Omdat ik full time werk en na qday 2 dagen + 2 dagen weekend vrij ben.quote:Op maandag 28 april 2008 14:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom maakt het uit of je het nu hebt of volgende week?
loserquote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef KarnSuk het volgende:
Nee grapje, ik lul
damn zie ik mezelf dit bovenstaande nu tikken.... oh my god im desperatequote:Op maandag 28 april 2008 14:43 schreef Pwnie het volgende:
[..]
fototoestel, gsm met camera... etc etc ... hoe brakker hoe beter en niet van een echte te onderscheiden bij het vervalsen van de bon...
quote:
OMG, lezen!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Kwam ie nou vandaag uit? Ben uit de running geweestWil dalijk wel even naar de stad gaan, maar met dit weer moet ik een beetje zekerheid hebben of ze in stock zijn ofkoerse. Enige FOK!kers die er al ervaring mee hebben?
20 min voor einde deel3 van Lord of the rings ( na 3 delen te hebben gekeken) komt Lyzio binnen en vraagt waar het verhaal over gaat!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Kwam ie nou vandaag uit? Ben uit de running geweestWil dalijk wel even naar de stad gaan, maar met dit weer moet ik een beetje zekerheid hebben of ze in stock zijn ofkoerse. Enige FOK!kers die er al ervaring mee hebben?
Hij komt officieel de 29ste uit! Er zijn een aantal winkels die dan precies om 0.00 opengaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Dude, echt bijna aaaaaaal de topics gaan erover hoe mensen hun stinkende best doen om vroegtijdig een copie te bemachtigen......quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga die 11 pages echt niet doorlezen, als iemand me ook gewoon even antwoord wilt gevenquote:
Baas, nietwaar?quote:Op maandag 28 april 2008 14:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dude, echt bijna aaaaaaal de topics gaan erover hoe mensen hun stinkende best doen om vroegtijdig een copie te bemachtigen......
En jij durft deze vraag te stellen?![]()
knap
Ik ga je echt niet even antwoord geven als je zo bekrompen bent niet even wat pagina`s door te lezenquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ga die 11 pages echt niet doorlezen, als iemand me ook gewoon even antwoord wilt gevenBekrompen geest.
Touché.quote:Op maandag 28 april 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet even antwoord geven als je zo bekrompen bent niet even wat pagina`s door te lezen
Bekrompen geest
Mijn pluim heb je!quote:
grapje... of nietquote:Op maandag 28 april 2008 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Wanneer komt deze game uit?
Onzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat dit je aan dan heb ik er hier nog eentje voor je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOGMAALS: LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
HET KAN SCHOKKENDE ELEMENTEN VAN DE VERHAALLIJN BEVATTEN!!!
Morgen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Wanneer komt deze game uit?
IK HEB HEM STIEKEM GELEZEN. 'T WAS GELUKKIG WEL OP MIJN EIGEN RISICOquote:Op maandag 28 april 2008 15:02 schreef EricNLNL het volgende:
NOGMAALS: LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
HET KAN SCHOKKENDE ELEMENTEN VAN DE VERHAALLIJN BEVATTEN!!!
IK HEB HET NIET GELEZEN, ONTDEK DIE ZOOI LIEVER ZELF, WEL GRAPPIG DAT HIJ MEN HIER OVERGEOBSEDEERD NOEMT EN ZELF GTA 4 OWNAGE!! ALS ONDERTITEL HEEFT.quote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
IK HEB HEM STIEKEM GELEZEN. 'T WAS GELUKKIG WEL OP MIJN EIGEN RISICO
Van mij mag nu iedereen op dit forum 1x over je heen plassen.quote:Op maandag 28 april 2008 15:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik lees net dat GTA 4 binnenkort uit zal komen. Zijn er al previews e.d. bekendgemaakt door de ontwikkelaar? En is er al bekend in welke stad het spel zich af zal spelen?![]()
Ik hoop op een soort Vice City![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nu mag iedereen je op dit forum 1x over je heen plassen.
Zag het daarstraks al dat hij hem had!!. . .quote:Op maandag 28 april 2008 15:06 schreef _GdR_ het volgende:
http://profile.mygamercard.net/mc%20jack%20dus
maatje van me. Ga ik nu naar toe. doeiiii
ik ben aan de dunne... ik wil over hem heen poepenquote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Van mij mag nu iedereen op dit forum 1x over je heen plassen.
Bol.com levert als ze leveren. Is altijd weer de vraagquote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef bar_rel het volgende:
Levert die ook altijd op de releasedag of pas een dag later?
Ach, zeg zelf.quote:Op maandag 28 april 2008 15:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het topic is wel down the drain gegaan zeg. Neen, niet alleen de mensen met false claims en herhalende vragen, maar ook de mensen die er zo elitair en haatdragend op reageren.
zal nu seriues gaan reagerenquote:Op maandag 28 april 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Wtf is dit opeens voor een invasie van zielige stakkers in dit topic
Als je hem kent ken je mij ook? was je username?quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Zag het daarstraks al dat hij hem had!!. . .
Grappig krijg net een message dat hij gewoon heeft door lopen zeiken dat ie hem wel wilt hebben!! en voila spelen kan die ! ( weet alleen niet waarvandaan! jij wel GdR?)
Is niet grappig gewoon al die claims, gewoon alleen claimen als je het kan bewijzen (foto o.i.d.) is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach, zeg zelf.
Het was een vrij terechte opmerking
Pc-versie is hoogstwaarschijnlijk gecancelled.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bol.com levert als ze leveren. Is altijd weer de vraag
Maare ff serieus. Wanneer is de release datum van de pc versie dan. Neem toch wel aan datie binnen een jaartje wel uitkomt.
Ik zag je edit. Je wist niet eens zeker of het wel een grap was.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach, zeg zelf.
Het was een vrij terechte opmerking
Heeft hij hem daar gekocht of speelt hij het daar?quote:Op maandag 28 april 2008 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Als je hem kent ken je mij ook? was je username?
hij heeft m bij de FRS in Sliedrecht. nu ga ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |