quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je stage loopt in opdracht van school. In de overeenkomsten staat ook dat je recht op vrije dagen hebt indien ieder normaal gesproken ook vrij is. De keuze ligt dus volledig bij de deelnemer.
Ik zou me in ieder geval geen oor aan laten naaien. Het enige wat die stumpers doen is profiteren
quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer kon ik er niet van maken.
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELDquote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.quote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
jup, bij media marktquote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef El-Salvador het volgende:
Iemand morgen ook de game bij Amsterdam Arena halen?
Hm, misschien ga ik daar wel heen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
Ik geloofde je de eerste keer al, maar bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben volgens mij ook genoeg, ook voor de grote kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..
He? dus:quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
@Cid
klopt maar ik wilde niet te veel termen rond gooien
@PS2k
Grootste onzin die er is. Bij de launch was dit de regel dat een HDD nooit een eis zou worden bij een xbox360 game. maar deze eis liet MS al snel vallen. Google maar eens rond er zijn al diverse games welke een HDD nodig hebben. MS heeft zelfs een symbol gemaakt om te laten zien dat een HDD nodig is voor die games.
Hoe denken jullie anders dat de downloadable content gaat werken als de HDD niet gebruikt mag worden?
Tevens is er een verschil tussen de HDD gebruiken en bestanden op de HDD instaleren.
oke dat word importeren, kut rockstarquote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebtquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Weet iemand al iets over een midnifgt launch in de buurt van Utrecht MM of dr. games???
Idd, die mogelijkheid heb ik helemaal over het hoofd gezien. Hoeveel verkooppunten heb je daar dan?quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
jup, bij media markt![]()
En anders in bijlmer winkelcentrum
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reserveringquote:Op maandag 28 april 2008 19:21 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebt
Oe, ik ben echt desperate, ik ging kijken hoe laat de laatste trein vanuit Leeuwarden terug ging naar zwolle....quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hm, misschien ga ik daar wel heen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:24 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reservering
Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Door al dit gezeur pre order ik nooit. Komt alleen maar ellende van.
Nedgame misschien?quote:Op maandag 28 april 2008 18:41 schreef Antonieau het volgende:
Weet iemand misschien waar ze hem vannacht om 12 uur releasen in Groningen?
gamesyndicatequote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand welke winkel er in ROTTERDAM om 12 uur open is???
MEDIA MARKT????
Ja. Dit topicquote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Daar zitten we nu toch in?quote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlandsquote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
quote:Op de dag dat GTA 4 uitkomt en wel op 29 april a.s zal
TGS R'dam en Den Haag helemaal in het teken staan van
dit heilige moment! Op 28 april zal er een GTA4 avond zijn.
Wees de eerste die GTA 4 speelt deze
avond en de eerste die de game
kan kopen om 24:00 uur voor de laagste prijs!!
58.50!! euro.
TGS zal TGS niet zijn als de best verklede Gangster
het GTA4 spel niet mee naar huis neemt! De prijs bestaat
uit de Game, de officiele poster en de Strategy Guide.
De avond zal plaatsvinden van 18:00 - 01:00 uur of
van 24:00 - 05:00 uur. Meer informatie over de tijd
volgt zsm.
Inschrijven voor deze avond kan via
events@gamesyndicate.nl
Zet als onderwerp GTA4 fightnight en R'dam of Den Haag
Zet in de mail je naam, adres, leeftijd, emailadres.
Je schrijft je alleen in voor jezelf, 1 mail per persoon.
Je krijgt een uitnodiging als je uitgeloot bent.
ik haal hem gewoon op daar en als ze hem niet hebben wil ik mijn geld terugquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
Thnx!!!quote:
Je bent in de war met Eigen Huis en Tuin.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesprokenquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik wil morgen proberen om ook GTA IV te scoren, maar ik heb nog geen console.
Dus mijn vraag welke console is over het algemeen het beste??
Qua spellen en dergelijke...
alvast bedankt voor jullie hulp
Kluuuuub.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesproken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT WIL IK NIET!!!!
ZEG ME DAT HET ANDERS IS!
dat duurt nog zoooo langquote:
PS3:quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is duidelijk de xbox 360.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
min downloadable content voor gta 4quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Gelijk een multimedia-systeem in huis
- Goede controller voor GTA
- Geen laadtijden
- Gratis online
- PS3 is dé console van de toekomst
- Geen RROD
Ik denk dat dat met meerdere games wel anders is op de PS3 met je geen laadtijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.quote:
zeg `t niet te hardquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens een interview met Houser laatst was 't de grootste stad (dus niet totaaloppervlak) die ze tot nu toe gedaan hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.
Ja, zo'n subjectief lijstje kan ik ook wel makenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
Is unchartered ook nederlands gesproken?quote:Op maandag 28 april 2008 19:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Xbox 360:
- Betere (exclusieve) games
- Meer games
- Downloadable content
- Betere online mogelijkheden
- Geen RROD (alleen oudere types, die niet meer te koop zijn)
- Goedkoop
- Beste controller voor GTA
ja, ze hebben het wel goed gedaan trouwens.quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is uncharted ook nederlands gesproken?Niet gemerkt, had em op engels gezet na de eerste cutscene ratchet and clank, jezus wat een stemmen ..
Tuurlijk is dat een grapje.quote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef TiMPiN het volgende:
K hoop dat dat Nederlands een grapje is? Sinds ik fifa n andere games int NL heb neem ik dit gwn serieus
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.htmlquote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
er zou vandaag toch een 1 uurs special over gta4 ergens op een site komen?
welke site? en hoe laat?
Daar koop je geen gameconsole voorquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
quote:- Goede controller voor GTA
Echt niet?quote:- Geen laadtijden
Das wel beterquote:- Gratis online
Rightquote:- PS3 is dé console van de toekomst
Het RROD probleem is toch al verholpen?quote:- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!geweldig
hoe laat is dat voor ons?quote:Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |