LPF, anyone?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Haar belofte om daar en juist daar aan te werken, dan zeg ik, geef haar die kans
Ja je portemonnee zal ongetwijfeld stukken leger zijn na 4 jaar Verdonk.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef henkway het volgende:
Ik geef Rita het voordeel van de twijfel, ik denk dat ze eerlijk en recht door zee is.
Het zal ongetwijfeld in de portemonnee schelen
Dezelfde kliek waar ze jarenlang deel van uitmaakte? De kliek waarvan ze in het vorige kabinet zo'n beetje het uithangbord was? Die kliek?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:07 schreef Vitalogy het volgende:
Dat is trouwens ook waar dit topic over gaat he, niet over Verdonk als antwoord maar dat Balkenende en co waardeloos is.
Dan zal ze weer het veld moeten ruimen,dat heet nou democratie, maar domweg op Balkenende blijven stemmen, terwijl die eikel alleen naar Bush luistert, dat is zeker niet goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja je portemonnee zal ongetwijfeld stukken leger zijn na 4 jaar Verdonk.
Ik wou dan ook zeker niet op Balkenende stemmen (nooit gedaan ookquote:Op zondag 4 mei 2008 17:06 schreef henkway het volgende:
[..]
Dan zal ze weer het veld moeten ruimen,dat heet nou democratie, maar domweg op Balkenende blijven stemmen, terwijl die eikel alleen naar Bush luistert, dat is zeker niet goed.
Gebruik je stem om te kiezen en niet als dom stemvee
Ze verdient zeker een kans en dan gaan we oordelenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wou dan ook zeker niet op Balkenende stemmen (nooit gedaan ook). Maar om nou te beweren dat Verdonk een beter en wezenlijk ander alternatief is
.
Ze heeft toch net een kans gehad op een vrij simpel uitvoeringsministerie en daarin toch compleet gefaald? Waarom dan nog een kans?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:24 schreef henkway het volgende:
[..]
Ze verdient zeker een kans en dan gaan we oordelen
Nee dat is niet waar, ze heeft een uitstekend wek gedaan dat had niemand haar nagedaanquote:Op zondag 4 mei 2008 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze heeft toch net een kans gehad op een vrij simpel uitvoeringsministerie en daarin toch compleet gefaald? Waarom dan nog een kans?
Denk aan de vliegtax (verjagen van bedrijven, verlies banen), generaal pardon (met slechte uitvoering), prachtwijken opknappen (met slechte uitvoering), verhoging fiscale bijtelling voor leaserijders, slurptax, belasting op plastic, schuld overnemen antillen.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:13 schreef Picchia het volgende:
Een 2. Ze hebben verschrikkelijk foute regelingen doorgevoerd, maar het kan nog slechter.
Hij wilde toch de basisbeurs (studiebeurs) omzetten in een lening? En het collegegeld voor Masters aanzienlijk verhogen? Als student kan ik niet echt tevreden met Plasterk zijn.quote:Minister Plasterk (Onderwijs) is een van de weinigen uit die partij die soms als meevaller wordt genoemd.
Ja of de Dierenpartij zeg het maar, of ga je weer op Harrie Potter stemmen.?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef FeestNummer het volgende:
Rita Verdonk moet de redding gaan brengen?
Mag ik even heel hard lachen.
De vliegtax is niet meer dan eerlijk. Waarom moeten treinreizigers zich wel blauw aan infra-belasting betalen (dankzij VVD/CDA/LPF) en moet voor vliegtuigpassagiers alles gratis zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:52 schreef Picchia het volgende:
Denk aan de vliegtax (verjagen van bedrijven, verlies banen), generaal pardon (met slechte uitvoering), prachtwijken opknappen (met slechte uitvoering), verhoging fiscale bijtelling voor leaserijders, slurptax, belasting op plastic, schuld overnemen antillen.
De overbodige Ov-choipkaart is door CDA/VVD/LPF in het leven geroepen. Het is een onding en dat heeft niets met de uitvoering te maken.quote:En de geplande belastingverhoging BTW naar 20%, OV-chipkaart (met slechte uitvoering)rekeningrijden (slechte uitvoering) en gratis schoolboeken (slechte uitvoering).
Een dubbele nationaliteit wordt door de wet toegestaan. Als partijen het daar niet mee eens zijn moeten ze de wet maar veranderen, maar niet gaan zeuren als iemand er gebruik van maakt.quote:Nog een paar minder relevante zaken die mij niet bevielen: Albayrak en Aboutaleb met dubbele nationaliteit aanstellen en de reactie op Fitna.
Dat lijkt me in ieder geval beter dan die onbenul van Rita Verdonk.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef henkway het volgende:
of ga je weer op Harrie Potter stemmen.?
Maar dit kabinet moet afgestraft worden voor het mislukte beleid en dan is een stem op een nieuwe kandidaat premier een goed zaak.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:26 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat lijkt me in ieder geval beter dan die onbenul van Rita Verdonk.
Het verhaal van het zoet en het zuur is van het vorige kabinet Balkenende. En wie was daarin prominent aanwezig: ja hoor Rita Verdonk.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Maar dit kabinet moet afgestraft worden voor het mislukte beleid en dan is een stem op een nieuwe kandidaat premier een goed zaak.
Dus niet altijd meer zuur, maar vooruitgang.
Nee hoor, als jij je werk niet goed doet dan wijzen ze je ook de deur, dat doet de kiezer ook en die geeft een kandidaat een kans waar men meer vertrouwen in heeft.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:54 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Het verhaal van het zoet en het zuur is van het vorige kabinet Balkenende. En wie was daarin prominent aanwezig: ja hoor Rita Verdonk.
Een verder is het logisch af en toe iets nieuws te proberen, maar om iemand als Verdonk binnen te halen die in het vorige kabinet heeft bewezen volledig incompetent te zijn is wel gelijk het andere uiterste.
Je redenatie slaat nergens op. De ene belasting rechtvaardigd de andere niet. De vliegtax heeft helemaal niets met de infrastructuur te maken. Ook kunnen vliegtuigpassagiers dezelfde mensen zijn als treinreizigers.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
De vliegtax is niet meer dan eerlijk. Waarom moeten treinreizigers zich wel blauw aan infra-belasting betalen (dankzij VVD/CDA/LPF) en moet voor vliegtuigpassagiers alles gratis zijn?
Behalve dan dat het generaal pardon op voorwaarde zou gebeuren dat de zware criminelen uitgezet zouden worden, wat achteraf in veel gevallen niet bleek te gaan gebeuren.quote:Met de uitvoering van het generaal pardon is weinig mis. Albayrak is gewoon een paar niveau's beter dan Rita Verdonk die er echt een janboel van heeft gemaakt (onuitvoerbare inburgeringswet, Hirsi Ali, Taida Pasic, Schipholbrand, enz, enz, enz.).
[..]
De chipkaart is gewoon een groot fiasco en dit kabinet zet het gewoon voort. Daarom zijn zij verantwoordelijk. Dat het een onding is heeft wel onder andere met de uitvoering te maken. Namelijk o.a. doordat ze van plan zijn persoonsgegevens vast te leggen van gebruikers van die kaart en dat het niet goed beveiligd is.quote:De overbodige Ov-choipkaart is door CDA/VVD/LPF in het leven geroepen. Het is een onding en dat heeft niets met de uitvoering te maken.
[..]
Zo werkt dat in een democratie, als iets moet veranderen dan zeur je erover.quote:Een dubbele nationaliteit wordt door de wet toegestaan. Als partijen het daar niet mee eens zijn moeten ze de wet maar veranderen, maar niet gaan zeuren als iemand er gebruik van maakt.
Wat is er eerlijk aan een illegale belasting? Bovendien omdat de overheid bij burger A steelt is stelen bij burger B nog niet gerechtvaardigd.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
De vliegtax is niet meer dan eerlijk. Waarom moeten treinreizigers zich wel blauw aan infra-belasting betalen (dankzij VVD/CDA/LPF) en moet voor vliegtuigpassagiers alles gratis zijn?
van de eerste 123 stemmers op fok was het cijfer van de pol een 2,67quote:
"Zwartjes"quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, ze heeft een uitstekend wek gedaan dat had niemand haar nagedaan
300.000 zwartjes en moslims binnen halen is niet moeiijk, weer terug laten keren dat was niet eenvoudig
Met alle respect: maar treinreizen is gesponsord... met belastinggelden. Daar gaat meer geld naartoe, dan dat er wordt opgehaald. Dat is met vliegen wel even anders.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef FeestNummer het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht. De trein vervult een heel andere rol in de maatschappij. Daarnaast betaalt iedereen ook teveel voor z'n tv of benzine (BTW, accijnzen (ten dele ter compensatie van de veroorzaakte overlast)) maar hoeft een vlieger dat niet te doen. Die infraheffing voor de trein is er juist op gericht de treinreiziger niet langer exorbitant te steunen. Hier is over enkele jaren dan ook geen sprake meer van.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect: maar treinreizen is gesponsord... met belastinggelden. Daar gaat meer geld naartoe, dan dat er wordt opgehaald. Dat is met vliegen wel even anders.
Denk je nu echt dat treinreizen de komende jaren twee keer zo duur gaat worden en dat alle kortingskaarten verdwijnen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:13 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. De trein vervult een heel andere rol in de maatschappij. Daarnaast betaalt iedereen ook teveel voor z'n tv of benzine (BTW, accijnzen (ten dele ter compensatie van de veroorzaakte overlast)) maar hoeft een vlieger dat niet te doen. Die infraheffing voor de trein is er juist op gericht de treinreiziger niet langer exorbitant te steunen. Hier is over enkele jaren dan ook geen sprake meer van.
Ok kom maar met die cijfers die haar vergelijken met haar voorgangers en opvolgster. Het is namelijk diep triest gesteld met wat ze echt heeft gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, ze heeft een uitstekend wek gedaan dat had niemand haar nagedaan
300.000 zwartjes en moslims binnen halen is niet moeiijk, weer terug laten keren dat was niet eenvoudig
Bedenk je een shoeveel buitenlander en gelukszoekers er nu hier geweest waren als ze niet die functie had gehad, de 50.000 importbruiden en bruidegommen per jaar uit marrokko is gestopt.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok kom maar met die cijfers die haar vergelijken met haar voorgangers en opvolgster. Het is namelijk diep triest gesteld met wat ze echt heeft gedaan.
Kom maar op dan met die onderbouwde statistiekenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef henkway het volgende:
[..]
Bedenk je een shoeveel buitenlander en gelukszoekers er nu hier geweest waren als ze niet die functie had gehad, de 50.000 importbruiden en bruidegommen per jaar uit marrokko is gestopt.
veelal voor huwelijken voor geld
Waar basseer je dat nu weer op ze heeft nog nooi met haar partij geregeerdquote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja je portemonnee zal ongetwijfeld stukken leger zijn na 4 jaar Verdonk.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:06 schreef henkway het volgende:
[..]
Dan zal ze weer het veld moeten ruimen,dat heet nou democratie, maar domweg op Balkenende blijven stemmen, terwijl die eikel alleen naar Bush luistert, dat is zeker niet goed.
Gebruik je stem om te kiezen en niet als dom stemvee
En dus moet je maar lekker kortzichtig op de Verdonkjes en Geertjes van deze wereld stemmen? Veel CDA stemmers zullen wel denken: beter een half ei dan een lege dop.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:18 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens, Henk. Er zijn zoveel mensen die altijd op dezelfde partij zullen blijven stemmen, omdat ze het al jaren doen. Uit gewoonte, geloofsoverweging of weet ik wat nog meer.
tien keer een lege dop gaat ook vervelen, ik wil iemand wel een kans geven om op zijn bek te gaan en misschien valt ze je mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:27 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En dus moet je maar lekker kortzichtig op de Verdonkjes en Geertjes van deze wereld stemmen? Veel CDA stemmers zullen wel denken: beter een half ei dan een lege dop.
Op haren falen ook maar iets uit te voeren (of uit te zetten) als ministerquote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar basseer je dat nu weer op ze heeft nog nooi met haar partij geregeerd
Of minister van Onderwijsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op haren falen ook maar iets uit te voeren (of uit te zetten) als minister.
Verdomd IS een lege dop, een hol vat. En zoals meer holle vaten klinkt ze erg hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef henkway het volgende:
[..]
tien keer een lege dop gaat ook vervelen, ik wil iemand wel een kans geven om op zijn bek te gaan en misschien valt ze je mee.
D66 vind ik ook een kanshebber, pechtold dan, maar ik ben bang dat het weer veel van hetzelfde is, en Verdonk is niet zo rechts als je denkt hoor, ze komt uit de linkerkant, maar met heel gezonde frisse ideeen die de werkende burger weer moed geven
Geertje is een heel ander iets, haal die niet door elkaar, Hero Brinkman vindt ik ook een frisse wind
.
ja duh door de belastingen te verhogenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Hij weet de eindafrekeningen tot nu toe positief te houden. Vorig jaar om deze tijd was er ook heel veel gezeik op Bos en toen hield hij aan het eind van het jaar een positief saldo over. daar lijkt het nu ook weer op uit te draaien. En 2 uit 2 jaar is in elk geval een betere score dan z'n voorgangers.
Tjongejonge, natuurlijk zijn ze dat niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:29 schreef HenryHill het volgende:
Mensen zijn prima in staat om een kabinet op zijn prestaties te beoordelen zonder te weten wat er achter de schermen aan handjeklap geregeld wordt.
Hero Brinkman is niet goed bij zn hoofd. Iemand die opzettelijk een delegatiereis laat mislukken omdat maar ns gezegd moet worden dat de Antillen een boevennest zijn, is een schande voor de politiek. En dan is het nog niet eens van belang of zijn uitspraak op waarheid berust.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef henkway het volgende:
Hero Brinkman vindt ik ook een frisse wind
Hij is de enige die het durft te zeggen, de rest vind het wel leuk om periodiek businessclas naar de antillen te reizen en zuivert de tekorten van enkele miljarden die in de zakken van corrupte antillianen verdwijnen per jaar wel weer aan, en zoekt daar gelijk een huisje uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Hero Brinkman is niet goed bij zn hoofd. Iemand die opzettelijk een delegatiereis laat mislukken omdat maar ns gezegd moet worden dat de Antillen een boevennest zijn, is een schande voor de politiek. En dan is het nog niet eens van belang of zijn uitspraak op waarheid berust.
Het is die 'Jan van de straat'-politiek die tot die politieke armoede leidt.
jaja, beoordeeld aan de hand van je posts had ik je allang ingeschat als een Brinkman-aanhanger. Dat hoef je echt niet nog ns te demonstreren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 05:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Hij is de enige die het durft te zeggen, de rest vind het wel leuk om periodiek businessclas naar de antillen te reizen en zuivert de tekorten van enkele miljarden die in de zakken van corrupte antillianen verdwijnen per jaar wel weer aan, en zoekt daar gelijk een huisje uit
Hij zegt ook dat zelfs nu de rapporten met de bestedingen nog niet kloppen er er Nederlands geld gestolen wordt.
Hioj is d enige die met de Antillen wil breken, de rest wil dat niet en kan de diefstallen niet schelen, met gevolg dat er volgend jaar weer enkele miljarden heen moeten
Dat corrupte boevennest kost ieder jaar een betuwelijn
Welke ideeën dan? Want tot nu toe heb ik nog geen enkel realistisch idee gehoord van haar, enkel een verwijzing van haar naar een soort van ideeënbus waar haar kiezers hun frustraties en gedachten in kunnen dumpen, waarnaar zij, Verdonk er plannen uit gaat filteren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:24 schreef henkway het volgende:
[..]
tien keer een lege dop gaat ook vervelen, ik wil iemand wel een kans geven om op zijn bek te gaan en misschien valt ze je mee.
D66 vind ik ook een kanshebber, pechtold dan, maar ik ben bang dat het weer veel van hetzelfde is, en Verdonk is niet zo rechts als je denkt hoor, ze komt uit de linkerkant, maar met heel gezonde frisse ideeen die de werkende burger weer moed geven.
Wilder is gewoon een idioot, totaal ongeschikt als politicus en van zijn PVV partij opzich nog wel de beste, maar dat is geen compliment.quote:Geertje is een heel ander iets, haal die niet door elkaar, Hero Brinkman vindt ik ook een frisse wind
Wat is erger een groter tekort of een overschotquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ja duh door de belastingen te verhogen
Een te grote overheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is erger een groter tekort of een overschot?
Tja dat we een overheid hebben is nu eenmaal een gegevenquote:
Een in vier dikke bestuurslagen verdeelde overheid die onderling ruzie maken en processen voeren over de macht op deelgebieden bij de raad van state is nog veel erger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |