quote:no darts, bowling, pool, no drinking, dating, going to comedy clubs, vigilante missions. Only driving and shooting in all modes!
Waar gekocht?quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICSquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
quote:Net gebeld naar FRS en Bart Smit in Zoetermeer en kreeg bij beide "morgen ligt hij in de winkel". Helaas....
Wat is het nouquote:BART SMIT in Sittard gaat hem vandaag niet in de handel gooien en worden ook niet achter de balie verkocht heb ik me net laten vertellen GODVERDOMME ben ik in de regen naar die kut winkel gegaan
overal is een beetje sterkquote:Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICS
Nog maar een keertje hier posten dan...quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
latin_LiZzY Waar heb je hem gereserveerd?
Ik ga hem nu ook reserveren, en als mijn filiaal het niet doet kan ik altijd zeggen dat jou filiaal het wel heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
zoals alles in dit topicquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
In het vorige topic is er een belangrijke spoiler geplaatst over het eind van de game, de user heeft hierbij wel spoiler tags gebruikt. Misschien is het in vervolg handig dat wanneer je een spoiler plaatst, dat je wel boven de spoiler zet wat voor een spoiler het is (en nee, niet de totale spoiler) Dus zoals ik het zei in het vorige topic, voorbeeld:
Let op belangrijke spoiler over het eind van de gameidd handig, blij dat ik m niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
![]()
Ja Un4 .. wil je niet bekend staan als de persoon die de gamers redde van de wanhoop toen de beste game ooit uitkwam? Lijkt me een hele grote eer! Nou mag je zeggen dat je het bij een grote filiaal hebt gekocht!quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zoals alles in dit topickan me niet verrotten.. wil gewoon een scan van die bon en dan rij ik zo ff naar de plaatselijke gameshop/bs/trus or what ever
ik moet die game hebben hahahahah
Iemand die lijst van tweakers al getjekked ?quote:Op maandag 28 april 2008 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
toch MOETEN er gewoon winkels zijn die hem al verkopen![]()
Als je dan naar BS gaat moet je een MM bon hebben & andersom.. haha nja opzich..quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Pwnie het volgende:
We kunnen natuurlijk weer een fakebon maken... wellicht dat dit helpt?
jawel dat kan wel... maar als het een dag eerder kan dan is dat uiteraard ook prima...quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef bigore het volgende:
kom op mensen,die ene dag kunnen we nog wel wachten toch?
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischquote:Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Ja Un4 .. wil je niet bekend staan als de persoon die de gamers redde van de wanhoop toen de beste game ooit uitkwam? Lijkt me een hele grote eer! Nou mag je zeggen dat je het bij een grote filiaal hebt gekocht!
Whehequote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nog maar een keertje hier posten dan...
Laat maar zitten, in Eindhoven reserveren ze hem niet
" Dan zal u toch echt naar dat andere filiaal moeten, waar ze hem wel reserveren"
Aargh!
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)quote:
hallo, ik probeer iemand te motiveren.. ga jij er tegeninquote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischwel zwabberend door de bocht, maar wel 200 meter door de lucht bij een heuvel
![]()
Al me al een leuke game, maar IMHO té overhyped
waar baseer je dit op. Op een paar reviews ? GTA kennende zijn we gewoon weer allemaal 5 maanden zoet met dit spel.quote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischwel zwabberend door de bocht, maar wel 200 meter door de lucht bij een heuvel
![]()
Al me al een leuke game, maar IMHO té overhyped
Dat is maf, bijna alle winkels in Den Haag hebben ze zaterdag al binnen gekregen. De BS had ze ook al liggen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef nytram het volgende:
[..]
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)
lijkt me dus wel dat ze hem vandaag gaan binnenkrijgen en dus ga ik om 5u wel effe checken
Ja best wel kans dat wat later op de dag de game wel in de verkoop gaat, want, interne memo's rondgestuurd, embargo hier en daar verbroken, plaatsen waar geen nightlaunch is (lopen anders omzet mis). Te veel zeurende mensen in de winkel geweest etc etc.quote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef nytram het volgende:
[..]
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)
lijkt me dus wel dat ze hem vandaag gaan binnenkrijgen en dus ga ik om 5u wel effe checken
nope.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef bigore het volgende:
kom op mensen,die ene dag kunnen we nog wel wachten toch?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Static-NL het volgende:
[..]
nope.
Het begon allemaal al toen die naakte vent en die naakte meid zo nodig van die appel moesten eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |