quote:no darts, bowling, pool, no drinking, dating, going to comedy clubs, vigilante missions. Only driving and shooting in all modes!
Waar gekocht?quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICSquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
quote:Net gebeld naar FRS en Bart Smit in Zoetermeer en kreeg bij beide "morgen ligt hij in de winkel". Helaas....
Wat is het nouquote:BART SMIT in Sittard gaat hem vandaag niet in de handel gooien en worden ook niet achter de balie verkocht heb ik me net laten vertellen GODVERDOMME ben ik in de regen naar die kut winkel gegaan
overal is een beetje sterkquote:Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICS
Nog maar een keertje hier posten dan...quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
latin_LiZzY Waar heb je hem gereserveerd?
Ik ga hem nu ook reserveren, en als mijn filiaal het niet doet kan ik altijd zeggen dat jou filiaal het wel heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
zoals alles in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |