Wat zijn die dollars dan? totaal verdiend?quote:
Gewoon hoeveel geld ik op dat moment heb.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zijn die dollars dan? totaal verdiend?
Ja dan wordt er een achievement geblokkeerd weg, volgens mij zelfs 2.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef xFriendx het volgende:
Als je die cheat voor wapens gebruikt, valt er dan een achievement weg? Die cheat is wel handig. Ik heb nog geen wapens maar hoor hier en daar wel 'roekoe' van duiven, die ik graag het zwijgen wil opleggen. Ik probeerde zo'n duif al van het dak te gooien met een blikje maar dat werkte helaas niet.
Wat je nu zegt klopt niet, dan kan je niet op 22% zitten volgens mij, lolquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon hoeveel geld ik op dat moment heb.
WTF hoe kan je die plegen? Heb je nog meer mensen nodig? Kan je bijvoorbeeld mensen opbellen en zeggen hey ik wil een bank overvallen doe je mee? En hoeveel sterren krijg je nadat je een bank hebt overgevallen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:14 schreef Huskybe het volgende:
@ game..
HOLYSHIT een bankoverval is zoo bruut![]()
Lijkt wel een film.. maar dan in het echt
Dat weet ik nog niet, maar dit is een missie-deel. Het is gewoon net een film, alleen dan zit je er zelf in. Hoeee geweldig.. , ontsnappen, emoties, alles kom je tegenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:27 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
WTF hoe kan je die plegen? Heb je nog meer mensen nodig? Kan je bijvoorbeeld mensen opbellen en zeggen hey ik wil een bank overvallen doe je mee? En hoeveel sterren krijg je nadat je een bank hebt overgevallen?
Ik geef altijd alles uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Ja dan wordt er een achievement geblokkeerd weg, volgens mij zelfs 2.
[..]
Wat je nu zegt klopt niet, dan kan je niet op 22% zitten volgens mij, lol![]()
Ik doe alle missions + daten + LJ / Brucie helpen.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:18 schreef dennus2007 het volgende:
heeeey gasten ik ben nu online op gta maar ik begrijp geen ene kanker van zo'n car yet city multiplayer wie weet het?
thnx alvast;)
Leer eerst maar even Nederlands.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:18 schreef dennus2007 het volgende:
heeeey gasten ik ben nu online op gta maar ik begrijp geen ene kanker van zo'n car yet city multiplayer wie weet het?
thnx alvast;)
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:18 schreef dennus2007 het volgende:
thnx alvast;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |