hebben van een vaste baan.
Gebrekkige beheersing van gedrag.
Kenmerkend is dat ze vaak opvliegend zijn en zich slecht kunnen beheersen. Op mislukkingen, kritiek en frustraties reageert een psychopaat vaak met geweld, scheldpartijen of bedreigingen. Dit kan even snel ophouden als het is begonnen.
Impulsiviteit.
Psychopaten gedragen zich vaak uitermate impulsief zonder echt stil te staan bij de voors en tegens van hun gedrag: Relaties worden nogal eens beëindigd, banen worden opgezegd en ze verhuizen zonder anderen daarover te informeren en zonder dat de beslissing goed is overdacht.
Onverantwoordelijk gedrag.
Psychopaten tonen geen verantwoordelijkheidsgevoel of loyaliteit ten opzichte van familie, vrienden, werkgevers, huisbazen of anderen. De omgang met geld is vaak bedroevend. Ze hebben schulden, gaan beroerd om met zakenrelaties, en zijn hun familie vaak enorm tot last.
Ontbreken van realistische doelen op de lange termijn.
Psychopaten hebben geen plannen of doelen voor de lange termijn. Ze leven van dag tot dag en veranderen hun plannen continu, en storen zich er niet aan dat hun leven vrij inhoudsloos is.
Gedragsproblemen op jonge leeftijd.
De kinderjaren kenmerken zich door tal van problemen zoals liegen, vechtpartijen, diefstalletjes, beroving, brandstichting en uitingen van geweld tegen mens en dier. De psychopaat staat daardoor vaak al vroeg bekend als het zwarte schaap van de familie.
Jeugdcriminaliteit.
In hun tienertijd gedragen ze zich zeer antisociaal en krijgen ze te maken met arrestaties en veroordelingen.
Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Als volwassene onderneemt de gedetineerde psychopaat ontsnappingspogingen, keert niet terug van weekendverloven, begaat delicten tijdens de voorwaardelijke invrijheidsstelling, en houdt zich niet aan de voorwaarden van de voorwaardelijke gevangenisstraf.
www.checklijst.nl/
dat verbaast mij nietsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:35 schreef mrBhimself het volgende:
Het verbaast mij overigens nog steeds dat de politie niet in staat was om de 'waarheid' te halen uit die drie jonge knapen die nooit iets met de politie te maken hebben gehad.
Zelfs de deskundigen van de KLPD hebben het niet voor elkaar gekregen om de drie te laten bekennen. Het zou best kunnen dat ze helemaal niet weten wat er met Natalee is gebeurd nadat ze op het strand is achtergelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |