quote:
OMG, lezen!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Kwam ie nou vandaag uit? Ben uit de running geweestWil dalijk wel even naar de stad gaan, maar met dit weer moet ik een beetje zekerheid hebben of ze in stock zijn ofkoerse. Enige FOK!kers die er al ervaring mee hebben?
20 min voor einde deel3 van Lord of the rings ( na 3 delen te hebben gekeken) komt Lyzio binnen en vraagt waar het verhaal over gaat!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Kwam ie nou vandaag uit? Ben uit de running geweestWil dalijk wel even naar de stad gaan, maar met dit weer moet ik een beetje zekerheid hebben of ze in stock zijn ofkoerse. Enige FOK!kers die er al ervaring mee hebben?
Hij komt officieel de 29ste uit! Er zijn een aantal winkels die dan precies om 0.00 opengaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Dude, echt bijna aaaaaaal de topics gaan erover hoe mensen hun stinkende best doen om vroegtijdig een copie te bemachtigen......quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga die 11 pages echt niet doorlezen, als iemand me ook gewoon even antwoord wilt gevenquote:
Baas, nietwaar?quote:Op maandag 28 april 2008 14:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dude, echt bijna aaaaaaal de topics gaan erover hoe mensen hun stinkende best doen om vroegtijdig een copie te bemachtigen......
En jij durft deze vraag te stellen?![]()
knap
Ik ga je echt niet even antwoord geven als je zo bekrompen bent niet even wat pagina`s door te lezenquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ga die 11 pages echt niet doorlezen, als iemand me ook gewoon even antwoord wilt gevenBekrompen geest.
Touché.quote:Op maandag 28 april 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet even antwoord geven als je zo bekrompen bent niet even wat pagina`s door te lezen
Bekrompen geest
Mijn pluim heb je!quote:
grapje... of nietquote:Op maandag 28 april 2008 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Wanneer komt deze game uit?
Onzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat dit je aan dan heb ik er hier nog eentje voor je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOGMAALS: LEZEN OP EIGEN RISICO!!!
HET KAN SCHOKKENDE ELEMENTEN VAN DE VERHAALLIJN BEVATTEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |